Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten permannolla jaksetaan seistä noin 3 tuntia? Ei saa edes omaa vesipulloa ottaa.
Saahan sinne puolentoista litran tyhjän pullon vietyä, jonka voi paikan päällä täyttää.
Mutta en siltikään jaksaisi permannolla ihmismassan keskellä heilua, oli kenen tahansa konsertista kyse. Lisäksi seuraani lähtee henkilö, jolla on lihasheikkoutta jaloissa, jonka takia katsomopaikat olivat itsestäänselvyys lippuja tavoitellessa.No niin, jokos on vesipullot ostettu ja vaatteet katsottu valmiiksi. Kiirehän tässä tulee.
Aikuisten vaippoja pitää ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaiken älyttömän kohkauksen jälkeen käy vielä niin, että keikat perutaan syystä tai toisesta. Niin se tuppaa menemään.
Toivottavasti olette ottaneet lippuihin vakuutuksen (vai millä nimellä se kutsutaan?). Jotta rahat palautetaan jos keikka peruuntuu.
Ei todellakaan ole järkevää ottaa lippuvakuutusta.
Jos keikka perutaan, kaikki saa rahat takas. Paitsi tietty se Lippu.fi-palkkio vähennetään.
Mä otin vakuutuksen, kun VIP lippuja ei voi myydä niin pakkohan se oli ottaa. Kukaan meistä ei oikeasti tiedä, missä sitä vuoden päästä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaiken älyttömän kohkauksen jälkeen käy vielä niin, että keikat perutaan syystä tai toisesta. Niin se tuppaa menemään.
Toivottavasti olette ottaneet lippuihin vakuutuksen (vai millä nimellä se kutsutaan?). Jotta rahat palautetaan jos keikka peruuntuu.
Jos keikka perutaan, kaikki saa rahat takas. Paitsi tietty se Lippu.fi-palkkio vähennetään.
Mä otin vakuutuksen, kun VIP lippuja ei voi myydä niin pakkohan se oli ottaa. Kukaan meistä ei oikeasti tiedä, missä sitä vuoden päästä on.
Oliko vakuutus tuon hintaluokan lippuun vielä alle 50e?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.....
Vakuuta lippusi saat Elisa Viihde Viaplayn 2 kk veloituksetta (kampanjan ostoaika 17.5.-17.8.2023), 79.60 euroa.
Tuon verran eli melkein 80e maksaa vakuutus siihen 995e -lippuun.
Jaaca kirjoitti:
Meillä myös paikat samalla B16-alueella. Jos siellä oikeesti istutaan ja lipuista maksettu 116€/kpl niin on kyllä kallis porsas säkissä. Eihän tuolta näe mitään kun on kaiuttimet ja telineet edessä.
Itsellä alempi E3 aivan E4 rajalla. Vähän jännittää mitkä näkymät sivusta.
Aiempien konserttien lavoja ja katsomonäkymiä.
https://aviewfrommyseat.com/event/concert/Coldplay/
Vierailija kirjoitti:
Jaaca kirjoitti:
Meillä myös paikat samalla B16-alueella. Jos siellä oikeesti istutaan ja lipuista maksettu 116€/kpl niin on kyllä kallis porsas säkissä. Eihän tuolta näe mitään kun on kaiuttimet ja telineet edessä.
Itsellä alempi E3 aivan E4 rajalla. Vähän jännittää mitkä näkymät sivusta.
Aiempien konserttien lavoja ja katsomonäkymiä.
https://aviewfrommyseat.com/event/concert/Coldplay/
Luultavasti jollakulla on kuitenkin vielä huonommat näkymät kuin tuosta. Sillä voit lohduttautua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahteen lippuun maksoi päälle neljäkymppiä. Mulla tulee viime hetken haasteita tapahtumiin lähdön kanssa usein, niin pakko varmistella. En yleensä ota, mutta tuon hintaluokan lipuissa kyllä harmittais liikaa jos jokin este tuliski.
Toivottavasti Kylmäsoitto ehtii lämmitellä ensi vuoteen mennessä ettei tule vilu määkiessä.
Olen kyllä tyytyväinen näihin f-katsomossa oleviin lippuihin. :)
Joku täällä kyseli majoituksia aikasemmin. Suosittelen katsomaan Hotel Matts Espoossa. Kauppakeskus Iso Omenan vieressä ja metron sisäänkäynti samassa talossa.
Siitä helppo metrolla mennä rautatieasemalle.
Itse katsoin, että huoneet ihan normaalihintaisia (ja edullisempia kuin Helsingissä) noille keikkojen päiville.
Onnistuin saamaan keikalle kaksi lippua F7 katsomon kolmannelta riviltä.
En ole koskaan ollut Stadikalla ja kiinnostisi tietää miten hyvin tuolta näkee lavalle.
Ovatko paikat liian kaukana ja alhaalla lavaan nähden?
Mitkä paikat katsomossa ovat premium tasoa näkyvyyden kannalta ja mitkä taas ihan kuraa?
Vierailija kirjoitti:
Onnistuin saamaan keikalle kaksi lippua F7 katsomon kolmannelta riviltä.
En ole koskaan ollut Stadikalla ja kiinnostisi tietää miten hyvin tuolta näkee lavalle.Ovatko paikat liian kaukana ja alhaalla lavaan nähden?
Mitkä paikat katsomossa ovat premium tasoa näkyvyyden kannalta ja mitkä taas ihan kuraa?
Ne show't on suunniteltu niin, ettei mikään paikka ihan kuraa ole (ellei ole joku "saattaa olla näköeste" teksti). Hesan stadikka on lisäksi sen verran pieni, että ei mikään paikka ole tähtitieteellisen kaukana artistista.
Mulle kurssi olisi permanto. Miten sieltä näkisi kun ihmisiä edessä? Ja en jaksaisi seisoa monta tuntia. Onneksi on istumapaikat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kurssi olisi permanto. Miten sieltä näkisi kun ihmisiä edessä? Ja en jaksaisi seisoa monta tuntia. Onneksi on istumapaikat.
Kirjoitin jo aiemmin tänne kommentin, etten ymmärtänyt ollenkaan, miksi kukaan ostaisi sellaista kenttälippua, jolla pääsee huomattavasta lisämaksusta seisomaan kentälle muita aiemmin?
Näin keski-ikäisenä haluan ehdottomasti istumaan tai sitten en konserttiin mene. Nyt toteutui tuo jälkimmäinen.
Mihin hotelliin olette menossa?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä Kämp
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi keikalla kun olin, niin Vaakuna. Vähän viiniä kattoravintolassa.
Sit syömään siihen kadun toisen puolen ravintolaan. Vähän viiniä. Sitten taksilla paikalle.
Parhaat istumapaikat. Vähän viiniä.
Keikka. Vähän viiniä. Taksilla pois.
Sama kaava Goldplayhin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi keikalla kun olin, niin Vaakuna. Vähän viiniä kattoravintolassa.
Sit syömään siihen kadun toisen puolen ravintolaan. Vähän viiniä. Sitten taksilla paikalle.
Parhaat istumapaikat. Vähän viiniä.
Keikka. Vähän viiniä. Taksilla pois.
Sama kaava Goldplayhin.
Goldpay