Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Ja puhelimessa pääsin sisään mutta jöi kellottamaan päästämättä lippuihin--- sisältöä ladataan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu kirjoitti:
Epätoivoinen kyselee, että onko sinun liput jo saaneet uuden omistajan? Kahden tunnin jonotuksesta käteen jäi toistaiseksi vain paha mieli.
Mitkä uudet omistajat? Lippuja ei pysty myymään eteenpäin.
Eli fansale ei aukea?
Kyllä sen pitäisi aueta. Täällä vain kommentoi ihmiset jotka ei oo koskaan kuulleetkaan fansalesta ja luulevat että näitä lippuja ei pysty myymään edelleen koska tilausvahvistuksessa lukee että luvaton myynti kielletty.
Juu, ihan käsittämätöntä tuo vänkääminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sieltähän voi fansalen kautta myydä etuosto-oikeudella "kaverille", eli trokari pyytää sulta satasen omalle tilille ja antaa linkin jonka kautta pääset ostamaan sitten sieltä fansalesta normaaliin hintaan
Ei voi, nää on LIPPU.pass liput eikä keikalle pääse kuin sovelluksen kautta.
Fansale.fi on lippu.fi:n oma virallinen "fan to fan"-jälleenmyyntikanava. Sä myyt siellä lipun, sen oikeellisuus tarkastetaan ja se menee ostajan lippu.fi appiin uusilla tiedoilla. Hintaa ei voi pyytää kuin maksimissaan sen lipussa olleen hinnan. Ja sieltä voi tosiaan lähettää kaverille "ennakko-osto" linkin eli mä haluun myydä sulle niin laitan oman lipun ennakkomyyntiin ja lähetän sulle linkin ja sä käyt ostaa sen ennen ku kukaan muu voi ostaa. Ja jos laittaa yleiseen myyntiin niin Fansale liputhan tulee sit näkyviin myös tonne Lippu.fi tapahtuman sivulle.
Ainakin siis näin on toiminut aiempien Lippu.pass lippujen jälleenmyynti.
Muilla tavoin niitä ei voi myydä, esim kuvakaappaukset lipuista tms ei toimi ja ostajan nimi pitää olla henkkareilla todistettaessa tarvittaessa.
Onko niillä aikaa tarkistaa, että ei ole kuvakaappaus? Toki riski ois silleen ostaa, mutta toi huijauksen eliminointi kiinnostaa.
No sitä kuvakaappausta ei pysty lipuista edes ottamaan.
Niinhän se tais ollakin, kiitos kun selvensit!
Enpä saanut lippuja myytäväksikään :/ (olisin siis pitänyt itse parhaan ja myynyt loput, mutta sain yhden. No, se riittää!)
Sama täällä. Monesti ehdin klikata että lisää lippu ostoskoriin, mutta ponnahdusviesti vaan sanoo, että lippua ei ole enää saatavilla. En ole ikinä (runsaassa keikkailuhistoriassani) törmännyt tällaiseen kaaokseen ja rahanahneuteen. Menee maku koko bändiltä, vaikka olen kuunnellut sitä vuosikausia.
Klo 9:55 olin jonossa. Klo 11:57 jonosta läpi. 15min F5 hakkaamista ja ostoskoriin tarttui 4 x 113€ lippuja. Vamos!
Jo toisen kerran heitti lippujen valinnasta takaisin jonotus-ukkelia katsomaan. Antaa olla.
Tosin nyt jono-ukko liikkuu nopeammin kun ei ole enää ostettavaa;)
Juuri sain normaalihintaiset liput 2kpl vierekkäin, ei kannata siis vielä luovuttaa jonottajat! :)
Tää koko lipunmyynti on yksi iso farssi. Onko joku oikeasti saanut kavereiden kanssa vierekkäiset paikat? Me ollaan yritetty jo presalesta lähtien ja tuloksena yksi ainoa lippu.
Jätin väliin koko aamushown ja nukuin pitkään. Ei olisikaan ollut varaa nyt ostaa satojen eurojen lippuja. Ostan sitten aikanaan jonnekin ulkomaan keikalle.
Mun uusi jonotusukko ei etene yhtään.
Miten voi olla mahdollista että valitsen kaksi lippua, tulee viesti ettei enää saatavilla mutta edelleen palatessa ne ovat oranssilla ja valittavissa, ei anna ostaa.
Näihin pitäisi olla joku "testaa tietosi Coldplaysta" -kyselyt ennen kuin pääsee ostamaan liput. Nyt ärsyttää suunnattomasti että tyypit jotka "ehkä joskus kuulleet yhen biisin ja pitää mennä koska siistii!!" saa liput, ja 15 vuotta bändiä kuunnelleet ja biisit ulkoa osaavat eivät lippuja saa :(
7 laitetta usealla välisivulla, kaikki ennen klo 10 jonossa, mukana tiistain ja keskiviikon ennakkomyynnissä, en saanut yhtäkään lippua mihinkään päivään vaikka vieläkin yritän. Mitä muuta voi tehdä?!! Miten kehtaa laittaa ihmisiä jonoon kun ei ole lippuja saatavilla...
Coldplay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÄ SAIN LIPUUUT!! Oon niin onnellinen!!!!!
G-katsomosta, mikä sopii mainiosti.
T. Se, jonka järjestelmä heitti jo kertaalleen ulos
Paljon maksoit?
Satasen, ja se olikin meidän kipuraja. Jonkun mielestä varmasti surkea katsomopaikka, mutta kelpaa. Pääasia että keikalle pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Tää koko lipunmyynti on yksi iso farssi. Onko joku oikeasti saanut kavereiden kanssa vierekkäiset paikat? Me ollaan yritetty jo presalesta lähtien ja tuloksena yksi ainoa lippu.
Saatiin vierekkäiset paikat, mutta itse ei pystynyt valitsemaan.
fan since 2005 kirjoitti:
Näihin pitäisi olla joku "testaa tietosi Coldplaysta" -kyselyt ennen kuin pääsee ostamaan liput. Nyt ärsyttää suunnattomasti että tyypit jotka "ehkä joskus kuulleet yhen biisin ja pitää mennä koska siistii!!" saa liput, ja 15 vuotta bändiä kuunnelleet ja biisit ulkoa osaavat eivät lippuja saa :(
Joo , ois hyvä jos Onlyfans-ostajan ukko liikkus lipunostossa pikakävelyä.
Sitten experiecen lipuissa näkyy sille päivälle että saatavissa, klikkaat sisään ja kas ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
7 laitetta usealla välisivulla, kaikki ennen klo 10 jonossa, mukana tiistain ja keskiviikon ennakkomyynnissä, en saanut yhtäkään lippua mihinkään päivään vaikka vieläkin yritän. Mitä muuta voi tehdä?!! Miten kehtaa laittaa ihmisiä jonoon kun ei ole lippuja saatavilla...
Jonotus on automaattisesti käynnissä, kun sivustolla on liikaa ihmisiä. Sillä estetään kaatuminen. Ei sua kukaan sinne jonoon laita, edelleen sivustolle pyrkiminen vaan on niin suurta.
Kuvitteleeko joku, ettei tää lipun ostamisen vaikeuttaminen olis osa vedätystä? Hölmöjä nää Colpday-uskovaiset, hah, hah!
Kuten on todettu, yksittäisiä lippuja voi vielä saada. Äsken sain sovelluksella 31.7. G-katsomoon ihan normaalihintaisen lipun.