Harmittaako sinua koskaan että ehdit naimisiin ja hankkimaan lapset ilman että ehdit koskaan kokeilla Tinderiä?
Olisihan se kiva olla sinkku ja pyyhkiä jännittäviä miehiä oikealle ja vasemmalle..
Kommentit (26)
Ei harmita. Tinderissä roikkujat on noloja.
Tapasin nykyisen mieheni ihan oikeassa elämässä ja ollaan oltu yhdessä melkein 7 vuotta. Nyt naimisissa kolme vuotta ja esikoinen on 1,5 vuotias,
Oon aina ollu sinkku, eikä voisi tinderit vähempää kiinnostaa 😎
Silloin ei ollut mitään Tindereitä ja niin vaan ihmiset meni vihille ja lapsia tehtiin 😄
Ei harmita.
Kauhistuttavaa ajatellakin moista.
Ei harmita. En laittaisi itseäni ihmislihakaupan hyllylle tarjolle. Joku ylpeys ja itsensä arvostus se pitää ihmisellä sentään olla.
Näin miehenä ei kyllä haittaa yhtään, että olisin roikkunut vuosia tinderissä saamatta yhtään osumaa.
Ei todellakaan, onneksi en ole joutunut ikinä käyttämään mitään deittisovelluksia.
Ei todellakaan. Ei ole koskaan kiinnostanut lihatiski.
No ei tuo naimisissa oleminen estä Tinderin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
2/3 tinderin käyttäjistä on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
No ei sulla näköjään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2/3 tinderin käyttäjistä on parisuhteessa.
Joo seksiseuraa etsitään.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eikö olisi kiva mennä vuoristorataan, maailmanpyörään tms. kumppanin kanssa ja pitää kädestä kiinni?
Minä olin aidosti kiitollinen tästä, siis ihan miettimällä mietin että onneksi Tinder ei kosketa minua, kun kuuntelin ystävien kertomuksia. No, kuinka ollakaan, mies halusi erota ja siellä sitä ollaan, Tinderissä. Järjetön määrä varattuja ja naimisissa olevia miehiä siellä nyt kuitenkin pyörii. Mennyt usko ihmiskuntaan ja rakkauteen. (Tässä keski-iässä on ollut iso suma avioeroja ystävä- ja tuttavapiirissä).
Että kyllä sieltä voi itsensä löytää kuka tahansa, huoli pois. :D
Kauhea ajatus jos Tinderiä ei olisi ja joutuisi tyytymään niihin jotka tulevat livenä iskemään.
Ei harmita. Tapasin kyllä mieheni netin kautta tais ola jokin deitti.net tai suomi24. Treffejä ja kavereita olen aikanani saanut näiden kautta ja näitä ennen teininä chatin kautta. Musta nettideittailu oli ihan hauskaa ja kätevää, mutta kuvaani en ikinä laittanut mihinkään. Tinderissä mua risoo juuri tuo ulkonäkökeskeisyys. Jossain kohtaa ajattelin melko kauhulla, että mitä tekisin, jos en olisi parisuhteessa. En osaa kyllä sanoa, olisinko suostunut menemään Tinderiin vai en.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, kiitän onneani.
Tämä. "Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään."
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eikö olisi kiva mennä vuoristorataan, maailmanpyörään tms. kumppanin kanssa ja pitää kädestä kiinni?
Kumppani on ollu katottuna jo kauan, muttei se halua leikkiä mun kans
Meillä tavallisilla miehillä ei ole mitään saatavaa tinderistä. Tinderin myötä puolison etsinnästä on tullut lähes mahdotonta, kun miehiä on parisuhdemarkkinoilla (=tinderissä) noin kolme kertaa enemmän kuin naisia.
Päinvastoin, kiitän onneani.