Mies miksi et leikkaa pitkää tukkaasi pois?
Kommentit (31)
No en varmasti leikkaa tyttömäistä pitkää tukkaani pois.
Tää on hauska palsta, kun yks valittaa kaljusta, ja toinen pitkistä hiuksista. Pitäiskö tehdä vaihtokaupat, se pitkätukka lahjoittaa osan hiuksistaan kaljulle, niin av-mammakin saisi mielenrauhan? 😅
Meilläpäin sitä kutsutaan homoletiksi.
Ei millään pahalla, naiset,
mutta teillä ei ole mitään oikeutta vaatia miehiä leikkaamaan tai kasvattamaan hiuksia. :]
Minä tykkään pitkistä hiuksista miehillä.
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä mitään jos tykkää naismaisista miehistä. Makunsa kullakin. :)
Onko sinun mielestäsi lyhythiuksiset naiset sitten miesmäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi lyhythiuksiset naiset sitten miesmäisiä?
Onhan se vähän kyllä niinkin. -Ap
Ikää on minulla jo sen verran, että pitää olla pitkä takatukka, niin se lämmittää mukavasti niskaa.
Seurustelin kerran nuorena pitkätukkaisen miehen kanssa. Pitkät paksut vaaleanruskeat hiukset. Oli portsari, salilla kävi joka päivä, pituutta 190cm. Joku meni sille aukomaan että leikkaa hiuksesi, lensi baarista naama edellä katuun. "Oho kaaduitko kännissä".
Koska se ärsyttää kaltaisiasi vinkujia.
Parta se pitää pakolla leikkauttaa 7ajaa pois.KAMALA. Ja usein myös raakattu päätähän kaveriksi niin kyllä on komia!
Pullukkanainen, miksi et laihduta? Etkö haluaisi olla hoikka ja naisellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä mitään jos tykkää naismaisista miehistä. Makunsa kullakin. :)
Niin makunsa kullakin. Sun mielestä ovat naismaisia ja monien muiden mutta ei kaikkien. Ei ole olemassa ihmistä joka olisi kaikkien mieleen. Moni ei pidä sellaisista miehistä / naisista kuin sinä pidät. Se on vaan hyväksyttävä että nämä ovat täysin makuasioita.
En osaa leikata sitä niin että kehtaisin sen jälkeen näyttäytyä julkisella paikalla
Tämä!