Mies huijas mua
Tapasin keväällä ihanan miehen joka esitti kiinnostunutta, hymyili ja ihastuin ihan täysillä. Sit hän muuttiki tästä 2 kk päästä toiseen kaupunkiin. Oon niin maassa. Aivan varmasti ties jo silloin kun mut näki että muuttaa. Miks se huijas mua ja miten pääsen tästä onnettomasta huijatuksi tulleen tunteesta eroon?
Kommentit (7)
Voi ei Ootko varma ettei miestäkin harmittanut kun just on tavannut toisen kun on tulossa muutto? Jos pystyt niin selvitä asia miehen kans.
Moni muuttaa työn tai opiskelun perässä. Ei välttämättä liity mitenkään suhun, vaan pakon sanelemana. Jos teidät on tarkotettu yhteen niin asiat järjestyvät vielä, muuten unohda koko tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Nuole haavas ja siirry eteenpäin
Katse todellaki tulevaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Nuole haavas ja siirry eteenpäin
Tyly kommentti
Oma aikansa menee suremiseen mutta sä unohdat sen. Älä ainakaan laita mitään viestiä ja käännä ajatukset muualle jos mies tulee mieleen. keväällä ja kesällä on helppo ihastua ja pikasuhteet yleisiä, mut sä selviät.
Tota sattuu koko ajan keskenkasvuisten miesten taholta. Ei uskalleta kertoa asioista kun nainen on mielessä. Nyt vaan pää ylös ja lopetat miehen ja koko asian miettimisen. Sitten sä pääset eroon noista mietteistä ja elämä tasaantuu.