Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huijas mua

Vierailija
19.07.2023 |

Tapasin keväällä ihanan miehen joka esitti kiinnostunutta, hymyili ja ihastuin ihan täysillä. Sit hän muuttiki tästä 2 kk päästä toiseen kaupunkiin. Oon niin maassa. Aivan varmasti ties jo silloin kun mut näki että muuttaa. Miks se huijas mua ja miten pääsen tästä onnettomasta huijatuksi tulleen tunteesta eroon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota sattuu koko ajan keskenkasvuisten miesten taholta. Ei uskalleta kertoa asioista kun nainen on mielessä. Nyt vaan pää ylös ja lopetat miehen ja koko asian miettimisen. Sitten sä pääset eroon noista mietteistä ja elämä tasaantuu.

Vierailija
2/7 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Ootko varma ettei miestäkin harmittanut kun just on tavannut toisen kun on tulossa muutto? Jos pystyt niin selvitä asia miehen kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole haavas ja siirry eteenpäin

Vierailija
4/7 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muuttaa työn tai opiskelun perässä. Ei välttämättä liity mitenkään suhun, vaan pakon sanelemana. Jos teidät on tarkotettu yhteen niin asiat järjestyvät vielä, muuten unohda koko tyyppi

Vierailija
5/7 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse todellaki tulevaisuuteen

Vierailija
6/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyly kommentti

Vierailija
7/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aikansa menee suremiseen mutta sä unohdat sen. Älä ainakaan laita mitään viestiä ja käännä ajatukset muualle jos mies tulee mieleen. keväällä ja kesällä on helppo ihastua ja pikasuhteet yleisiä, mut sä selviät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä