Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Vesku Loiri pystyi asumaan Kaapelitehtaalla vuosia kämpässä, joka ei ollut asumiskäyttöön tarkoitettu?

Vierailija
19.07.2023 |

Iso nimi ja julkkis sai asua mutta tavis olisi saanut häädön?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asuin yhden kesän taloyhtiön kellarikomerossa.

Olin opiskelija ja kesän kesätöissä.

Eihän mulla ollut mitään tekemistä iltaisin tai viikonloppuisin, aina olin vapaaehtoinen jäämään ylitöihin.

Asumiseen ei mennyt rahaa, syömiseenkin heikosti. Oli talous hyvässä kunnossa, kun syksyllä alkoi opiskelut alkoi ja pääsin takas edelliseen asuntoon

Oikeesti ihan hyvä suoritus. :) Opiskeluaika on muutenkin sellaista kituuttamista, ettei haittaa, jos joku tuohon pystyy.

Tuli mieleen elokuva Lauran huone. Normaalilla ytöllä oli niin sekopäinen perhe, että muutti kellarin häkkivarastoon. :D

Toki sinun kohdallasi asia ei ollut niin.

Vierailija
22/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein typerintä tässä on, että palvonta muuttui hänen vanhetessaan siihen, että häntä kunnioitettiin jotenkin viisaana elämää nähneensä guruna. Yhtään fiksua lausetta ei ole tuon miehen suusta kuultu ja ainoa asia, minkä tuo mies on elämänsä aikana nähnyt, on hänen oma napansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin 18 vuotias nainen imee Dannyn kikkeliä. Staroja ihaillaan.

Vierailija
24/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yleistä, että asutaan liiketiloissa. Niissä on kalliimmat vastikkeet, joten harvemmin taloyhtiötä kiinnostaa jos ei aiheuta häiriötä.

Niinpä, ja mitä helvettiä se valtiolle kuuluu nukkuuko joku toimiston sohvalla vai ei. Mökilläkään ei saisi olla talvella ilman että täyttelee puoli päivää kaavakkeita jossain.

Kuulemma nykyään pitää ilmoittaa jonnekin jos on komposti pihalla. Minulta saavat ilmoitusta odotella ihan rauhassa, sellaista ei koskaan tule.

Vierailija
25/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli Suomi-TV:n isoin tähti joskus aikoinaan. Pitäähän siitä päästä vähän nauttimaan.

Vierailija
26/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tilahan pitää purkaa. Ei auta siivous tai otsonoinnit. Jotain kertoo, että tyyppi edim löydettiin vaipoissa lattialta umpihumalassa yltäpäältä kusessa ja paskassa.

Vierailija
27/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt edes kuolleen märäntyä rauhassa. Eikö teille hyeenoille riitä elävien ihmisten rääpiminen enää?

Vierailija
28/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli Suomi-TV:n isoin tähti joskus aikoinaan. Pitäähän siitä päästä vähän nauttimaan.

Kenelle saastaisuus ja terveyden menetys juomalla on nautinto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä