Ällöttääkö muitakin syödä eläinten eritteitä?
Kommentit (40)
Veriletut ovat ihania. Varsinkin maito-munakastikkeen kanssa <3
ällöttääkö muitakin lukea ap:n erittämiä aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt asioita, jotka ällöttävät? En minä ainakaan syö esim. sisäelimiä, koska ne ällöttävät minua. Munissa nyt ei mitään ihmeellistä ole.
En syökkään.
Ap
Miksi sitten kirjoitit ällöttäkö muitaKIN syödä...? Kin-pääte viittaa siihen, että sinäKIN niitä syöt.
Kielifriikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ällöttääkö muitakin lukea ap:n erittämiä aloituksia?
Ei kun mulla alkoi jöpöttämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt asioita, jotka ällöttävät? En minä ainakaan syö esim. sisäelimiä, koska ne ällöttävät minua. Munissa nyt ei mitään ihmeellistä ole.
En syökkään.
Ap
Miksi sitten kirjoitit ällöttäkö muitaKIN syödä...? Kin-pääte viittaa siihen, että sinäKIN niitä syöt.
Kielifriikki.
Ap
Kieli se vasta herkullista onkin. Kannattaa sinunKIN maistaa :)
Eli AP:ta ällöttää etenkin lehmän TISSIMAITO jota aikuisetkin lutkuttaa päivittäin PURKISTA. TOSI ÄLLÖÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syökkään.
Ap
Kielifriikki.
Ap
Ei kiitos.
Ap
ku on yksinäinen ja tarvii huomiota tälläsiä niistä tulee
Kaura ja ohra ne vasta eläinten erittäissä ovatkin! Kasvavat lehmänpaskassa ja hyönteiset käy pissimässä päälle.
On normaalia että syömishäiriöistä oksettaa mutta se syömishäiriö ei silti ole normaalia, Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syökkään.
Ap
Kielifriikki.
Ap
Ei kiitos.
Ap
Kuitenkin nautit eritteen nimeltä paska suoltamisesta av-paltsalle. Tevrveempää olisi syödä kieltä.
Ap söisi vaikka oravaa, kun tarpeeksi kova nälkä iskisi. Nyt on vaan varaa hienostella.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttikö ap:ta vauvana syödä äitinsä eritettä?
Se nyt oksettaa jokaista. Ja on aina haitallista lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syökkään.
Ap
Miksi sinua kiinnostaa jakaa tietämyksesi ja tuntemuksesi täällä?
Tämä on keskustelupalsta.
Ap
Sinulle tämä on jankkauspalsta.
Vierailija kirjoitti:
Veriletut ovat ihania. Varsinkin maito-munakastikkeen kanssa <3
Entäs veripalttu? Mustamakkara? Kateenkorva? Maksamakkara?
Kun keittää tai paistaa kanan kuukautiset ja maustaa ne vähintään suolalla, mutta ainakin paistetut myös pippurilla ja/tai ehkä chilillä, on ne vaan hyvää syötävää. Siehen perään kun nauttii lasillisen naudan utareista erittynyttä nestettä, voi aamu alkaa melkein täydellisesti.
No totta puhuen, jotain kasvien erittämiä juttuja täydelliseen aamiaiseen mahtuu myös, kuten makkara. 🤣
Maissi erittimulle tähkänplop. Tuntui luonnottomalta.