Sanon nyt tämän aivan suoraan vaikka minut kivitettäisiin hengiltä... Jussi Halla-aho on.... SÖPÖ!
Kommentit (53)
Oletko 50-kiloinen blondi söpöliini?
*GLUNKS* Itsekin olen samaa *GLUNKS* mieltä.
Jussi on kyllä ihana nieleskelijä. Tajusin juuri että pikkarini menevät vaihtoon kun ajattelen Jussia.
Makunsa kullakin. Mulla siitä tulee mieleen haamu, aave, kummitus.
PersuPeten mielestä Jussukka on aina ollut söpö. Tule vaan reilusti ulos sieltä kaapista.
Noh, jonkun ulkonäöstä voi pitää vaikkei henkilön aatemaailmasta niin pitäisikään. Esimerkiksi minusta Sergei Naryshkin on todella komea, vaikken putinismista yhtään pidäkään.
Punainen naama ja kiiltävä kalju ja kuolleen kalan silmät eivät kyllä kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Noh, jonkun ulkonäöstä voi pitää vaikkei henkilön aatemaailmasta niin pitäisikään. Esimerkiksi minusta Sergei Naryshkin on todella komea, vaikken putinismista yhtään pidäkään.
Zelenskyi on sekä komea, että fiksu 💋💯💣💥💫🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi on sekä komea, että fiksu 💋💯💣💥💫🧡
En tosiaan siis kannata putinismia ja olen muutenkin Ukrainan puolella, mutta ulkonäöllisesti pidän Naryshkinia komeana.
Jussi on tutiseva pultsarin näköinen laiha avaruusolio. Kosteat silmät ku meidän vasikalla.
Mut et saa miehiä ollenkaan vaikka rima on noin alhaalla?
Vierailija kirjoitti:
Jussi on tutiseva pultsarin näköinen laiha avaruusolio. Kosteat silmät ku meidän vasikalla.
Entä miten luonnehtisit Osmo Soininvaaraa?
Viimeinen Halla-ahosta mieleentuleva sana on "söpö".
Kiva, kiltti, mukava, lupsakka, rento, komea, hauska........ nämäkään eivät oikein istu Jussiin.
Tämä on tietysti vain median välityksellä muodostunut subjektiivinen kokemukseni.
Blondi söpöliini se vasta söpö onkin.