Miesten vonkaamisesta
Onko mitään rajaa vonkaamisessa? Olen harrastanut seksiä erään miehen kanssa muutaman kerran ja hän tietää että etsin parisuhdetta. Nyt olen menossa treffeille toisen miehen kanssa, koska edellinen on lupaillut kaikenlaista mutta mikään ei ole pitänyt. Ilmoitin ettemme varmaan tapaa enää, silti hän kyselee voisiko vielä ennen treffejä ottaa nopeat panot. Olisipa kiva mennä treffeille toisen miehen vierestä... minulle kyllä vieras ajatus!
Kommentit (11)
Ihan omaa syytä jos piehtaroi kenen tahansa hyypiön kanssa.
Kuule miesten loputon vonkaaminen on se syy miksi ihmiskunta on säilynyt näin pitkään. Se on evoluution jaloste.
40 kg myöhemmin muistelet kaiholla tuotakin ehdotusta.
Olet kuninkaallisessa asemassa kun joku suostuu sänkyyn sun kanssa. Olet hyvin etuoikeutettu . Monella miehellä ei mitään mahdollisuutta saada seksiä koko elämän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa laittaa estoon vaan pitää tulla yleistämään asia "MIEHIÄ" koskevaksi tällä palstalla?
Ammu itsesi saatánan räkähúora.
Menipäs tunteisiin! Oletko sinäkin vonkaaja. 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Olet kuninkaallisessa asemassa kun joku suostuu sänkyyn sun kanssa. Olet hyvin etuoikeutettu . Monella miehellä ei mitään mahdollisuutta saada seksiä koko elämän aikana.
Jos olisin nuori ja nätti, myisin itseäni niille jotka ei muuten saa. Seksi kuuluu kaikille.
Se on todellinen ongelma kun miehet ei saa seksiä. Olisi mielenkiintoista tietää mitä kaikkia ongelmia se aiheuttaa
Vierailija kirjoitti:
Ihan omaa syytä jos piehtaroi kenen tahansa hyypiön kanssa.
Onko kaikki miehet hyypiöitä?
Vonkaaminen on tuttua kyllä. Useimmat miehet sitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vonkaaminen on tuttua kyllä. Useimmat miehet sitä harrastaa.
Koska he luulevat sillä tavoin saavansa suurimalla todennäköisyydellä. Suurin osa sinkkumiehistä elää puutteessa.
Harvojen sinkkumiesten herkkua säännöllinen seksielämä. Vain riittävän komeat ja pitkät yleensä siitä nauttivat, toki status ja raha voivat myös auttaa mutta niillä ei saa intohimoa sillä tunteita ei voi ostaa.
Aseta rajat.
"Varmaan emme enää näe" jättää takaportin auki, että josko sittenkin lohkeais.. edes sitä takaluukkua