Työkaveri tuo herkkuja, muttei tarjoa?
Mitä mieltä olette tilanteesta.
Töihin otettiin uusi työntekijä. Hänellä on varsin usein eväänä iltapäiväkahvin tauolle jotain herkkuja. Voisilmäpulla, viineri, rahkapiirakkapala, jopa kakkupala. Aina vain itselleen. Ei riitä tarjottavaksi muille. Kummallista, varmasti ymmärtää että sitä kakkua jne alkaa muiden tehdä mieli. Mitähän tässä olisi hyvä tehdä?
Kommentit (61)
AP:n jutut on iiihan päiväkoti / eskari tasolla, eihän Tämä voi olla totta?!?! 😳
Vierailija kirjoitti:
on näitä nähty ja onhan se aina hieman huvittavan näköistä. Sama tyyppi on yleensä sitten haukkana paikalla jos joku muu jotakin tarjoaa. Enkä meinaa että aina pitäisi muille tarjota. Tuntuu, että se joillakin keino saada huomiota sekin, jos siis aina joku superherkku mukana muiden ihmeteltäväksi.
Kyyyllä...itsekin syön herkkuja vain sen takia, että saisin huomiota :D Ai että, on siinä kateus ja pahansuopuisuus jalossa muodossa. Veikkaan että olet se työpaikan seläntakana paskaa puhuva juoruämmä.
Provohan tämä. Surullisinta on, että näitä oikeasti on. Hiekkalaatikkotasolle jääneet työpaikan sosialisti-ilopillerit.
En ole tuonut herkkuja tarjolle sen jälkeen kun lapseni leipomat pullat eivät kelvanneet. Otan vain oman pullani mukaan.
Kaisa
Voi hyvä jumala taas näiden aloitusten tasoa. Huh huh.
Niin. Jokainen voi itse hankkia omiksi eväikseen ihan mitä haluaa. Eikö sinulla ole varaa herkkuihin vai miksi asia kismittää nyt ihan aloituksen arvoisesti?
En minäkään tarjoais, jos itselleni jonkun herkkupalan tuon. Vtun lapsellinen ääliö, ap, joka varmaan vieläkin katkerana vuosienkin jälkeen asiaa vatvoo ..
Meillä on töissä 50 henkilöä. Kohtuuton vaatimus ravita kaikki jos itselläni tekee mieli pullakahvit päivällä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tarjoais, jos itselleni jonkun herkkupalan tuon. Vtun lapsellinen ääliö, ap, joka varmaan vieläkin katkerana vuosienkin jälkeen asiaa vatvoo ..
Ei edes pientä siivua anna piirakasta. Itsekkyys huipussaan.
Meillä on vielä pahempi, nimittäin tuo lounaaksi kaikenlaisia herkkuruokia, eräskin päivä oli chili con carnea, mutta eipä ollut koko pata mukana vaan lautasellinen rasiassa vain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes pientä siivua anna piirakasta. Itsekkyys huipussaan.
En todellakaan. Itselleni sen toin, itse myös sen syön.
Saman suon muille, enkä ole kärkkymässä heidän herkkupalojaan.
Otan eväät vain itselleni, oli se mitä tahansa. Ainoa poikkeus on yövuoro. Jos ostan suklaapatukan, niin ostan aina myös yökkökaverille
Perus vassarilokki, ei mitään uutta. Muiden pitää jakaa omistaan, mutta mikset itse vie yhteiseen pöytään mitään?
Ap on LOKKI.
Kai sullekin palkkaa maksetaan? Osta itsellesi pulla.
Vierailija kirjoitti:
Ap on LOKKI.
No mun mielestä jos herkkuja tuodaan niin sitten kaikille tai ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on LOKKI.
Pitääkö allergiat huomioida? Gluteenittomat, laktoosittomat, vegaanit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on LOKKI.
Vedä vttu päähäs ja henkäise. Siinä sulle herkkuja ihan tarpeeksi. Tartte muiden herkuilla olla norkoomassa.
Voi jumalauta ap ! Osta omat pullat jos mieles tekee. Iha sama asia kuin jonkun pitäis antaa sulle puolet makkarakeitostaan. Tai no provohan tämä on pakko olla ei ketään noin pöljä ois saanu työpaikkaa.
Mun eväät on mun eväät, ei eväitä jeata jos ei ole sovittu nyyttäreistä. Toimistopöydälläni on usein myös karkkia, en jaa siitäkään. Eihän mulle jäis itselle mitään jos noi rohmut päästäis pussille.
Kerran pari vuodessa saatan tuoda kaffeherkkuja kaikille kun on sopiva tekosyy. Eipä nuo muut tee sitäkään, paitsi pomo mutta ne herkut menee firman kassasta.
Mitä mä just luin