Apua miten laihtua normaalipainoon kuukaudessa! Työpaikan saunailta!!
Olen 162cm/100kg.
En kehtaa mennä saunaan löysineen läskeinen.
Tavoite paino 62kg.
Kuukausi aikaa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Opettele suomea.
Oikoluku muuttaa sanat. Aina ei jaksa lukea itse.
Vaikka laihtuisit sen nelisenkymmentä kiloa (mihin menee aikaa vuosi - puolitoista) et siltikään kehtaisi mennä työkaverien kanssa saunaan, koska sinulla olisi valtava määrä roikkuvaa nahkaa laihtumisen jäljiltä.
Eivät ne muutkaan ihmiset täydellisiä ole. Etkä vaivaisi päätäsi sillä, mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat, jos tajuaisit miten vähän he sinua ajattelevat.
Ei onnistu kuukaudessa, mutta tähtää vuoden päästä elokuulle, sitten voi jo onnistua.
Mene saunailtaan, mutta yritä jotenkin sabotoida kiuas tai saunapaikka.
Tuki piippu tai riko kiuas niin saunominen joudutaan jättämään väliin :).
Ei ihmiset oikeasti näytä niin erilaisilta vaatteet päällä ja alasti. Eli näytät satakiloiselta myös vaatteet päällä ja työkaverisi ovat sen jo huomanneet. Ei heille tule yllätyksenä, että näytät satakiloiselta myös saunassa.
Huijaat vain itseäsi. Reippaasti sinne saunaan vaan, kelpaat itsenäsi saunaillassa aivan kuten muinakin päivinä.
Kävele käsillä pukkarista löylyyn! Maan vetovoimaa muokkaa hetkellisesti kropastasi siedettävän.
Ei onnistu kuukaudessa. Ei sun tarvi saunoa ym. Olen normipainossa mutta en koskaan sauno työporukan kanssa, inhoan sitä. Kotona kyllä saunon sitäkin ahkerammin!
Vierailija kirjoitti:
Ihana pehmoinen ja täyteläinen nainen, mene semmoisenaan <3
Juurikin näin!
Ei mitenkään 😂