Miksei kukaan enää muista duo'a SAVAGE GARDEN?
Kommentit (28)
Tämä oli 1990-luvun lopun suurimpia bändejä levymyynnin perusteella. Laulaja tämmönen ärsyttävä anttituisku joka umpihomo mutta naimisissa naisen kanssa.
Kävin näiden konsertissa, kun sain ilmaisen lipun. Ei ollut kovin kaksinen konsertti niitä paria hittiä lukuunottamatta.
Muistan se niiden yhden balladin muita kappaleita en muista.
Darren Hayesilla on aivan uskomaton ääni. Olen kuunnellut myös paljon hänen soolomatskuaan SG:n jälkeiseltä ajalta.
Minulla soi joku niiden kappale päässä viime viikolla. Sitä ennen en ollut ajatellut niitä yli kahteenkymmeneen vuoteen.
Radio Pori ainakin soittaa edelleen ihan säännöllisesti heidän hittejään, että kyllä muistetaan yhä :)
Oli hyvää poppia. Harmi kun tuollaisia ei enää ole.
Muistetaan kyllä. Teini-iän lempparibändejä ja Helsingin keikka vuonna 2000 oli mahtava elämys.
"lauloin" niiden kappaleita hotelli kultakalassa lapsena 😅
Vierailija kirjoitti:
Darren Hayesilla on aivan uskomaton ääni. Olen kuunnellut myös paljon hänen soolomatskuaan SG:n jälkeiseltä ajalta.
Tosi hyvä ääni myös livenä. Nähnyt hänet esiintymässä sekä SG:n aikoihin että sooloaikakaudella.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan kyllä. Teini-iän lempparibändejä ja Helsingin keikka vuonna 2000 oli mahtava elämys.
Minä olin myös siellä katsomassa :)
Minä muistan! Kuuntelenkin edelleen ja kun tuli kavereiden kanssa puheeksi, kaikki innoissaan hehkuttivat :) Nythän Darren esiintyy jälleen kymmenen vuoden tauon jälkeen, ääni edelleen hunajaa <3
Suoraviivaista, melodista poppia ilman turhia kikkailuja. Jäänee musiikkihistoriaan yhtenä viimeisistä tämän tyylilajin edustajista. Nykymusiikki avaruuden toiselta äärilaidalta.
Se oli jo ajat sitten paska, joten mihin se olisi siitä muuttunut?
Haa! Just eilen ajattelin Santa Monicaa kun menin nukkumaan, ja että pitää kuunnella se tänään! Kerkesikin yön aikana unohtua, hyvä kun tulit muistuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Haa! Just eilen ajattelin Santa Monicaa kun menin nukkumaan, ja että pitää kuunnella se tänään! Kerkesikin yön aikana unohtua, hyvä kun tulit muistuttamaan.
Esittivät Helsingin konsertissa tuosta biisistä ihanan akustisen version. Harmi ettei siitä ole tallennetta missään.
Vihasin syvästi näitten renkutuksia! Ja vihaan edelleen!