¤¤MAALIKSET ' 05 vko 50 LOPPUVIIKKO¤¤
Laiteetaas loppuviikolle oma pino! =)
Ilmoitelkaas Nasulinalle sähköpostiosoitteitanne niin me halukkaat saadaan vaihdella kuvia!! Nasulina, laitatkos sen siun osoitteen? En ilman lupaa laita sitä nyt tähän..
Tuulia
Kommentit (22)
Maalisneiti on ruvennut ihan mahdottomaksi. Jos äiti tai iskä on lähempänä sisaruksia kuin häntä alkaa neiti purra/hakata soppakauhalla isompiaan. On visssiin ymmärtänyt itsensä erilliseksi TÄRKEÄKSI yksilöksi ja muille ei sitten sijaa jää. Tuntuu että puoli päivää menee neidin kieltämiseen.
Tukanleikkuusta en muista olenko jo kirjoittanut. Olen neidin tukkaa leikannut joitakin kertoja. Maalisneidillä on meidän lapsista vähiten tukkaa vaikka jidenkin mielestä sitä on silti runsaasti.........
Lempijoululauluni on jouluyö, juhlayö. Sekä myös uudempi joululaulu Ilouutinen (löytyy ainakin seurakuntien tämän vuoden kauneimmat joululaulut vihkosesta).
Tänään oltiin joulunäytelmää katsomassa sekä laulamassa joululauluja.
Armoton siivousviikko odottaa kun lupasivat pakkasta tänne eteläänkin, Jes! Lunta vielä niin eiköhän se joulumieli sieltä tule!
Tohinaa täälläkin riittänyt viikonloppuun. Ja perjantaina sain yhden lempikirjoistani Huutonetin kautta joten sen kanssa mennyt vähäinen vapaa-aika :)
Eilen ostettiin likalle sit ihan uudet popot, viking coretex kengät. Olivat sittarissa plussakorttitarjouksessa ja 15 egee lähti hinnasta pois. Edellisistä, paljon käytetyistä ei kestäneet enää tarrat kiinni joten nyt ajattelin että pitää investoida. Hoitaja sanoi että kengät eivät kestäneet enää pihaleikeissä jalassa joten taisi olla korkea aika :)
PLÄÄH, mensut alkoi sit tänään. Olin jokseekin varma että miulla oli raskausoireita mutta taisi pillereiden poisjäänti tehdä oireita...? No ei tosiaan pidä hätäillä asialla mutta minkäs tees kun oireetkin oli mukamas ihan selvät :/ Noh, uusi yritys päälle :)
Äsken ostettiin vielä pari viimistä joululahjaa. Eilen paketoin ukon kanssa lahjoja KAKSI tuntia, huh että oli peppu puuduksissa kun kökittiin lattialla. Muutoin en ole Joulua sit paljon tehnytkään mitä nyt eilen tehtiin perusteellinen siivous. Ruokailut hoituu onneksi vanhempieni kautta, pyysivät aatoksi sinne syömään ja äitini tekee meille samalla karjalanpaistia ja lanttulaatikkoa kun heillekin. Ja tietty kinkkua saadaan myös kotiin :-D Heillä on leivinuuni joten paistot onnistuu paremmin sielä. Lihat ja lantut ostan minä. Siskoni kutsuu sit joulupäivänä syömään, viime vuonna minä kutsuin ja nyt on hänen vuoro.
Jeppistä, menenpä katsomaan mitä tuo tyttö tuolla tekee, todennäköisesti sovittelee kenkiä. On likan lempipuuhaa!