Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti kirjeet tulevat?

Vierailija
19.07.2023 |

Kuinka nopeasti teillä tulee esim. päivätyt paperilaskut?

Tuntuu erikoiselta, että paperilaskuihin jää jatkuvasti alle viikon maksuaikaa. Luulisi, että monet ihmiset ottaisivat noin lyhyestä maksuajasta yhteyttä laskuttajaan ja tilanne korjaantuisi.

Eihän tuossa tarvitse olla kuin viikon matkoilla ja laskun eräpäivä ylittyy.

Tuleeko teille kaikki kirjeet ja onnittelukortit perille?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään Hesarissa on juttu samasta ongelmasta: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009730307.html?utm_medium=promobox&u…

Minua ihmetyttää tuossa keskusteluketjussa esitetyt maininnat jakelijatunnusleimasta, koska minulla kirjeet tulee täysin leimattomissa kuorissa.

Minulla on kadonnut pankin lähettämiä kirjeitä ja sain postilta vastauksen, että ongelman selvittäminen kuuluu pankille ja postille. Aina kadonnutta postia pitää tiedustella lähettäjä eikä se, joka odottaa lähetystä. Pankki myös vahvisti, että he käyttävät nimenomaan postia eikä muita jakelukanavia.

Vierailija
2/2 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeposti ja esim siihen kuuluvat laatikkoon jaettavat pikkupaketit on nykyään vitsi. Viikko menee helposti kun jakelupäiviä vähennetty. Joissain nettikaupoissa olen törmännyt jo 5-8 päivän toimitusaikaan jos tulee päiväpostijakelun mukana. Ni kyllähän se tuolla touhulla maksuaika lyhenee kahdesta viikosta viikkoon.

Koko suomen posti on vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme