Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Perheenäidin salaisuus: Pian kolmekymppinen voimaantunut perheenäiti Jenni on pettänyt miestään säännöllisesti jo puolentoista vuoden ajan

Vierailija
19.07.2023 |

Kahden pienen lapsen äiti, alle 30-vuotias Jenni elää tasapainoisessa avioliitossa. Hänellä on miehensä kanssa kaksi pientä lasta.
Mies osallistuu lasten hoitamiseen, pariskunnan välit ovat läheiset ja elämä on taloudellisesti vakaata.
Työpäivien ja lasten hoitamisen lomassa Jenni saa toisinaan omaa aikaa. Silloin hän mieluiten harrastaa seksiä jonkun muun kuin aviomiehensä kanssa.
Kyseessä ei ole avoin suhde, vaan Jennin kehittämä ratkaisu parisuhteen ongelmaan. Hänen käsityksensä on, ettei hänen miehensä ja lastensa isä tiedä sivusuhteista mitään.

Arvostan Jennin kaltaista naista joka uskaltaa toteuttaa itseään. Mieshän ei tässä kärsi kun ei tiedä sivusuhteista mitään.

Kommentit (744)

Vierailija
101/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pettäjä nainen pitäisi ruoskia kunnolla niin että luut tulevat selästä näkyviin.

Vierailija
102/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin jutusta tämän Jennin (nimi muutettu). Ollaan pantu muutaman kerran, hyvin avoin kaiken näköiselle seksille. Ekan kerran jo ennen hänen naimisiin menoa. Tunnen myös aviomiehen hyvin. Erittäin rauhallinen ja analyyttinen heppu.

"Jenni" on seksuaalisesti aktiivinen, eikä mielestäni alun alkaenkaan ollut valmis yksiavioiseen suhteeseen. Taatusti pettää miestään niin monta kertaa vielä kun ehtii, ennen vääjämättä edessä olevaa eroa.

On muuten typerä akka, kun meni tyrkyttämään tämän jutun lehtiin. Eipä tainnut tulla mieleen rouvalle, että hänen pettämisissään on kaksi osapuolta. Vaikka hän olisi hiljaa ja pitäisi salaisuutensa, mikään ei takaa sitä, että toinen osapuoli ei tunnista häntä tästä jutusta ja kerro asiaa eteenpäin, josta se lopulta (ja toivottavasti pian) kantautuu miehensä korviin.

Taitaapa olla narsisti kyseessä, kun uskoo olevansa niin kaikkivoipa, että tämän lehtijutunkin jälkeen asia pysyy salassa, eikä kukaan tunnista häntä eikä tule jäämään milloinkaan kiinni.

Mä vähän veikkaan että tämä on vain jonkun toimittajan fantasia tai oman elämän tuotos. Kun nimettäöinä ja tunnistamattomina ollaan, niin koko tarina voi samantien olla pelkkää satua ja mieikuvitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettäjät ovat joko narsisteja (en välitä miten toimintani vaikuttaa läheisiini) tai uhriutujia (petän koska minua on jollain tapaa kaltoin kohdeltu).

Kyllä se voi olla myös merkki huonosta itsetunnosta jota tuolla pettämisellä yritetään pönkittää

Öh, no mitäpä muuta narsistilla ja uhriutujalla on kuin surkea itsetunto

Olen pettänyt useampaakin miestä eikä ikinä ole huono itsetunto ollut syynä, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
104/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni mies miettii ja näkee vaimonsa hiukan eri silmin tänään :D

Vierailija
105/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex mies kirjoitti:

Minun eks petti minua ja meillä on lapsia. Sain tietää pettämisestä kun  löysin hotelli kuitin muijan taskusta. Jätin eksäni täysin tyhjän päälle. Se asuu yksiössä Ja elää toimeentulotuella.

Millaistas elämää sun lapset elää (yksiössä toimeentulotuella olevan äidin kanssa)? Se on aina kiva rangaista lapsia äidin tekosista. Näitä miehiä, ketkä näkee omat lapsensa vain lapsen äidin jatkeina.

Oon eri, mutta eihän tossa itseään kunnioittavalla ihmisellä muuta oikeaa vaihtoehtoa ole kun erota. Et voi tosissas puhua mistään lasten rankaisemisesta.

Se olis rankaisua lapsille jos tohveli isä jatkaisi h####n äidin kanssa kulissia. Se antais lapsille väärän miehen mallin. Nyt kun mies lähti se näyttää lapsille juuri oikein että kenenkään yli ei kävellä

Vierailija
106/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettäjät ovat joko narsisteja (en välitä miten toimintani vaikuttaa läheisiini) tai uhriutujia (petän koska minua on jollain tapaa kaltoin kohdeltu).

Kyllä yleensä syy pettämiseen on huono itsetunto ja piste siihen. Turha puhua mistään voimaantumisista. 

Vierailija
107/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset pettävät ihmiset paikkailevat tuolla lähes aina jotain jo lapsuudestaan kumpuavaa traumaa ja vaillejäämistään. Siinä samassa siirtävät samat traumat moninkertaisina omiin lapsiinsa. Ja kierre jatkuu taas seuraavaan sukupolveen.

Vierailija
108/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yleensä syy pettämiseen on huono itsetunto ja piste siihen. Turha puhua mistään voimaantumisista. 

Jos asiasta on tehty tutkimuksen kriteerit täyttävä tutkimus, niin sitten asia on niin. Siltikään monen kohdalla se ei ole huono itsetunto se syy, vaan jokin muu.

Vierailija
109/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmankolkassa on naisia jotka pettää kunnollisia miehiä koska haluavat naida jännä miehiä Jutun naisen tapailumies on varmaan joku rikollinen jännä mies.

Vierailija
110/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi olla ihan rehellisesti avoimessa suhteessa?

Mies ei halunnut avointa suhdetta. 

Sitten pitäisi erota, ei pettää. Itsekin olen eronnut vain sen vuoksi, että suhde oli väljähtynyt eikä seksiä ollut. Kuulostaa kovin tutulta tuo, että elettiin puolison kanssa kuin kämppikset.

Vierailija
111/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteleminen on aina moraalitonta, ja se tulee näkymään suhteessa jotenkin.

Jennin syy pettämiseen: "Veeti tarjosi jotain, mitä aviomies ei. Veeti tykkäsi hyvästä ruoasta, matkustelusta ja hotelliöistä."

Nainen on katsellut liikaa amerikkalaisia romanttisia elokuvia, joissa tehdään ruusunlehdistä polku parivuoteelle. :D :D

Iltapäivälehtien propaganda on näköjään myös vaikuttanut.

Aina voi deitata itseään. Mikään pakko ei ole ryhtyä kuolleena syntyneeseen suhteeseen. Jenni itsekin koittaa tuutata haitallisia arvoja joista pääsisi eroon ihan eroamalla tai sanomalla nuorille ettei tarvitse elää tietyn kaavan mukaan.

Minusta rehellisyys on arvostettava periaate eikä mikään "kaava".

Asian ydinhän tässä ei ole se, että nainen kaipaa villimpää seksiä ja hankkii sitä, vaan se, että hän hankkii sitä valehtelemalla miehelleen. Se on raskas juttu.

Eikö sinusta rehellisyys ole arvokasta? Onko se vain edellisten sukupolvien kehittämä ahdistava ja rajoittava ihanne?

Vierailija
112/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi olla myös merkki huonosta itsetunnosta jota tuolla pettämisellä yritetään pönkittää

Öh, no mitäpä muuta narsistilla ja uhriutujalla on kuin surkea itsetunto

Olen pettänyt useampaakin miestä eikä ikinä ole huono itsetunto ollut syynä, pikemminkin päinvastoin.

😂 Juu varmasti kun pitää tulla oikein noin kertomaan

Vierailija
113/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään Jenniä joka ei olisi tälläinen.

Vierailija
114/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ex mies kirjoitti:

Minun eks petti minua ja meillä on lapsia. Sain tietää pettämisestä kun  löysin hotelli kuitin muijan taskusta. Jätin eksäni täysin tyhjän päälle. Se asuu yksiössä Ja elää toimeentulotuella.

Millaistas elämää sun lapset elää (yksiössä toimeentulotuella olevan äidin kanssa)? Se on aina kiva rangaista lapsia äidin tekosista. Näitä miehiä, ketkä näkee omat lapsensa vain lapsen äidin jatkeina.

Oon eri, mutta eihän tossa itseään kunnioittavalla ihmisellä muuta oikeaa vaihtoehtoa ole kun erota. Et voi tosissas puhua mistään lasten rankaisemisesta.

Se olis rankaisua lapsille jos tohveli isä jatkaisi h####n äidin kanssa kulissia. Se antais lapsille väärän miehen mallin. Nyt kun mies lähti se näyttää lapsille juuri oikein että kenenkään yli ei kävellä

En puhunut mistään kulissiliitosta, vaan ilmeisesti tuo mies ei siis maksa elareita, vaikka äidin luona ilmeisesti lapset elää köyhyydessä.

115/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut = perheenäiti joka elää miehensä varoilla ja jakaa prsettään sinne tänne? Ennen kutsuttiin lumpuiksi tms. ja nyt glorifioidaan tätä, kunnes tulee se ero ja huoltajuuskiista, ja siitä pitkät itkut. Miten se voimaannuttaa, että jakaa sitä prsettä miehensä selän takana? Siten, ettei mielenterveys ole mikään itsestäänselvyys nykyajassa. Jos vihaa miestään noin paljon, ja on noin patologinen narsisti, niin kamat ja lapset jakoon, heti.

Vierailija
116/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki miehet on sikoja

Ja kaikki naiset on lehmiä

Ja suomalaiset noin yleensä lampaita.

Vierailija
117/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaista yksityisasiaa pitää toitottaa iltapäivälehdessä? Ihan kuin jutun Jenni salaa nauttisi voidessaan nöyryyttää miestään entistä enemmän ja näkyvämmin. Vallankäyttöä jos jotakin. 

Yksi osatekijä tuossa varmasti onkin se, että Jenni kokee olevansa miehensä yläpuolella ja hallitsevansa kuviota. Kokemuksesta kuitenkin tiedän, että jos tällainen "voimaantunut" henkilö jää kiinni ja joutuu vastuuseen tekosistaan, paljastuu tyyppi täysin selkärangattomaksi rotaksi, joka a) joko yrittää kieltää kaiken, b) syyttää toista osapuolta tai kehitellä muita verukkeita touhuilleen ja c) jos mikään ei auta, ryömii puolisonsa edessä anteeksiantoa anellen - vaikka itse aiemmin olisi toitottanut, miten kumppani on p*ska/huono sängyssä/tylsä/ei vastaa suhteessa hänen tarpeisiinsa jne.

Itse sekaannuin nuorena lukiolaisena sinkkuna kolmekymppiseen komeaan varattuun mieheen ja opin läksyni KERRASTA. Nuo ihmiset ovat alinta ja selkärangattominta p*skaa, vaikka muuta esittävät.

Vierailija
118/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex mies kirjoitti:

Entä lapset? Vihaatko heitäkin?

Vierailija
119/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jenni tietää, että ennen tämän elokuvan lopputekstejä hänellä on edessään avioero."

Mutta vielä esim. taloudellinen turva houkuttaa niin paljon ettei viitsi ottaa vastuuta itsestään ja elämästään. Jonkun muun pitäisi tämäkin sotku hoitaa kun enhän minä nyt jaksa! Kauheen rasittavaa joku muuttaminenkin ja silleen

Vierailija
120/744 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elin avoimessa suhteessa avioliittoni alkuajat, ja nyt, neljänkymmenen vuoden jälkeen, mieheni äskettäin kuoltua, näen, että ne vuodet, jotka olisimme voineet käyttää liittomme ja suhteemme kehittämiseen, hassasimme muualla. Golden years.

Tämäkin nuori nainen on harrastanut pettämistä vasta 1,5 v. Ihmissuhteissa ja varsinkin parisuhteessa seuraukset omista teoista ja valinnoista näkyvät joskus hyvinkin viiveellä.

Lapsiparat! He saavat aika myrkyllisen mallin parisuhteesta. Pienetkin lapset näkevät ja tajuavat paljon, ja oppivat esim. vanhempien kehonkielestä toisiaan kohtaan malleja omiin tuleviin suhteisiinsa.

Mutta saattaa olla, että koko tarina on toimittajan keksimä, niin kuin joku täällä epäili. Pitäisikö joku nainen tosiaan an aalista noin paljon, kun kumminkin peräsuolen ja  vaginan hermotus on aika erilainen?