Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuin ilmaa, minua ei nähdä

Vierailija
18.07.2023 |

Liian usein on kohdalleni sattunut tämä ilmiö. Mistä johtuu, että minua ei huomioida? Sisareni tai ystävättärieni seurassa käy aina näin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle käy usein noin kassalla että edessä ja takana oleville toivotetaan hyvät päivänjatkot, viimeksi eilen kävi niin 😊vaikka olin varmasti ystävällisempi kuin nämä muut hiljaiset asiakkaat jne... Useammin kuitenkin muistetaan kaikkia mutta usein myös tätä käy itselle ja viimeksi eilen Lidlissä. 😁Ihan sama mulle oikeestaan, ei kaikilla ole käytöstapoja. Tai sitten on niin ihmeissään mun ulkonäöstä olenhan aika kaunis nainen.

Vierailija
22/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Niin sanottiin että kesällä tulee miehiltä huomiota kun käyttää mekkoja, no en ole saanut minkäänlaista huomiota vaikka käyttänyt mekkoja melkein koko kesän :( Olen miehille täysin ilmaa. N34

Enemmän huomiota saat pukeutumalla tiukkoihin farkkuihin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa.

Mua ei myöskään koskaan ole tägätty mihinkään julkaisuihin silloin kun Instassa ja Facebookissa vielä olin. Ei ikinä! Saatoin olla korkeintaan ryhmäkuvassa, josta ainoana jäänyt ilman mainintaa.

Vierailija
24/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa johtua siitäkin, ettei osaa ottaa kontaktia vastapuoleen. Ei osaa ottaa tilaa ja tilannetta haltuun jne. Ehkä välttelee katsekontaktia, on hieman anteeksipyytelevän oloinen.

Itselläni siis on tuota samaa ongelmaa ja olen arvellut, että noihin se kohdallani liittyy.

Vierailija
25/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Niin sanottiin että kesällä tulee miehiltä huomiota kun käyttää mekkoja, no en ole saanut minkäänlaista huomiota vaikka käyttänyt mekkoja melkein koko kesän :( Olen miehille täysin ilmaa. N34

Miksi miehen pitäisi tehdä aloite? En minäkään saa koskaan naisilta aloitteita. Tai no, joskus naisen ollessa riittävän pierussa. Selvin päin ei kukaan nainen ole aloitetta tehnyt.

Vierailija
26/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynnysmatot jää näkymättömiin. Siitä se kai johtuu.

Aika ilkeää luokitella ihmisiä kynnysmatoiksi. Ymmärrän jos joku itse kokee olevansa kynnysmatto, mutta että joku toinen pitää muita kynnysmattoina on aika sairasta

Aika moni suomalainen, keski-ikäinen mies pitää. 60-lukulaiset äijät esim kepussa eivät oikeasti anna juuri kenellekään muulle edes ihmisarvoa - paitsi itselleen ja kaltaisilleen. Muuta tietysti esitetään. Ja todellakin käyttäytyvät näkyvästi niin, että toinen tuntee kynnysmattoudensa. Näille olioille ei tule antaa senttiäkään elintilaa. Ovat pahempia kuin persukset koskaan, demonisia.

Tiivistitpä kokemukset hyvin, kiitoksia siitä , saman havainnut. Kepu ukko luulee olevansa oikea saalis aina vaikka alla peritty tila tai eukon rahat.

Vierailija
27/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi tehdä aloite? En minäkään saa koskaan naisilta aloitteita. Tai no, joskus naisen ollessa riittävän pierussa. Selvin päin ei kukaan nainen ole aloitetta tehnyt.

Kuuluu heteroiden soidinmenoihin.

Vierailija
28/28 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tiedetä mitä sä teet väärin ap.

Ihan väärä paikka kysyä asiaa kun me ei tunneta sua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan