Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoava mies ei ole haluttava vai just päinvastoin?

Asdfgh
18.07.2023 |

En ole pitkään aikaan suuremmin jynssännyt paikkoja vaikka sapuskat useimmiten laitankin. Vain ne pakolliset kattilanpesut jne. Muija hoitaa muut niinkuin pyykitkin paitsi että aika usein pesen kyllä omat kamppeeni. Hiljaista on ollut makkarin puolella.

Seksiä naiseni ei halua, ellen itse tee aloitetta ja silloinkin minä hoidan ensin hänet maaliin ja sitten itseni jos enää viitsin.

Nyt tein testin, jolla todistan molemmat otsikon väittämät vääriksi. Jynssäsin keittiön, pyykkikone käy parasta aikaa ja aamuksi on pyykit hoidettuna ja nätisti viikattuna kaapeissa. (Vaimo on nyt yövuorossa töissä)

Nyt vaimo tekee pelkkää yövuoroa, joten lupaan toistaa kotiaskareeni joka ilta aina kun hän on töissä, että saa aina tulla aamulla siistiin kotiin.

Ja väitän että halut eivät muutu yhtään miksikään. Seuraavat viikot näyttävät kuinka käy😂

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat edes kiitokset.

Vierailija
2/3 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettamuksesi on aivan oikea.

Jos siivoamalla tulisi seksiä, miespuoliset  ammatikseen siivoavat olisivat kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla, ja olisivat ylirasituksen partaalla suuren seksimäärän takia.

Jos mies siivoaa ja hoitaa lapsia se on naiselle ihan ookoo järjestely. Seksin nainen kylläkin hakee tällöin muualta. Lukekaa itse, Jenni avautuu asiasta Ilta- Sanomissa.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art200009719088.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö on raskasta. Sitähän ei joskus aiemmin saanut naisilla edes teettää kuin

erikoisluvalla. Nykyisi lienee toisin. Joten ihan

hyvä, kun teet noita kotihommia vaikuttipa se

sitä tai tätä seksin suhteen. Toivottavasti

vaimosi ei tarvitse unilääkkeitä tms. vastaavia.

Kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme