Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuin ilmaa, minua ei nähdä

Vierailija
18.07.2023 |

Liian usein on kohdalleni sattunut tämä ilmiö. Mistä johtuu, että minua ei huomioida? Sisareni tai ystävättärieni seurassa käy aina näin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Vierailija
2/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnysmatot jää näkymättömiin. Siitä se kai johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda toimintaympäristöä.

Vierailija
4/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees jees. Koitat olla mieliks. Sit käy niin.

Vierailija
5/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet infp persoonallisuustyypiltäsi

Vierailija
6/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen infp enkä todellakaan koe itseöni seinätapetiksi.

Vierailija
7/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on infp?

Vierailija
8/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on infp?

https://www.16personalities.com/fi/infp-persoonallisuus

Vierailija
9/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on monia mahdollisia syitä, mutta yhdenkään takia ei kannata stressata

Vierailija
10/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeää luokitella ihmisiä kynnysmatoiksi. Ymmärrän jos joku itse kokee olevansa kynnysmatto, mutta että joku toinen pitää muita kynnysmattoina on aika sairasta

Vierailija
11/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeää luokitella ihmisiä kynnysmatoiksi. Ymmärrän jos joku itse kokee olevansa kynnysmatto, mutta että joku toinen pitää muita kynnysmattoina on aika sairasta

Aika moni suomalainen, keski-ikäinen mies pitää. 60-lukulaiset äijät esim kepussa eivät oikeasti anna juuri kenellekään muulle edes ihmisarvoa - paitsi itselleen ja kaltaisilleen. Muuta tietysti esitetään. Ja todellakin käyttäytyvät näkyvästi niin, että toinen tuntee kynnysmattoudensa. Näille olioille ei tule antaa senttiäkään elintilaa. Ovat pahempia kuin persukset koskaan, demonisia.

Vierailija
12/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen infp enkä todellakaan koe itseöni seinätapetiksi.

Mutta moni kokee jos on vähän hukassa itsensä kanssa.

Vierailija
13/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni suomalainen, keski-ikäinen mies pitää. 60-lukulaiset äijät esim kepussa eivät oikeasti anna juuri kenellekään muulle edes ihmisarvoa - paitsi itselleen ja kaltaisilleen. Muuta tietysti esitetään. Ja todellakin käyttäytyvät näkyvästi niin, että toinen tuntee kynnysmattoudensa. Näille olioille ei tule antaa senttiäkään elintilaa. Ovat pahempia kuin persukset koskaan, demonisia.

Ne on niitä lapsia jotka kasvatettiin hakkaamalla

Vierailija
14/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Niin sanottiin että kesällä tulee miehiltä huomiota kun käyttää mekkoja, no en ole saanut minkäänlaista huomiota vaikka käyttänyt mekkoja melkein koko kesän :( Olen miehille täysin ilmaa. N34

Vierailija
15/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. 

Vierailija
16/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Niin sanottiin että kesällä tulee miehiltä huomiota kun käyttää mekkoja, no en ole saanut minkäänlaista huomiota vaikka käyttänyt mekkoja melkein koko kesän :( Olen miehille täysin ilmaa. N34

Harmi puolestasi.

Vierailija
17/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi kaupan kassalla niin, että kun menin kassalle, kassaneiti (hyvin nuoren oloinen tyttö) huuteli vielä edellisen asiakkaan peräänkin: Hyvää päivänjatkoa sinulle! (Oikein iloisella äänellä).

Tervehdin häntä. Hän ei tervehtinyt minua. 

Hän ei sanonut edes kiitosta, ei mitään. Puhumattakaan, että olisi toivotellut hyvät päivänjatkot. 

Seuraavalle (mies) asiakkaalle hän jo huuteli tervehdyksiään, kun vasta keräilin kamojani. 

Olin hänelle ns. näkymätön asiakas. Johtuisiko siitä, että olen tavallisen näköinen, 62-vuotias nainen. 

Terveisiä S-Marketin kassatytölle!

Vierailija
18/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Pirkanmaa kirjoitti:

Itselleni kävi kaupan kassalla niin, että kun menin kassalle, kassaneiti (hyvin nuoren oloinen tyttö) huuteli vielä edellisen asiakkaan peräänkin: Hyvää päivänjatkoa sinulle! (Oikein iloisella äänellä).

Hän ei sanonut edes kiitosta, ei mitään. Puhumattakaan, että olisi toivotellut hyvät päivänjatkot. 

Seuraavalle (mies) asiakkaalle hän jo huuteli tervehdyksiään, kun vasta keräilin kamojani. 

Olin hänelle ns. näkymätön asiakas. Johtuisiko siitä, että olen tavallisen näköinen, 62-vuotias nainen. 

Sama täällä! Muut huomioidaan, tervehditään jne. Ulkoisesti mitään poikkeavaa minussakaan ei ole. 

Vierailija
19/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei juurikaan puhu, osallistu tai reagoi, niin miten sellaiseen sitten pitäisi suhtautua? Aina keskustelun välissä kysyä, että niin, olikos sinulla jotain lisättävää?

Vierailija
20/28 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Pirkanmaa kirjoitti:

Samanlainen kokemus s-marketissa mullakin ja jäi hyvin mieleen, koska tuolloin oli naistenpäivä. Tämä kassalla töissä ollut nuori nainen toivotteli lopuksi hyvää naistenpäivää edelläni olleille kahdelle naisasiakkaalle, mutta mua hän ei edes tervehtinyt.

Takanani jonossa oli miesasiakas, jolle kassa sitten taas toivotteli hyvää päivänjatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi