Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet kehuvat minua todella kauniiksi treffipalstalla. Oikein hämmästyivät kun matchaan. Onko teillä muilla naisilla myös näin?

Vierailija
18.07.2023 |

Siis eivät kaikki vaan he, jotka ovat minusta tykänneet ja joille laitan sydämen, sekä aloitan keskustelun.
Tarkoituksena ei ole nostaa itseäni tässä jalustalle vaan hämmentää se, olenko tosiaan ihminen, josta monet miehet voisivat todella pitää, ulkoisestikin.

Minulla on ihan vääristynyt suhde itseeni ja olen aika epävarma. Tiedän tavallaan olevani ihan nätti mutta vaikea sanoa miten muut minut näkevät.
On hankalaa tämän epävarmuuden vuoksi edes lähteä treffeille.
Nyt ajattelin tsempata ja ainakin vähintään tosissani tutustua ihmisiin.

Haluan kysyä, että kehuvatko miehet teitä aina treffipalstoilla? Pitävätkö viehättävänä sitten myös livenä?
Pahinta olisi jos tapaisin ihanan miehen, joka pettyisi nähdessään minut.

Olin tänään tunnin tinderissä, useita matcheja. Siinä ajassa juttelin viiden eri miehen kanssa. Yhden puhelinnumeronkin sain.
Onko tämä todella näin helppoa? Uskallatteko tapailla livenä?

Kerään rohkeutta.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ihan tavallisen näköinen, mutta huomannut saman ilmiön eli että miehet kehuvat ulkonäköä ja muka yllättyvät matchista :) Se on vain taktiikka saada nainen helpommin vastaamaan aloitusviestiin. Älä lankea niihin. Ja koita muutenkin hankkia ihan oma elämä, joka ei ole muiden arvosteluista/ihailusta riippuvainen.

Lähtökohta on se ettei Tinderissä ole mitää aitoa. Sieltä nainen saa seksiä vaikka joka päivä, mutta onko se seksi tyydyttävää? Harvemmin on. Kunnioita itseäsi olematta patja.

Tämäpä juuri. Myönnän itsekin käyttäneeni näitä (saa alapeukuttaa jos huvittaa, ei kiinnosta).
"Yllätyin kun sain matchin kun olet niin kaunis"
"Mitä oikein tapahtuu kun olen niin hulluna sinuun, ei minulle ole koskaan käynyt näin"
"Minua on satutettu aikaisemmin kun olen ollut niin luottavainen, voidaanko ottaa rennosti ja katsoa mitä tulee? Totta kai haluan vakavan parisuhteen eikä mitään pelejä!"
ps. todella hyvännäköisen naisen ulkonäköä en todellakaan kehuisi. Olettaisin, että tällaista naista kiinnostaa kuulla kuinka hän on älykäs/taitava/hauska, tms.

No siinähän tuli oikein klassikko pelimies-linerit.
Viimeinen on kaikista kieroin. Mies muka vaatimattomasti kertoo olevansa liian luottavainen, oikeasti kuvaten itsensä positiivisella tavalla, ja siitä saa hyvän tekosyyn panosuhteilla kun nainen ei halua painostaa tätä "satutettua" herraa parisuhteeseen.
V*ttu mitä kieroa paskaa.

Syyttäkää itseänne.
Minä opin tämän tutulta mieheltä. Äijä petti vaimoaan minkä ehti ja kun viimeinkin vaimolle riitti (koska mies pyöritti panohaaremia vaimon ollessa viimeisillään raskaana, ja lopulta lukiotytön kanssa puuhailu oli viimeinen niitti, miehen ollessa siinä 35).
No, sitten alkoi kiirjoittelemaan someen Havaintoja Sivusuhteesta-tyyppisiä juttuja terveestä itsekkyydestä, rakkauden tarpeesta ja muusta paskasta ja naiset painelivat sydäntä minkä ehtivät. Päälle Brother Christmas-tyyppistä "hyväntekeväisyyttä" jossa oma firma sai tuotot, ja Iikka Kivi-henkisiä poliittisia juttuja vaikka mies on oikeasti täysi persu silloin kun ei ole naisia kuuntelemassa. 
Kun sain tietää, että parhaimman näköisille panoille (joilta ei komea ja miehekäs mieskään saanut ilman lupauksia parisuhteesta) oli tarjolla juurikin tuo tarina satutetuksi tulemisesta...niin kyllä minä päätin etten jaksa enää olla rehellinen jos kerran tuo on mitä te naiset oikeasti haluatte.
Se toimii. Aikaansaapa mies joka on ulkoa maskuliininen, mutta sisällä on se herkkä ja satutettu puoli jonka just sinä spessu nainen pystyt parantamaan :)
Olen kusipää, kyllä, syyllinen. Mutta näin törkeästi ilmaistuna tämä on millä pillua saa.

Ok, saat pillua. Ilmeisesti et sitten halua enempää? Esimerkiksi laadukkaita ihmissuhteita?

Vierailija
62/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ihan tavallisen näköinen, mutta huomannut saman ilmiön eli että miehet kehuvat ulkonäköä ja muka yllättyvät matchista :) Se on vain taktiikka saada nainen helpommin vastaamaan aloitusviestiin. Älä lankea niihin. Ja koita muutenkin hankkia ihan oma elämä, joka ei ole muiden arvosteluista/ihailusta riippuvainen.

Lähtökohta on se ettei Tinderissä ole mitää aitoa. Sieltä nainen saa seksiä vaikka joka päivä, mutta onko se seksi tyydyttävää? Harvemmin on. Kunnioita itseäsi olematta patja.

Tämäpä juuri. Myönnän itsekin käyttäneeni näitä (saa alapeukuttaa jos huvittaa, ei kiinnosta).
"Yllätyin kun sain matchin kun olet niin kaunis"
"Mitä oikein tapahtuu kun olen niin hulluna sinuun, ei minulle ole koskaan käynyt näin"
"Minua on satutettu aikaisemmin kun olen ollut niin luottavainen, voidaanko ottaa rennosti ja katsoa mitä tulee? Totta kai haluan vakavan parisuhteen eikä mitään pelejä!"
ps. todella hyvännäköisen naisen ulkonäköä en todellakaan kehuisi. Olettaisin, että tällaista naista kiinnostaa kuulla kuinka hän on älykäs/taitava/hauska, tms.

No siinähän tuli oikein klassikko pelimies-linerit.
Viimeinen on kaikista kieroin. Mies muka vaatimattomasti kertoo olevansa liian luottavainen, oikeasti kuvaten itsensä positiivisella tavalla, ja siitä saa hyvän tekosyyn panosuhteilla kun nainen ei halua painostaa tätä "satutettua" herraa parisuhteeseen.
V*ttu mitä kieroa paskaa.

Syyttäkää itseänne.
Minä opin tämän tutulta mieheltä. Äijä petti vaimoaan minkä ehti ja kun viimeinkin vaimolle riitti (koska mies pyöritti panohaaremia vaimon ollessa viimeisillään raskaana, ja lopulta lukiotytön kanssa puuhailu oli viimeinen niitti, miehen ollessa siinä 35).
No, sitten alkoi kiirjoittelemaan someen Havaintoja Sivusuhteesta-tyyppisiä juttuja terveestä itsekkyydestä, rakkauden tarpeesta ja muusta paskasta ja naiset painelivat sydäntä minkä ehtivät. Päälle Brother Christmas-tyyppistä "hyväntekeväisyyttä" jossa oma firma sai tuotot, ja Iikka Kivi-henkisiä poliittisia juttuja vaikka mies on oikeasti täysi persu silloin kun ei ole naisia kuuntelemassa. 
Kun sain tietää, että parhaimman näköisille panoille (joilta ei komea ja miehekäs mieskään saanut ilman lupauksia parisuhteesta) oli tarjolla juurikin tuo tarina satutetuksi tulemisesta...niin kyllä minä päätin etten jaksa enää olla rehellinen jos kerran tuo on mitä te naiset oikeasti haluatte.
Se toimii. Aikaansaapa mies joka on ulkoa maskuliininen, mutta sisällä on se herkkä ja satutettu puoli jonka just sinä spessu nainen pystyt parantamaan :)
Olen kusipää, kyllä, syyllinen. Mutta näin törkeästi ilmaistuna tämä on millä pillua saa.

Ok, saat pillua. Ilmeisesti et sitten halua enempää? Esimerkiksi laadukkaita ihmissuhteita?

Miksi nämä asiat olisivat toistensa poissulkevia?
Jos synkkaa hyvin, seksisuhteesta voi kehittyä parisuhde. Ja toisin kuin ennen, ei tule niitä tilanteita joissa nainen miettii olenko ylipäätään kiinnostunut kun ilmaisen kiinnostustani heikommin kuin joku muu. Ja niitä todellakin tuli. Siinä vaiheessa kun tajusin, että haluaisin edetä, nainen oli jo tulkinnut etten ole tosissani kiinnostunut kun tässä vaan jutellaan.
Ei se nainen sitä tiedä, että sama "vahva ihastuminen heti" on ilmaistu muillekin.
Jos haluat vastauksen, nin kyllä minä jossain vaiheessa haluaisin sen loppuelämän parisuhteen. Mutta sellainen tulee jos on tullakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tavispötkylän kehuminen ja vaakatasoon kallistaminen maksaa miehelle nolla euroa, huorissa käyminen useamman satasen

Vierailija
64/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä hyvä kirjoitus. Pelimiestaktiikka on winner.
Vahva kiinnostuksen ilmaiseminen->seksi->sitten katsotaan mitä tehdään.
A) Nainen ei kiinnosta parisuhdemielessä. Saat pildeä kun nainen uskoo sun salamaihastuneen häneen.
B) Tajuat, että nainen kiinnostaakin parisuhdemielessä. Nä sähän salamaihastuit juuri tähän naiseen, rakkautta ensisilmäyksellä. Love story on valmis.

Vierailija
65/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä, ei hyvää päivää mitä juntteja!

Vierailija
66/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä luota mihinkään mitä miehet sanoo jossain netissä. Elkeet ja käytös vaikuttaa enempi kun kasvotusten olet sen kanssa tekemisissä mitä sen sanat. Esim katselee ja ihailee jos oikeasti pitää sinua kauniina saattaa jopa ujostella ja punastella seurassasi. Merkityksetön teksti jossain chatissa ei meinaa mitään.

Vierailija
67/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas palstan tummelit KUUMENEE!

Vierailija
68/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä hyvä kirjoitus. Pelimiestaktiikka on winner.
Vahva kiinnostuksen ilmaiseminen->seksi->sitten katsotaan mitä tehdään.
A) Nainen ei kiinnosta parisuhdemielessä. Saat pildeä kun nainen uskoo sun salamaihastuneen häneen.
B) Tajuat, että nainen kiinnostaakin parisuhdemielessä. Nä sähän salamaihastuit juuri tähän naiseen, rakkautta ensisilmäyksellä. Love story on valmis.

Kieltämättä. Muistan ikuisesti kun olin vieraana tuon aikaisemmassa viestissä mainitun herrasmiehen häissä ja sulhanen piti puheen. Kyllähän siinä mainittiin rakkautta ensi silmäyksellä, käsittämätön kemia ja se kuinka nopeasti kaikki tapahtui.
Naurussa oli pitelemistä, koska tosiasiassa kaverilla oli silloin useita panoja ja kaksi ihan treffailtavaa naista joita hän piti "potentiaalisena vaimomatskuna". 
Mutta naisen perspektiivistä se meni niin, että mies rakastui juuri häneen tulenpalavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan