Kaikki miehet kehuvat minua todella kauniiksi treffipalstalla. Oikein hämmästyivät kun matchaan. Onko teillä muilla naisilla myös näin?
Siis eivät kaikki vaan he, jotka ovat minusta tykänneet ja joille laitan sydämen, sekä aloitan keskustelun.
Tarkoituksena ei ole nostaa itseäni tässä jalustalle vaan hämmentää se, olenko tosiaan ihminen, josta monet miehet voisivat todella pitää, ulkoisestikin.
Minulla on ihan vääristynyt suhde itseeni ja olen aika epävarma. Tiedän tavallaan olevani ihan nätti mutta vaikea sanoa miten muut minut näkevät.
On hankalaa tämän epävarmuuden vuoksi edes lähteä treffeille.
Nyt ajattelin tsempata ja ainakin vähintään tosissani tutustua ihmisiin.
Haluan kysyä, että kehuvatko miehet teitä aina treffipalstoilla? Pitävätkö viehättävänä sitten myös livenä?
Pahinta olisi jos tapaisin ihanan miehen, joka pettyisi nähdessään minut.
Olin tänään tunnin tinderissä, useita matcheja. Siinä ajassa juttelin viiden eri miehen kanssa. Yhden puhelinnumeronkin sain.
Onko tämä todella näin helppoa? Uskallatteko tapailla livenä?
Kerään rohkeutta.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Etsin profiilissani vsin seksiseuraa ja tuon sen selkeästi julki. Olen 48v, 165cm, 76kg. Näytän tavalliselle.
Minua ihastellaan paljon! Yleensä tapailen vain komeimpia +30 miehiä, koska heillä on kokemusta ja kestoa. Sanoisin, että kyllä halukas nainen panijoita löytää.
Jotkut tykkää muhkummasta, helpompi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia jotka ovat sun kuvan nähneet eivät pidä sun ulkonäöstä. Vain he pitävät jotka ilmaisevat pitävänsä.
Mun makuun tod.näk olet korkeintaan kaunis sillä tavalla että on kiva katsoa mutta et ole haluja herättävän näköinen. Vaikea sanoa kun en ole nähnyt mutta aika varma olen sen perusteella jos kerta moni mies tykkää susta. Itse en ole nähnyt esim. mallia enkä missiä joka olisi mun makuun haluja herättävän näköinen.
Toki sitäkään ei voi tietää että millä tavalla olet kaunis heidän mielestä jotka asian ilmaisevat. Ehkä moni haluaa vain kertoa sen että olet mutta eivät välttämättä haluaisi mitään tehdä sun kanssa.
Outo logiikka. Jos toinen ihminen ei kiinnosta, niin eihän sille vastata yhtään mitään. Kyllä nyt ainakin vähän kiinnostaa, jos vaivautuu kehumaan kauniiksi.
Ei välttämättä. Tuota on tutkittu. Monikin mies haluaa Tinderistä naissuosiota, myös epäkiinnostavilta naisilta.
Te naiset ajattelette eri tavalla, koska miessuosiota on niin helppoa saada (kun ei välitä siitä hakeeko mies vain seksiä, sivupanoa, tms). Siksi sillä ei ole naisille arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Wautsi. Mä olen ymmärtänyt tältä palstalta että miehillä on vaikeaa tinderissä kun ei tule oikein mätsejä eikä pääse treffeille. Nyt taas sitten naisiin käydäänkin vaan tyhjentämässä kassit, hinnalla millä hyvänsä.
Itse tapasin tinderissä aivan ihanan miehen joka on jäänyt mun elämään. Taas tämän ketjun kommenttien perusteella löysin yhden harvoista kunnollisista miehistä. Olenpa onnekas!
Vaikea sanoa olitko onnekas.
Lähtökohta on se mistä tuo 48v nainen kirjoitti: Tinderissä nainen saa aina huomattavasti itseään tasokkaampaa seuraa.
Suurin osa naisista yrittää tasokkainta mitä "saa" ja toivoo, että joku näistä miehistä sitoutuisi parisuhteeseen. Mahdollisuudet ovat kuitenkin 1/1000 000, koska kaikki muutkin haluavat ns. voittaa vaihtokaupassa saamalla itseään tasokkaamman kumppanin. Myös ne komeat miehet joille sinä kelpaisit panoksi mutta et parisuhteeseen.
Totta kai toinen dilemma on siinä, että koska tavismiehen on niin vaikeaa saada Tinderistä parisuhdetta, ne kunnon miehet lähtevät Tinderistä. Jäljelle jäävät seksinmetsästäjät.
Tunnen muijan joka on ihan susiruma joka uskoo olevansa joku maailmanluokan kaunotar johtuen siitä kaikesta tuubasta mitä miehet heittää sille tinderissä ja somessa.
Varmaan useimmat tuntee nykyisin tälläisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia jotka ovat sun kuvan nähneet eivät pidä sun ulkonäöstä. Vain he pitävät jotka ilmaisevat pitävänsä.
Mun makuun tod.näk olet korkeintaan kaunis sillä tavalla että on kiva katsoa mutta et ole haluja herättävän näköinen. Vaikea sanoa kun en ole nähnyt mutta aika varma olen sen perusteella jos kerta moni mies tykkää susta. Itse en ole nähnyt esim. mallia enkä missiä joka olisi mun makuun haluja herättävän näköinen.
Toki sitäkään ei voi tietää että millä tavalla olet kaunis heidän mielestä jotka asian ilmaisevat. Ehkä moni haluaa vain kertoa sen että olet mutta eivät välttämättä haluaisi mitään tehdä sun kanssa.
Outo logiikka. Jos toinen ihminen ei kiinnosta, niin eihän sille vastata yhtään mitään. Kyllä nyt ainakin vähän kiinnostaa, jos vaivautuu kehumaan kauniiksi.
Ei välttämättä. Tuota on tutkittu. Monikin mies haluaa Tinderistä naissuosiota, myös epäkiinnostavilta naisilta.
Te naiset ajattelette eri tavalla, koska miessuosiota on niin helppoa saada (kun ei välitä siitä hakeeko mies vain seksiä, sivupanoa, tms). Siksi sillä ei ole naisille arvoa.
Ehkä sinun ei kannata miehenä kertoa miten naiset ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloittaisin keskustelun toteamalla että oletpa ruma ja lihava.
Tästä todennäköisesti alkaisi hedelmällinen keskustelu.
Miten olisi olla kommentoimatta ulkonäköä ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Wautsi. Mä olen ymmärtänyt tältä palstalta että miehillä on vaikeaa tinderissä kun ei tule oikein mätsejä eikä pääse treffeille. Nyt taas sitten naisiin käydäänkin vaan tyhjentämässä kassit, hinnalla millä hyvänsä.
Itse tapasin tinderissä aivan ihanan miehen joka on jäänyt mun elämään. Taas tämän ketjun kommenttien perusteella löysin yhden harvoista kunnollisista miehistä. Olenpa onnekas!
Mitäs luulet sitten, että mies jäisi parisuhteeseen jonkun ihan kauhean naisen kanssa vain sen takia ettei se saa tinderissä parempaa? Ei, kyllä niihin vaan tyhjennetään kassit ja uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ihan tavallisen näköinen, mutta huomannut saman ilmiön eli että miehet kehuvat ulkonäköä ja muka yllättyvät matchista :) Se on vain taktiikka saada nainen helpommin vastaamaan aloitusviestiin. Älä lankea niihin. Ja koita muutenkin hankkia ihan oma elämä, joka ei ole muiden arvosteluista/ihailusta riippuvainen.
Lähtökohta on se ettei Tinderissä ole mitää aitoa. Sieltä nainen saa seksiä vaikka joka päivä, mutta onko se seksi tyydyttävää? Harvemmin on. Kunnioita itseäsi olematta patja.Tämäpä juuri. Myönnän itsekin käyttäneeni näitä (saa alapeukuttaa jos huvittaa, ei kiinnosta).
"Yllätyin kun sain matchin kun olet niin kaunis"
"Mitä oikein tapahtuu kun olen niin hulluna sinuun, ei minulle ole koskaan käynyt näin"
"Minua on satutettu aikaisemmin kun olen ollut niin luottavainen, voidaanko ottaa rennosti ja katsoa mitä tulee? Totta kai haluan vakavan parisuhteen eikä mitään pelejä!"
ps. todella hyvännäköisen naisen ulkonäköä en todellakaan kehuisi. Olettaisin, että tällaista naista kiinnostaa kuulla kuinka hän on älykäs/taitava/hauska, tms.
No siinähän tuli oikein klassikko pelimies-linerit.
Viimeinen on kaikista kieroin. Mies muka vaatimattomasti kertoo olevansa liian luottavainen, oikeasti kuvaten itsensä positiivisella tavalla, ja siitä saa hyvän tekosyyn panosuhteilla kun nainen ei halua painostaa tätä "satutettua" herraa parisuhteeseen.
V*ttu mitä kieroa paskaa.
Miehet kertoo, että olet nätti kaikille naisille kun haluavat jotakin ja päästä petiin. Ei se tarkoita yhtään mitään joten jos mies kehuu niin muista, että kyseessä on mies ja pelitaktiikkaa. Hän ei välttämättä edes ajattele muuta kuin omaa hyötyään. Varsinkin jos on epävarma jostakin voi mies sitäkin manipuloida edukseen kun hän saa määrittää sinua ja arvoasi joten kehitä itsetuntoasi ja itsevarmuuttasi ettei se ole miehestä kiinni.
Ihan livenä on kehuttu monet kerrat. En käy treffipalstoilla.
ap, noin ne miehet saavat sinulta percettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ihan tavallisen näköinen, mutta huomannut saman ilmiön eli että miehet kehuvat ulkonäköä ja muka yllättyvät matchista :) Se on vain taktiikka saada nainen helpommin vastaamaan aloitusviestiin. Älä lankea niihin. Ja koita muutenkin hankkia ihan oma elämä, joka ei ole muiden arvosteluista/ihailusta riippuvainen.
Lähtökohta on se ettei Tinderissä ole mitää aitoa. Sieltä nainen saa seksiä vaikka joka päivä, mutta onko se seksi tyydyttävää? Harvemmin on. Kunnioita itseäsi olematta patja.Tämäpä juuri. Myönnän itsekin käyttäneeni näitä (saa alapeukuttaa jos huvittaa, ei kiinnosta).
"Yllätyin kun sain matchin kun olet niin kaunis"
"Mitä oikein tapahtuu kun olen niin hulluna sinuun, ei minulle ole koskaan käynyt näin"
"Minua on satutettu aikaisemmin kun olen ollut niin luottavainen, voidaanko ottaa rennosti ja katsoa mitä tulee? Totta kai haluan vakavan parisuhteen eikä mitään pelejä!"
ps. todella hyvännäköisen naisen ulkonäköä en todellakaan kehuisi. Olettaisin, että tällaista naista kiinnostaa kuulla kuinka hän on älykäs/taitava/hauska, tms.No siinähän tuli oikein klassikko pelimies-linerit.
Viimeinen on kaikista kieroin. Mies muka vaatimattomasti kertoo olevansa liian luottavainen, oikeasti kuvaten itsensä positiivisella tavalla, ja siitä saa hyvän tekosyyn panosuhteilla kun nainen ei halua painostaa tätä "satutettua" herraa parisuhteeseen.
V*ttu mitä kieroa paskaa.
Ja kun mies on muilla tavoin maskuliininen, juuri tuo viimeinen uppoaa naisiin kuin veitsi voihin :)
Otatko ahnaasti pyllyyn?