Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup miehille: onko sinulla kokemusta psyykkisistä syistä (esim. jännitys) johtuvista erektio-ongelmista?

Vierailija
18.07.2023 |

Itse kuulun tähän joukkoon miehiä, joiden erektio on äärimmäisen herkkä erilaisia psyykkisille vaikutuksille. Pahin vihollinen on jännitys erektiosta. Tuolloin menetän täysin yhteyden genitaaleihini eikä aika, vaikka olisin kuinka kiihottunut. Olen ollut pari vuotta sinkku ja tiedän 100% varmasti etten jännityksen takia saa erektiota uuden kumppanin kanssa (käytänkin siksi aina erektiolääkkeitä). Yllättävää kyllä, tätä samaa esiintyi jo pitkässä parisuhteessa, erityisesti jos seksistä oli pidempiä taukoja ja oli "pakko" onnistua, kun ei taas tiennyt milloin saa seuraavan kerran.

Kavereiden kanssa asiasta juteltuani olen huomannut, että yllättävän moni ei ymmärrä lainkaan, mistä tässä on kyse eikä ole itse asiaa kokenut.

Miten täällä muilla?

Gallup miehille: onko sinulla kokemusta psyykkisistä syistä (esim. jännitys) johtuvista erektio-ongelmista?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon aiheuttaman stressin takia. Kohteli kuin hylkiötä, ja sitten kun piti olla seksiä, piti olla valmis. Seksiä oli harvoin.

Puhuin tästä vaimolle, mutta hän halunnut ymmärtää ja petti.

Hän yhdisti seisokin suoraan siihen että rakastaa ja haluan häntä. Hän on naisnarsisti, ei osaa lukea tunteita, siksi tunteiden pitää näkyä kuten seisokin.

Vierailija
2/3 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu harmi on. Olen siitä joskus kirjoitellut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm.. ei toi varmaan kivaa ole mutta jos naisena tietäisin että miehellä on tollainen "vaiva" niin positiivista vois olla se että tuntuis ehkä extrahyvältä silloin kun homma toimii, koska tietäisi että silloin varmaan itsekin tekee jotain oikein kun ei luo lisäpaineita. Eli jos molemmat on samoin, turvallisin fiiliksin menossa mukana, niin siinä on sellainen erilainen henkinen lataus :D