Mies, saatko erektion suuseksissä (vastaanottavana), jos et ole kiihottunut?
Eli aiheuttaako pelkästään tuo fyysinen tuntemus erektion väistämättä, vaikka et olisi muuten kiihottunut? Itse en saa ja olen alkanut pohtimaan, onko jokin vialla.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Saan erektion tahdosta riippumatta ja väkisin jo siinä vaiheessa kun nainen ottaa kaluni suuhunsa ja vain pitäisi sitä suussaan ilman mitään muuta stimulaatiota. Erektio tulee myös vastoin tahtoani; eräs nainen otti kaluni suuhunsa vaikka en olisi halunnut olla edes missään kontaktissa häneen. Sekin, että en estänyt häntä imaisemasta minua suuhunsa, oli tahdostani riippumaton; en vain pystynyt estämään kun tajusin mitä hän aikoo. Minun on myös mahdotonta estää laukeamistani, jos nainen haluaa viedä suihinoton loppuun asti. Tämänkin koin juuri em. naisen kanssa, joka otti suihin vastoin tahtoani.
Vastoin tahtoa annettu suihinotto on raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan erektion tahdosta riippumatta ja väkisin jo siinä vaiheessa kun nainen ottaa kaluni suuhunsa ja vain pitäisi sitä suussaan ilman mitään muuta stimulaatiota. Erektio tulee myös vastoin tahtoani; eräs nainen otti kaluni suuhunsa vaikka en olisi halunnut olla edes missään kontaktissa häneen. Sekin, että en estänyt häntä imaisemasta minua suuhunsa, oli tahdostani riippumaton; en vain pystynyt estämään kun tajusin mitä hän aikoo. Minun on myös mahdotonta estää laukeamistani, jos nainen haluaa viedä suihinoton loppuun asti. Tämänkin koin juuri em. naisen kanssa, joka otti suihin vastoin tahtoani.
...määritelmän mukaan juu, mutta vastentahtoisuus 99% miehillä muuttuu kiimaksi melko nopeasti sen jälkeen kun lämmin, pehmeä, iehna ja ahnas suu vähän hellii kullia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kyllä saisi raskata noin. Se alun "älä, älä" muuttuis raskauksen edetessä "älä lopeta, älä lopeta" jutuksi.
Tuohon oli vähän vaikea vastata koska en saa suihinotossakaan erektiota ellen ole yhtään kiihottunut tai seksi tuntuu suorastaan ällöttävältä.
Mutta voinko olla kiihottumatta tilanteessa jossa vaikka 17v cheerleader ottaa alastomana suihin?
Ainakin olen varma siitä että kalu ei taatusti seiso vaikka sillan alta kaivettu kusenhajuinen kassialma 60v miten lutkuttaa.
Suihinoton saaminen yllättävästi silloin kun alunperin ei ollut yhtään kiihottunut, on ehkä yksi autuaimmista nautinnoista mitä tiedän. Sillä hetkellä kun nainen on ottanut kaluni suuhunsa, pyörittelee sitä suussansa, liuttaa märkänä huulien välissä edestakaisin, lutkuttaa sitä kuin vauva tuttia, kaluni alkaa välittömästi turvota halusin tai en. Itse asiassa se tunne kun nukkuva kalu herää hellässä imevässä suussa, on yksi parhaista tunteista mitä on olemassa. Täysin kivikovaksi se muuttuu yleensä alta puolen minuutin.
Tämä on melkein riippumaton siitä, onko suihinoton antaja joku super seksikäs ja kaunis nainen, vai parhaat päivänsä nähnyt rupsahtanut bubiruusu, tai sillan alta kaivettu kassialma 60v. Pahan hajuinen hengityskään ei haittaa, sillä kaluni ei haista mitään. Ja laukeamisen jälkeen paha hengityskin peittyy jonkin ihan muun alle.