Aitko matkustaa Flix-bussilla Varsovaan?
Kommentit (41)
Voisin mennÀ jos olisi paljon aikaa eikÀ muutakaan tekemistÀ. Tosin molempiin suuntiin ei jaksaisi. Aika monta taukoa saisi tosin pitÀÀ tuolla matkalla.
Ilmeisesti amerikkalainen firma koska ilmoitettuun hintaan ilmestyy VAT =value added tax. JenkeillÀ on ÀrsyttÀvÀ tapa kÀyttÀÀ mainonnassa verottomia hintoja. En ole nyt menossa Varsovaan, kunhan vilkaisin. Uudet liikenneyhteydet ovat aina tervetulleita ja bussilla matkustaminen on kiinnostavaa. Joo, tiedÀn ettet ymmÀrrÀ, oi Aurinkomatkojen kanta-asiakas.
KÀvin viime kesÀnÀ Varsovassa.En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
KÀvin viime kesÀnÀ Varsovassa.En suosittele.
Ai mun lapsi juuri kÀvi ja kehui kaupunkia
KyllÀ, jos tulee tarvetta matkustaa Keski- tai EtelÀ-Eurooppaan. Olen suosinut aiemminkin Baltian kautta kulkevia bussireittejÀ. IlmastosyistÀ en nÀe tarkoituksenmukaisena lentÀÀ tuollaisia matkoja, vaikka eipÀ tuo lauttamatka Tallinnaankaan aivan saasteeton ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitÀisi?
Koska matka on niin halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitÀisi?
Koska matka on niin halpa.
Jaa. KyllÀ mulla perusteet matkalle lÀhtemiselle on ihan muut kuin halpa hinta. EikÀ Varsova muutenkaan kiinnosta kohteena yhtÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Poikaporukalla lĂ€hdetÀÀn pokaamaan puolalaisia naisia. Ovat kuulemma hoikkia ja rintavia đ€
M36
Lopputuloksena pÀÀdyt Krakovaan ja saat vain makkaraa.
Matkustan, jos ja kun olen terveempi. Puolalaiset ovat ystÀvÀllisiÀ ja avuliaita, EtelÀ-Puolassa on erittÀin kaunista ja paljon nÀhtÀvÀÀ - vaikka nyt ensin junalla Varsovasta Krakovaan. Wielickassa on aika hienoa jne. Olen kÀynyt viimeksi Varsovassa bussi-junayhteydellÀ, mukava matka sekin. Eli kovasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin kyllÀ kivempaakin puuhaa kuin jumiuttaa kroppa 30 tunnin bussimatkalla.
Niin lyhytkö se on?
En ole mennyt bussilla, mutta autolla Baltiassa ja Puolassa liikkuneena sanoisin, ettÀ ajomatkaan ei mene kuin noin 15 tuntia mukaan lukien lautta HelsingistÀ Tallinnaan. Yhdeksi pÀivÀksi kova matka, mutta esimerkiksi Kaunasissa pari yötÀ pysÀhtyen seuraava ajo Varsovaan on ihan kohtalainen. Puolassa on hyvÀt tiet.
Oli ihanan nÀköinen teitti, hyvinkin voisin matkustaa. NÀkis monia maita matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti amerikkalainen firma koska ilmoitettuun hintaan ilmestyy VAT =value added tax. JenkeillÀ on ÀrsyttÀvÀ tapa kÀyttÀÀ mainonnassa verottomia hintoja. En ole nyt menossa Varsovaan, kunhan vilkaisin. Uudet liikenneyhteydet ovat aina tervetulleita ja bussilla matkustaminen on kiinnostavaa. Joo, tiedÀn ettet ymmÀrrÀ, oi Aurinkomatkojen kanta-asiakas.
Ota sieltÀ English ja EU:n lipun kuva, niin tulee euroissa ja incl. VAT.
Vierailija kirjoitti:
Flixbus on saksalainen firma.
On tÀmÀ jokin uusi vastine takavuosien Pietarin matkailulle?
Vierailija kirjoitti:
Onko bussissa vessa.
On
Puola on ihana ja erittÀin halpa maa suomalaisen kukkarolle. KÀvin Àsken siellÀ.
SiellĂ€ kauniit naiset ja olut halpaa! Miehet siis matkustaa đ