Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskas ne kuukautiset alkaa???

13.12.2006 |

Imetän vielä päivin öin 9kk poikaani. Esikoisen kohdalta en muista miten kuukautiset alkoivat, siis tuleeko ne vasta kun lopettaa kokonaan imettämisen vai mitä? Mä kun en saa kierukkaa ennen kuin on pari kiertoa mennyt..odottavan aika on pitkä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kuukautiset n. 3 kk synnytyksestä, vaikka olen koko ajan imettänyt yöllä ja päivällä. Eli ei imetys kaikilla pidä kuukautisia loitolla, ihan yksilöllistä on koska ne alkaa. Joillakin alkaa vasta imetyksen loputtua, ja joillakin paljon aikasemmin.

Vierailija
2/3 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan kuullut monista, joilla on kuukautiset alkaneet jo täysimetyksen aikana ja myös niistä, joilla vasta imetyksen loputtua. Itselläni on alkanut molempien kanssa 11 kk synnytyksestä, jolloin olen vielä imettänyt, mutta palannut jo töihin, mikä on tietenkin pidentänyt imetysvälejä.

Onko sinulla joku erityinen syy siihen, miksi kierukkaa ei vielä voida laittaa? Täällä meillä ainakin kierukka laitetiin jo ennen kuukautisten alkua, kunhan kävi labran raskaustestissä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi menkat vuosi synnytyksen jälkeen imetyksestä huolimatta.Nyt odottelen toisia.Olis mukavaa jos olis alusta asti säännölliset