Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kiva ollut ostaa lapselle jäätelöä kesällä ja käydä itsekin festareilla

Vierailija
18.07.2023 |

Ei puhettakaan köyhänä perheellisenä. Sama arki jatkuu ja ei se ruokakaan niin ravitsevaa meillä ole. Juuri kasvikset ne eniten maksavat ja leipä

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saat ostettua kaupasta jäätelöä lapselle. Monessa kaupungissa ja kunnassa on erilaisia ilmaiskonsertteja ja -tapahtumia. Niihin vaikka lapsen kanssa, jos maksullisiin ei ole rahaa.

Jk. Nyt alat säästämään, niin jouluna voit ostaa lapselle lahjan ja itsellesi suklaata.

Vierailija
22/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidistä saa tuuttilaatikon jossa on 8 jätskituuttia alle kahdella eurolla.

Ap tarkoittaa varmaan, että olisi mukava ostaa

jäätelökioskilta joskus pehmis/ jäätelöpallo lapselleen. Ymmärrän hyvin , että kaikilla ei tämmöiseen oo varaa. Saattaa maksaa sen 4-5€.

Tn. olisi varaa ostaa noinkin kallis jäätelöpallo kerran kesässä yhdelle lapselle, mutta ei ole halua siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että yhteiskunnan kuuluu maksaa sun jäätelö ja huvipuisto.

Vierailija
24/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kasvikset edullisia. Ensi kesänä kannattaa kasvattaa kasviksia itse. Ja alkaa säästämään ensi kesän jätskeihin ja festareihin.

Vierailija
25/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jäätelökioskilta joskus pehmis/ jäätelöpallo lapselleen. Ymmärrän hyvin , että kaikilla ei tämmöiseen oo varaa. Saattaa maksaa sen 4-5€.

En osta enää minäkään kallista tötteröä joka kesä. Olen sentään töissä aivan asiallisella palkalla.

Kaupasta voi ostaa pakettijäätelön ja rakennella siitä kotona annoksen lisäämällä vaikka marjoja ja kaakaota koristeeksi. Kohta mustikat kypsyvät.

Vierailija
26/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin ne rahat uppoo? Meilläkin vain yksi työssäkäyvä ja itse saan vain lapsilisät mitkä ei päätä huimaa. Siltikin on varaa viedä kolme lasta jätskille tai huvipuistoon ja käydä itse festareilla, jos vain kiinnostaisi.

Vierailija
27/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele vaikka nälkää näkeviä ja kuolevia ihmisiä ja välimereen hukkuvia lapsia.

Vieläkö on katastrofi, että jäätelöä ei  muka ollut varaa ostaa.

Vierailija
28/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on surullista, mutta elämää. Toivottavasti koittaa paremmat ajat ja itsesääli ei auta ketään.

Vierailija
29/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, siinä sulle edullista ja ihan hyvää jäätelöä :.Xtra jäätelötuutit vanilja 8kpl /1,29 €

Vierailija
30/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä se 0,5 e/kk lapsen huvipuistorannekkeenseen tai vielä 1 e /kk matkalippuhin ens kesäksi ja unohda ne omat festarihaaveet.

Laita nyt sen lapsen huvipuistoreissu omien tarpeidesi edelle helvetti soikoon.

Vierailija
31/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä se 0,5 e/kk lapsen huvipuistorannekkeenseen tai vielä 1 e /kk matkalippuhin ens kesäksi ja unohda ne omat festarihaaveet.

Laita nyt sen lapsen huvipuistoreissu omien tarpeidesi edelle helvetti soikoon.

Painovirhe paholainen. Siis 2,5 e/kk.

Vierailija
32/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole varaa? Olen pitkäaikaistyötön ja on varaa käydä 2 kertaa festareilla kesässä ja vaikka ostaa joka viikko jäätelöä.

Vierailija
33/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä potaskaa, että ei olisi varaa lapselle ostaa kiskalta jäätelöä kerran kesässä. Siihen nyt saa rahat kasaan vaikka tölkkejä ja pulloja keräämällä.

Vierailija
34/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös ne kilteinmät pojat olisivat nuorena halunneet lähteä diskoon ja juhlimaan. 😔

Miksi sinä idiootti tulet jankuttamaan tätä paskaa toisten ketjuihin?

Vierailija
35/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satokausi on parhaimmillaan, ei muuta kuin kipin kapin lähimmälle tilalle poimimaan mansikoita ja herneitä niin saat lisätienestejä.

Vierailija
36/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin ne rahat uppoo? Meilläkin vain yksi työssäkäyvä ja itse saan vain lapsilisät mitkä ei päätä huimaa. Siltikin on varaa viedä kolme lasta jätskille tai huvipuistoon ja käydä itse festareilla, jos vain kiinnostaisi.

Siinä on se ero että aloittajaa ilmeisesti ei kiinnosta tehdä itse mitään rahan saamisen eteen.

Vierailija
37/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta enää minäkään kallista tötteröä joka kesä. Olen sentään töissä aivan asiallisella palkalla.

Kaupasta voi ostaa pakettijäätelön ja rakennella siitä kotona annoksen lisäämällä vaikka marjoja ja kaakaota koristeeksi. Kohta mustikat kypsyvät.

Voi teitä kaikkitietäviä empaatikkoja. Vai että oikein rakennella . Kaakaota ja marjoja?! Toivottavasti rakennat ihan vaan itsellesi.

Vierailija
38/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä potaskaa, että ei olisi varaa lapselle ostaa kiskalta jäätelöä kerran kesässä. Siihen nyt saa rahat kasaan vaikka tölkkejä ja pulloja keräämällä.

Ai luoja, mistä teitä sikiää?

Vierailija
39/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varaa humputella useammallakin festarilla, mutta en olekaan tehnyt sitä virhettä että olisin mennyt lisääntymään. Ihan oma valintasi oli porsia.

Miltäköhän oma emakkosi näyttää?

Röh röh. 

Vierailija
40/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ja lapsettomana on onneksi varaa vaikka mihin. 😃😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme