Olisi kiva ollut ostaa lapselle jäätelöä kesällä ja käydä itsekin festareilla
Ei puhettakaan köyhänä perheellisenä. Sama arki jatkuu ja ei se ruokakaan niin ravitsevaa meillä ole. Juuri kasvikset ne eniten maksavat ja leipä
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidistä saa tuuttilaatikon jossa on 8 jätskituuttia alle kahdella eurolla.
Ap tarkoittaa varmaan, että olisi mukava ostaa
jäätelökioskilta joskus pehmis/ jäätelöpallo lapselleen. Ymmärrän hyvin , että kaikilla ei tämmöiseen oo varaa. Saattaa maksaa sen 4-5€.
Tn. olisi varaa ostaa noinkin kallis jäätelöpallo kerran kesässä yhdelle lapselle, mutta ei ole halua siihen.
Sano nyt vielä että yhteiskunnan kuuluu maksaa sun jäätelö ja huvipuisto.
Nyt on kasvikset edullisia. Ensi kesänä kannattaa kasvattaa kasviksia itse. Ja alkaa säästämään ensi kesän jätskeihin ja festareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jäätelökioskilta joskus pehmis/ jäätelöpallo lapselleen. Ymmärrän hyvin , että kaikilla ei tämmöiseen oo varaa. Saattaa maksaa sen 4-5€.
En osta enää minäkään kallista tötteröä joka kesä. Olen sentään töissä aivan asiallisella palkalla.
Kaupasta voi ostaa pakettijäätelön ja rakennella siitä kotona annoksen lisäämällä vaikka marjoja ja kaakaota koristeeksi. Kohta mustikat kypsyvät.
No mihin ne rahat uppoo? Meilläkin vain yksi työssäkäyvä ja itse saan vain lapsilisät mitkä ei päätä huimaa. Siltikin on varaa viedä kolme lasta jätskille tai huvipuistoon ja käydä itse festareilla, jos vain kiinnostaisi.
Katsele vaikka nälkää näkeviä ja kuolevia ihmisiä ja välimereen hukkuvia lapsia.
Vieläkö on katastrofi, että jäätelöä ei muka ollut varaa ostaa.
Se on surullista, mutta elämää. Toivottavasti koittaa paremmat ajat ja itsesääli ei auta ketään.
Ap, siinä sulle edullista ja ihan hyvää jäätelöä :.Xtra jäätelötuutit vanilja 8kpl /1,29 €
Säästä se 0,5 e/kk lapsen huvipuistorannekkeenseen tai vielä 1 e /kk matkalippuhin ens kesäksi ja unohda ne omat festarihaaveet.
Laita nyt sen lapsen huvipuistoreissu omien tarpeidesi edelle helvetti soikoon.
Vierailija kirjoitti:
Säästä se 0,5 e/kk lapsen huvipuistorannekkeenseen tai vielä 1 e /kk matkalippuhin ens kesäksi ja unohda ne omat festarihaaveet.
Laita nyt sen lapsen huvipuistoreissu omien tarpeidesi edelle helvetti soikoon.
Painovirhe paholainen. Siis 2,5 e/kk.
Miten ei ole varaa? Olen pitkäaikaistyötön ja on varaa käydä 2 kertaa festareilla kesässä ja vaikka ostaa joka viikko jäätelöä.
Täyttä potaskaa, että ei olisi varaa lapselle ostaa kiskalta jäätelöä kerran kesässä. Siihen nyt saa rahat kasaan vaikka tölkkejä ja pulloja keräämällä.
Vierailija kirjoitti:
Myös ne kilteinmät pojat olisivat nuorena halunneet lähteä diskoon ja juhlimaan. 😔
Miksi sinä idiootti tulet jankuttamaan tätä paskaa toisten ketjuihin?
Satokausi on parhaimmillaan, ei muuta kuin kipin kapin lähimmälle tilalle poimimaan mansikoita ja herneitä niin saat lisätienestejä.
Vierailija kirjoitti:
No mihin ne rahat uppoo? Meilläkin vain yksi työssäkäyvä ja itse saan vain lapsilisät mitkä ei päätä huimaa. Siltikin on varaa viedä kolme lasta jätskille tai huvipuistoon ja käydä itse festareilla, jos vain kiinnostaisi.
Siinä on se ero että aloittajaa ilmeisesti ei kiinnosta tehdä itse mitään rahan saamisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jäätelökioskilta joskus pehmis/ jäätelöpallo lapselleen. Ymmärrän hyvin , että kaikilla ei tämmöiseen oo varaa. Saattaa maksaa sen 4-5€.En osta enää minäkään kallista tötteröä joka kesä. Olen sentään töissä aivan asiallisella palkalla.
Kaupasta voi ostaa pakettijäätelön ja rakennella siitä kotona annoksen lisäämällä vaikka marjoja ja kaakaota koristeeksi. Kohta mustikat kypsyvät.
Voi teitä kaikkitietäviä empaatikkoja. Vai että oikein rakennella . Kaakaota ja marjoja?! Toivottavasti rakennat ihan vaan itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä potaskaa, että ei olisi varaa lapselle ostaa kiskalta jäätelöä kerran kesässä. Siihen nyt saa rahat kasaan vaikka tölkkejä ja pulloja keräämällä.
Ai luoja, mistä teitä sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varaa humputella useammallakin festarilla, mutta en olekaan tehnyt sitä virhettä että olisin mennyt lisääntymään. Ihan oma valintasi oli porsia.
Miltäköhän oma emakkosi näyttää?
Röh röh.
Sinkkuna ja lapsettomana on onneksi varaa vaikka mihin. 😃😊
Varmasti saat ostettua kaupasta jäätelöä lapselle. Monessa kaupungissa ja kunnassa on erilaisia ilmaiskonsertteja ja -tapahtumia. Niihin vaikka lapsen kanssa, jos maksullisiin ei ole rahaa.
Jk. Nyt alat säästämään, niin jouluna voit ostaa lapselle lahjan ja itsellesi suklaata.