Lue keskustelun säännöt.
Mielipiteitä nimestä Saga Emelie?
Kommentit (4)
Enkä halua suomalaista vaan nimenomaan suomenruotsalaisen nimen. Ulkomailla noi tuplavokaalit aiheuttaa vaan kummastusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta Emelietä en hahmottaisi, joko Amelie tai Emilie.
vai suurimman osa elämäänne Suomessa? Ehkei ihan lomamatkojen takia ainakaan kannata surra sitä, miten hotellin vastaanotossa lapsen nimi ymmärretään...
molempia nimiä saa aina olla tavaamassa.