Ostin hameen, mutta se näkyy läpi!
En viitsisi jonkun kesähameen takia alkaa pelleillä alushameen kanssa.
Kommentit (47)
Mulla sama ongelma. Missä niitä alushameita myydään , semmonen pitsinen olis ihana.
Valkoinen ilmava pellava ainakin tahtoo kuultaa, mutta ihonväriset samless-alkat pelastaa. Jos vähän siitä huolimatta jotain rajaa näkyy, ei e haittaa kuuluu kesään ja kaunis takamus kestää katseet. Nyt on paljon virkattuja maximekkoja- ja hameita myös tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma. Missä niitä alushameita myydään , semmonen pitsinen olis ihana.
Esim. Lindexiltä, Sokokselta tai Prismasta. En tosin tiedä pitsisistä, itse pidät joustavista ja sileistä alusvaatteista.
Kerronko vitsin?
Eepä se mittään kerron siitä huolimatta hehhehhee...
Vuan ei kyllä oo nyt vitsi mutta tostappaus:
Tulpa miestä kaver vastaan kylillä silimä mustana.
Toenen siihen, että missä se on tapellunna kun on turpaan suanunna?
Kaver siihen, että kirkossa tämä tuli.
Toenen ihimetteli, että onhan se uus pappi kyllä kiivas saarnamies, mutta ei se kettään vielä ennen lyönynnä ole...
No ei se pappi lyöny, mutta iessä istunu nuor naenen lyyvä pammautti ja ihan iliman syytä.
No kerroppa nyt mitä sinä oekeen sille teit?
No sen verran aaton että nyppäsin mekon helemasta kun se ol helteellä liimautunna perskannikoijen välliin ja seisomaan noustessa näätti vähän rivolta.
Sitte se lyyvä hummautti vaikka vaan hyvvää tarkotin...
No ei kumma kun löi, ole kuule ens kerralla kun et huomaiskaa!
Ei sitä kuule mennä toisen helemoja nyppimään!
No seuraavana sunnuntaina tul sama kaveri tuas silimä mustana vastaa.
Elä vuan sano jotta sama naisimmeinen sinua mottasi?
No sama sama, ja taas ihan syyttä, tai ainakin viärää miestä!
No elä helevetti, miten niin?
No kun oli käänynnä tuas sama juttu ja minun vieruskaveri nyppäsi sen mekonheleman sieltä pakaroijen välistä, minä heristin sille sormea ja painon sen mekon kämmensyrijällä takasi!
Hahhahhaa voe helevettiläenen!!!
Ei ole halua käyttää alushametta kesällä, liikaa vaatetta ja tulee kuuma. Miksi naisten vaatteet ovatkaan usein ohuita, lyhyt- ja pitkähihaisissa paidoissa ärsyttää, kun välillä rintsikat kuultavat läpi. En halua käyttää topattuja rintaliivejä, kuuma tulee, talvellakin. Olen aina ollut tällainen, olin sitten hoikka tai tukevampi.
Tämä on ihan pskaa nykyään. Kaikista näkyy läpi, oli sitten kyse kesämekosta tai normaalista pitkähihaisesta. Miesten puolelta löytyy esimerkiksi t-paitoja, joista ei näy läpi. En tiedä mistä tämä johtuu, miksi kaikki on nykyään niin ohutta ja rimpulaa? Ja ihan laadukkaista merkeistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Lindex, Stockmann, Sokos, Prisma, alusvaateliikkeet. Pitsisiä on vähemmän, kun ne eivät ole kovin käteviä, sillä ne näkyvät ohuiden vaatteiden läpi. Oma pitsinen on äitini vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä piti sitten tulla kertomaan AV:lle. Eikö sinulla ole ystäviä ja kavereita joiden kanssa puida tämmöiset "tragediat"?
Kertoi saman tarinan eilen. Ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
Itse asiassa se olin minä, joka tein aloituksen kesämekoista eilen. En ole ap. Näemmä en ole ainoa ko. ongelman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ap tarkentaa, miksi alushameen käyttö on pelleilyä?
Käytän melkein aina hameiden alla alushameita ja mekkojen alla alusmekkoja. En ole kokenut ongelmaksi, nehän ovat mukavia. Ennemminkin kätevää, kun ei tarvitse vaatteita ostaessa miettiä, onko vuorta ja näkyykö läpi vai ei.
En ymmärrä miksi kesämekkojen kanssa tulisi käyttää alusmekkoja... Juhlapukeutumisessa ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se oikeasti haittaa? Ohuet materiaalit kuultaa aina läpi. Ei se ole kamalaa, jos pikkareiden muodot näkyykin.
Käytätkö/ käytättekö pikkareita myös hameissa, joissa on alushame?
Anna näkyä. Ole rohkea ja mene kommandona sen kanssa.
Ohis Käyttäsisttekö pikkareita tällaisten housujen alla https://www.zalando.fi/nike-performance-one-urheilushortsit-blackreflec…
Vierailija kirjoitti:
Mitä se oikeasti haittaa? Ohuet materiaalit kuultaa aina läpi. Ei se ole kamalaa, jos pikkareiden muodot näkyykin.
On henkilöitä, tilanteita ja työpaikkoja joille/joissa ei ole asiallista että alusvaatteet kuultavat läpi, mutta silti olisi kiva pukeutua muuhun kuin burkhaan, jakkupukuun tai farkkuihin. Suoraan sanottuna ei kiinnosta edes jossain ruokakaupassa nähdä toisten alusvaatteita, oli kantajan kroppa timmi tai ei, mutta jokainen pukeutuu kuten tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä piti sitten tulla kertomaan AV:lle. Eikö sinulla ole ystäviä ja kavereita joiden kanssa puida tämmöiset "tragediat"?
Kunhan päivittelin nykyvaatteiden huonoa laatua. Ap
Vanha juttu. Tapahtui jo Dianalle 80-luvulla, vai oliko peräti 70-luvulla.
Kyllähän pitsisten alusvaatteiden kuultaminen päällysvaatteiden alta on se korkeimman tason pukeutumiskatastrofi, Englannin kuningashuoneessa ollaan tästä tositarkkoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä "se", joka näkyy läpi?
Viittaa päälauseen objektiin. Ap
Eli se hame näkyy siitä hameesta läpi? Vai se ostaminen? Vai mikä?
Mitä se haittaa? Ja oletko varma ettei kyseessä ollut juurikin hame joka ohut ja ns kuuluukin kuultaa hieman läpi? Sellaisiakin myydään.
Itselläni myös nilkkapituinen liehuva hame josta kuultaa vähänkin aurinkoisella säällä hieman läpi, ei haittaa yhtään kesäpäivänä sellainen, ihana vain, kun on niin kevyt, liehuva ja vilpoisa.
Alle siistit pikkarit ja menoksi, tosin se mikä kuultaa hieman läpi on jalat eikä peppu.
Jos se sinua oikein häiritsee niin onhan noita lyhyitä, ja pitkiä, leggareita olemassa, denier-vahvuudella ja ihan niitä puuvillaisia paksumpia.
En näe ongelmaa asiassasi.
Jos mekossa ei ole vuorikangasta, sen kanssa on tarkoitus käyttää erillistä alushametta.
Ole ovela kuten Pikku-Liisa: jätä pikkarit pois alta, niin kukaan ei näe sun pikkareita!
Haluaisitko ap tarkentaa, miksi alushameen käyttö on pelleilyä?
Käytän melkein aina hameiden alla alushameita ja mekkojen alla alusmekkoja. En ole kokenut ongelmaksi, nehän ovat mukavia. Ennemminkin kätevää, kun ei tarvitse vaatteita ostaessa miettiä, onko vuorta ja näkyykö läpi vai ei.