Miten löytäisin sukulaisia?
Lapsena elimme ihan tavallisesti perheenä ja olimme paljonkin kummankin vanhemman sukulaisten kanssa tekemisissä.
Olen syntynyt 80-luvulla, mun vanhemmat 50-luvulla ja heillä on kummallakin useita sisaruksia.
Mulla on 20-30 serkkua ja olimme tosi läheisiä lapsena. Teininä muutama serkku oli mun parhaita ystäviä, olimme päivittäin tekemisissä eikä kukaan muu ollut yhtä tärkeä!
Mun kummitädit oli mulle läheisempiä kuin mun oma äiti.
Sitten mun vanhemmat erosivat, mun isä jäi mun syntymäpaikkakunnalle ja mun äiti katkaisi välit lähes kaikkiin kun muutimme isompaan kaupunkiin.
Silloin ei ollut instaa tms. ja ekat kännytkin tuli teineille vasta pari vuotta myöhemmin.
Mä haluaisin tietää miten mun rakkaimmilla tädeillä ja serkuilla menee.
Mä oon yrittänyt heitä etsiä instagramista mutta samannimisiä on paljon.
Mä en halua häiriköidä ketään, mutta olis kiva tietää haluaisko joku muukin pitää yhteyttä muhun.
Itse usein mietin mitä niille mun lapsuuden läheisille ihmisille kuuluu.
En tosiaan halua tuputtaa itseäni kenenkään elämään, mutta joskus tulee mieleen että ehkä joku miettii minuakin.
Niinhän se voi olla.
Miksi sitten kuitenkin minä mietin mitä heille kuuluu?
Kaipaan ihan oikeasti niitä ihmisiä joiden kanssa mulla oli hyvä olla lapsena ja teininä.
Kotona olevat ihmiset jäi ikävä kyllä etäisiksi myös, olimme vain ihmisiä jotka joskus asuivat saman katon alla.