Syötkö sinä omia eväitä kahvilassa?
Entä teetkö töitä ja varaat pöydän kahvikupin hinnalla?
https://www.aamulehti.fi/ravintolat/art-2000009713737.html
Kommentit (24)
Voitelen leivät, päälle juustoo ja makkaraa, leikkaan pullasta siivut, pakkaan kaiken voipaperiin. Sitten kahvilaan. Ostan kupin kahvia ja avaan pöydässä eväspaketin. Niin mää aina teen.
Minä otan ruislimpun ja suolaläskiä mukaan reppuun ja kahvilassa viiltelen läskiä ruisleipäsiivulle. Nam. Lasipullosta ryyppään maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Menee aika jännäksi jos "pakotetaan" käyttämään enemmän rahaa ollakseen tervetullut.
Yhtä kahvikupillista ei lipitä tuntitolkulla. Ja kyllä, kahvila on yritys, jonka on tarkoitus tuottaa voittoa. Tervetulleimpia ovat ne, jotka käyttävät eniten rahaa.
Joku ongelma siinä että otan "vain" kahvin ja olen pari tuntia nauttimassa olostani?
Vierailija kirjoitti:
Minä otan ruislimpun ja suolaläskiä mukaan reppuun ja kahvilassa viiltelen läskiä ruisleipäsiivulle. Nam. Lasipullosta ryyppään maitoa.
Voi en kestä. Tuli ukkia ikävä ;((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee aika jännäksi jos "pakotetaan" käyttämään enemmän rahaa ollakseen tervetullut.
Yhtä kahvikupillista ei lipitä tuntitolkulla. Ja kyllä, kahvila on yritys, jonka on tarkoitus tuottaa voittoa. Tervetulleimpia ovat ne, jotka käyttävät eniten rahaa.
Mitä väliä jos kahvila on vaikka puoliksi tyhjä? Kuulostaa nyt siltä että kärpäsestä halutaan väkisin tehdä härkänen.
Vierailija kirjoitti:
Joku ongelma siinä että otan "vain" kahvin ja olen pari tuntia nauttimassa olostani?
Melko iso ongelma. Estät maksavia asiakkaita saamasta paikkaa ja viet kahvilayrittäjältä tulot.
Vierailija kirjoitti:
viet paikan maksavalta asiakkaalta. mene seurakuntatalolle retkeilemään jos toimistoa tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko iso ongelma. Estät maksavia asiakkaita saamasta paikkaa ja viet kahvilayrittäjältä tulot.
Nyt syötät niin paksua pajunköyttä ettei sitä saisi vedelläkään kurkusta alas. 1) Minä olen maksava asiakas 2) Minä en vie tuloja keneltäkään 3) Mikä ihme sitten on "sallittu" aika oleskella sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat vuokrata sohvan, niin mene hotelliin.
Vituttaa myös kaiken maailman akkujen lataajat. Voi perkele. Supermarketin tuulikaapissa oli joku neek lataamassa sähköpotkulautaa ja kymmenen muuta jonnea makaa siellä lattialla imemässä energiajuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yrittäjälle ja teille kukkahattuisille narisijoille on hirveä ongelma näissä oleskeluajoissa, miksette vaikka ottaisi askelta lähemmäs Neuvostoliittoa ja asettaisi viralliset, sallitut tuntimäärät sille, kauanko saa olla paikalla?
Itse käyn kahvilassa juomassa kahvin ja viihdyn siellä korkeintaan puoli tuntia. Olenkin aina ihmetellyt näitä lorvijoita, jotka tuovat sinne läppärit sun muut ja levittelevät tavaroitaan ympäriinsä ja istuvat siellä niin viihtyen, minusta todella itsekästä tuollainen touhu. Menköön kotiinsa viihtymään tai perustakoon kahvilan ja viihtyilköön siellä sitten. Kahvilat on tehty sitä varten, että sinne piipahdetaan virkistäytymään ei linnottauduta sinne tunneiksi ja ostetaan vaan joku pieni kahvikuppi, eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja enää ollenkaan.
Toki. Kaivan rääpityn hyydekakun kylmälaukusta ja rouvien kanssa jaetaan loput tasapuolisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yrittäjälle ja teille kukkahattuisille narisijoille on hirveä ongelma näissä oleskeluajoissa, miksette vaikka ottaisi askelta lähemmäs Neuvostoliittoa ja asettaisi viralliset, sallitut tuntimäärät sille, kauanko saa olla paikalla?
Oletko provo vai oikeasti noin yksinkertainen? Ymmärrätkö mitään yritystoiminnasta?
On taas ihmisillä ongelmat. Ehkä olisi sittenkin ihan oikein, jos Venäjä valloittaisi tämän maan.
En itse häiriinny jos menen kahvilaan ja joku siellä tekee läppärillä töitä muita häiritsemättä, mutta ymmärrän kyllä kahvilayrittäjän näkökulman.
Ihan aina olen syönyt ja juonut. En uskalla varastaa niin joudun ostamaan omaksi.
Kyllä mulla on hyvää ruislimppua, purkki silliä tai suolasärkeä, kossupullossa piimää ja termarissa kahvit.
Siitä on mukava nauttia ja hövelisti tarjoan vieruspöytiinkin.