Miten te muut introvertti jaksatte olla päiväkodissa töissä
Olen vähän pakon sanelemana päätynyt päiväkotiin töihin enkä jaksa enää yhtään. En jaksa enää puhua ja kuunnella sitä jatkuvaa melua. Nykylapset ei kunnioita yhtään aikuisia eikä heillä ole käytöstapoja. Kiroilua, huutoa, lyömistä, sylkemistä koko ajan. En jaksa enää. Saati sitten pahaa selän takana puhuvia työ"kavereita". En vaan jaksa enää tuollaisessa ympäristössä. Miten olette jaksaneet tällaista? Haluaisin vaihtaa muihin hommiin, mutta sopivaa ei tunnu löytyvän..Auttakaa. Mitä teen? Muutkin voi jakaa kokemuksia.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päätynyt markettiin töihin, ja introverttinä jaksan tätä työtä siten että olen töissä vain 3 päivää viikossa. Vapaapäivät olen yksin kotona.
Mua ei kiinnosta mikään työ, niin tätä nyt teen kun tätä voi tehdä osa-aijaisesti ja pystyn kuitenkin palkalla elättämään itseni.
Oletko siis kassalla? Voi voispa tehdä vain 3 päiväistä viikkoa. Kai tätäkin jaksaisi sen verran..Vapaapäivinä ja iltaisin En jaksa nähdä ketään. Haluan vain olla omissa oloissani. Ap
Nykyään on vähän töitä, joisa sais olla yksin. Majakatkin toimii nykyään automaateilla. Torninosturin kuljettajaksi? Metsäkoneen kuljettajaksi?
En jaksanutkaan. Eniten vaivasi juuri jatkuva melu ja kaoottisuus, moniongelmaiset ja huonosti käyttäytyvät lapset ja draamahakuiset työkaverit. Nykyään toimistotyössä, joka nyt ainakin rauhallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päätynyt markettiin töihin, ja introverttinä jaksan tätä työtä siten että olen töissä vain 3 päivää viikossa. Vapaapäivät olen yksin kotona.
Mua ei kiinnosta mikään työ, niin tätä nyt teen kun tätä voi tehdä osa-aijaisesti ja pystyn kuitenkin palkalla elättämään itseni.Oletko siis kassalla? Voi voispa tehdä vain 3 päiväistä viikkoa. Kai tätäkin jaksaisi sen verran..Vapaapäivinä ja iltaisin En jaksa nähdä ketään. Haluan vain olla omissa oloissani. Ap
Joo, Cittarin kassalla.
Voisitko puhua työnantajan kanssa olisiko mahdollista lyhentää työaikaa? Tai voitko käydä työterveydessä/lääkärissä ja vaikka keksiä jonkun fyysisen vaivan (selkä/käsikipu?) jonka johdosta lääkäri suosittelisi lyhyempää työaikaa.
Ei muutakuin metsäkoneenkuljettajaksi tai metsuriksi. T. 31m sosiaalinen introvertti metturi
Mua ei kiinnosta mikään työ, niin tätä nyt teen kun tätä voi tehdä osa-aijaisesti ja pystyn kuitenkin palkalla elättämään itseni.