Vellana Helsinki
Ihan huijausta koko firma , vaatteet ihan peetä, palautukset tehty hankalaksi. Pitäiskö tehdä yhdessä isompi juttu ja selvittää enemmän . Sinne meni rahani.
Kommentit (38)
Älkää ostako firmoista, joiden yhteystiedot, puhelinnumerot, osoitteet yms. Ovat vaikeasti tai mahdottomia löytää. Pelkkä sähköposti ei takaa yrityksestä mitään ja mahdollinen (todennäköinen) reklamointi ei yleensä johda mihinkään. Kiinalaisilla myös selvästi käytössään eri metrinen järjestelmä kuin meillä. Tuppaavat tuotteet poikkeamaan kokotaulukoista ja näköjään aina pienempään suuntaan.
Vellana Helsinki on oletettavasti sama kuin Velliina Helsinki, jonka kolttuja Facebook minulle paraikaa mainostaa. Olin jo aikeissa tilata, kun huomasin että etusivun asiakas-arvostelujen profiilikuvat (kuka sellaista edes laittaisi näkyviin) ovat turhan ammattimaisia ja siloteltuja. Onneksi en ehtinyt tilata.
Eikö tuota huijari firmaa saa mitenkään vastuuseen??
Itsellä palautuslimbo menossa näiden kanssa, nyt tarjosivat jotain uutta tuotetta ja saan pitää vanhat, mutta joudun ne maksamaan. En ole siihen suostunut. Otin jo yhteyttä kuluttaja-asiamieheen asian tiimoilta. Mutta jos tästä rikosilmoitusta on tekeillä, niin lähden mukaan. jennaaho88@gmail.com
Tilasin tunikapaidan ja isointa kokoa, mutte eipä mahtunutkaan päälle.Olen kokoa 46
Tilasin 3xxL
Ystäväni on kokoa 36 eikä yläosa ollut hänellekkään harteiden osalta sopiva. Liian ahdas.Eivät kuulema vaihda, jos on pieni.
Facessa Velliinin mainosti. Eipä mainosta enään? Huijausta!!!
Täytyy todeta: suosi suomalaista ja osta kaupasta suoraa, niin tietää mitä saa.
Aliisa-Helsinki on myös samaa huijausta. Älkää sortuko!! Minä sortuin, mutta kuoletin visakorttini heti, joten ei tullut vahinkoa
Tilasin mekon Sofia putiikista ja huomasin että sama mainos oli Vellanalla. Menin Sofia putiikin sivuille ja kuinka ollakaan, ei muita yhteystietoja kuin sähköposti. Laitoin viestiä heti perään että perun tilaukseni. Viestini oli aika katkeransuolainen ja paluuviesti oli vähän huonoksi suomeksi kirjoitettua. Lupasivat perua tilauksen ja palauttaa rahat ja kuinka ollakaan rahat oli tililläni seuraavana päivänä. En enää osta mitään epämääräisistä verkkokaupoista
Tilasin täältä olevinaan scetsers sandaalit ja mitä sain jotain Kiina paskaa jotka eivät ole alkuperäisiä nähneetkään. Ja nyt kun olen yrittänyt laittaa heille palautetta asiasta niin eipä saa laitettua kun sivua ei löydy tai yllättäen ei muka ole verkkoyhteyttä . Toista kertaa tämä firma ei minua kuseta.
Miten ihmeessä jengi menee mukaan tämmöisiin kusetuksiin? Johan noita nettisivuja katsoessa käy ilmi, että myyvät ihan roskaa.
Minuakin huijasivat, tilasin kahdet tyylikkäät Anders golfhousut ja lähettivät kahdet sifonkiset yöpuvun housut joilla ei tee mitään. Olen reklamoinut myös klarnalle, mutta ihan turhaa, ilmeisesti ovat hommassa mukana kun saavat näiltä huijarifirmoilta provikat...ärsyttää että voivat jatkaa touhujaan. Minulta meni vain n.70€, mutta olen kuullut että monelta on mennyt satasia...voisikohan joku toimittaja tehdä tästä jutun, että menisi suuremman yleisönkin tietoon?
Tilasin "Salomon" ortopediset lenkkarit. Mulla jalan koko 39, mutta tilasin varuiksi kokoa 41. Tadaa, koko 41 aivan liian pienet. Pyysin palautusosoitetta. En saanut kuin vasta kolmannella pyynnöllä ja viranomaisilla uhkaamalla. Tarjosivat, että pitäisin kengät ja maksaisin noin kympin siitä, että lähettävät jonkun korvaavan tuotteen. En suostunut. Kun sitten laittoivat lopulta sen palautusosoitteen, se on Kiinaan ja lähetys pitäisi vakuuttaa. Eli palautusmaksut olisivat reilusti isommat kuin mitä kengät maksoi. Valitsin maksutavaksi Klarnan ja se ei vielä ole erääntynyt. Mitenhän käy, jos jätän vaan maksamatta ja ilmoitan Klarnalle, että tuote oli epäkurantti? Olen tilannut tosi paljon tavaroita netistä ja aina kaikki sujunut hyvin, nyt menin halpaan ekan kerran ja se tietty harmittaa. Mutta sen sijaan, että kärsisin hiljaa mokani, voin ainakin valistaa muita siitä etteivät haksahda kyseiseltä firmalta mitään tilaamaan.
Nykyisin Velino Helsinki. Ja ihan samaa paskaa Klarnan takaamaan. Tilasimme vaimolle kahdet naisten nahkasaapikkaat. Tuli kahdet keinonahkaiset lasten kengät. Niin paskaa laatua, että Aliexpress ja Temu on luxuslaatua verrattuna tähän.
velino täyttä huijausta. Tuotteet ei samoja mitä näytetään kuvista . Kun sain tilaamani takin niin eihän se ollut sama mitä kuvaa käytivät tilaukseen.493
Sokos.fi ja saat samat tuotteet kuin kivijalka-Sokokselta ostaessasi.
Tilasin jouluna perheen miehille björn borg boksereita. Ihan paskalaatua. Palauttaminen hankalaa, mutta palautin isolla rahalla paketin Kiinaan 26.2.2024, seurantakoodin mukaan ovat vieläkin matkalla. Rahat meni, tosiaan huijarifirma. Palautuslomaketta sain odottaa kuukauden. Sähköposteihin eivät enää vastaa. Lähden mukaan rikosilmoitukseen. e.gronfors@elisanet.fi