Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö Pippa Laukasta?

Vierailija
17.07.2023 |

Tuli mieleen kun katson tätä kesäterassi ohjelmaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana elämä hänellä. Hyvä koulutus,terve, hyvä perhe, varakkuutta. Kaikkea mitä olisin halunnut.

Mistä tiedät, että tuo on ihanaa, kun et itse ole kokenut? Itse veikkaan, ettei ole lainkaan ihanaa olla julkisuuden henkilö. Ei, vaikka olisi sellainen vapaaehtoisesti. 

Vierailija
22/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Ketä se on?

Opettele kirjoittamaan, ilkeä Emma K

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän

Vierailija
24/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miten ihmiset pystyvät muodostamaan mielipiteen jostain ihmisestä pelkästään tv-ohjelmien perusteella. Itse en ole koskaan tavannut kyseistä henkilöä, joten mahdotonta sanoa pitäisinkö. Ihmettelen tällaista avausta.

Vierailija
25/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miten ihmiset pystyvät muodostamaan mielipiteen jostain ihmisestä pelkästään tv-ohjelmien perusteella. Itse en ole koskaan tavannut kyseistä henkilöä, joten mahdotonta sanoa pitäisinkö. Ihmettelen tällaista avausta.

Samalla lailla kysellään laulajista, näyttelijöistä yms julkisuuden henkilöistä...

Vierailija
26/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikille on nyt selvää, että ihmiset kommentoivat sen perusteella, millaisen kuvan ovat Pipasta saaneet tämän julkisuuskuvan perusteella. Ei tietenkään tiedetä, millainen hän on kotioloissa jne.

Vierailija
27/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ajat sitten käynyt hänen vastaanotolla. Ihan asiallinen tutkimus eikä ole mitään moittimista. Lääkettä määräsi aika reilulla kädellä. Tauti parani kyllä vähemmälläkin. Oli joku rasitusjuttu kädessä tai olkapäässä. En muista ihan tarkkaan.

Vierailija
28/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynyt, kaunis, positiivinen ja lääkärikin vielä. Ihana poikkeus noihin tyhjäpäätyrkkyjulkiksiin.

Vierailija
29/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkisodan juontaja varmaan.

Vierailija
30/30 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon tavannut useamman kerran enkä pidä kyseisestä henkilöstä