Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää toista mahdollisuutta?

Vierailija
17.07.2023 |

Tapasin miehen kerran, meillä oli todella mukava ilta.

Tarkoitus oli käydä vaan kävelyllä, mutta mies pyysi terassilleen drinkeille, sen jälkeen kävimme saunassa. Ulkona lähistössä syömässä, takaisin hänen asunnollaan viiniä ja keksejä. Myöhemmin hän saattoi minut kotimatkalle.

Hän pyysi parin päivän päähän pikaista tapaamista. Mutta olin hieman kiireinen joten kieltäydyin. Olin kuitenkin kiinnostunut!

Myöhemmin hän kertoi että oli tavannut jonkun toisen kahvilla ja tämä nainen halusi heidän tapailevan vain toisiaan. Minusta asia oli hieman oudosti ilmaistukin, mitähän mies halusi. Toivotin hyvät jatkot.

Nyt muutamaa kuukautta myöhemmin mies laittaa viestiä että tilanne on muuttunut ja pyytää tapaamaan.

Tarkemmin kysyttyäni selvisi että mies oli tuntenut painostetulta ja suhde oli päättynyt.

Antaisitko mahdollisuuden?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Tuo painostusjuttu on pelkkä valhe, jolla tekee itsestään uhrin. Tyypillä näyttää olevan tapana pistää asioita muiden syyksi (nainen halusi heidän tapailevan vaan toisiaan 🙄). Kyllä se oli varmasti se mies itsekin todennut, että tämä toinen on parempi, häneen halusi panostaa ja siirti sinut sivuun. Nyt ilmeisesti nainen on jättänyt hänet, ja kaivoi sinut hattuhyllyltä taas esille.

Ei kiitos ainakaan minulle moista paskaa.

Ei hänellä kyllä ole, hänellä oli sanat ja teot linjassa ja hyvät välit exään. Siksi hänestä pidinkin.

Ap

Miten voit olla varma yhden tapaamisen perusteella, että mies on luotettava? Nyt vähän itsekunnioitusta peliin, ei ole ainut mies maailmassa. On jo kerran osoittanut, että et kelpaa.

Miten se tarkoittaa ettei ole itsekunnioitusta jos suostuu tapaamaan. Itseni takia minä sen tekisin, en hänen.

Minulla nimenomaan on hyvä itsetunto.

Ap

No mene sitten tapaamaan jos olet jo päätöksesi tehnyt. Itselleni ei kelpaisi mies, jolle olen pelkkä varavaihtoehto jo lähtökohtaisesti. Jospa sieltä löytyy loppuelämän onni, kun ei kerran noin epämääräinen käytös ja ailahtelu haittaa.

Vierailija
42/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Myyntimies. Lupailee, mutta mitään ei tapahdu. Ja vaihtaa lennosta parempaan ja taas ens kesänä uudet kuviot.

Ilman miestä pärjää hyvin. Tinder maailma on niille, jotka ei ole päässeet koskaan tarpeeksi pan,emaan. Luulevat jäävänsä jostakin paitsi. 🙂

Ajan hukkaa koko deittailu. Uusilla kierroksilla olevat miehet ei ole luotettavia. Kevyttä Pan,oseurustelua ja turhia lupauksia, niitä kyllä saa. 🌞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Tuo painostusjuttu on pelkkä valhe, jolla tekee itsestään uhrin. Tyypillä näyttää olevan tapana pistää asioita muiden syyksi (nainen halusi heidän tapailevan vaan toisiaan 🙄). Kyllä se oli varmasti se mies itsekin todennut, että tämä toinen on parempi, häneen halusi panostaa ja siirti sinut sivuun. Nyt ilmeisesti nainen on jättänyt hänet, ja kaivoi sinut hattuhyllyltä taas esille.

Ei hänellä kyllä ole, hänellä oli sanat ja teot linjassa ja hyvät välit exään. Siksi hänestä pidinkin.

Ap

Miten voit olla varma yhden tapaamisen perusteella, että mies on luotettava? Nyt vähän itsekunnioitusta peliin, ei ole ainut mies maailmassa. On jo kerran osoittanut, että et kelpaa.

Olen kuin haukka sen suhteen mitä miehet sanovat ja miten he sen sanovat 😂

Monikaan ei läpäise tätä testiä vaan tuomitsen heidät parisuhteeseen kelpaamattomiksi.

Ap

Joopajoo. Jos olisit, et kyselisi täällä.

Persoona määritellään livenä, sanoista, teoista ja mikroilmeistä. Ei yhden lukemasi tilannekuvauksen perusteella.

Ao

Ja kuitenkin haluat tänne vastauksia nimenomaan yhden sinun kirjoittamasi tilannekuvauksen perusteella 😂🤣.

On siinäkin meillä trolli...

Vierailija
44/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran olet jo päättänyt tavata miehen niin mitä sinä täällä siitä enää jankutat?

Ap lienee itse se mies ja nyt suunnittelee yhteydenottoa naiseen, jolle antoi aiemmin pakit. 

Vierailija
45/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi olla niin typerä että alentuu moiseen temppuun, käärmeen purtavaksi kaksi kertaa. Jotain itsekunnioitusta nainen hei. Kukaan mies ei alentuisi naisen pompoteltavaksi.

Ap:lla ei taida olla valinnanvaraa...

Vierailija
46/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan tapailusuhde, löylyä lyötiin ja viiniä juotiin. Sitten muuta säätöä.

Vuosisadan rakkaustarina.

Vierailija
47/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen kuin haukka sen suhteen mitä miehet sanovat ja miten he sen sanovat 😂

Monikaan ei läpäise tätä testiä vaan tuomitsen heidät parisuhteeseen kelpaamattomiksi.

Ap

Joopajoo. Jos olisit, et kyselisi täällä.

Persoona määritellään livenä, sanoista, teoista ja mikroilmeistä. Ei yhden lukemasi tilannekuvauksen perusteella.

Ao

Ja kuitenkin haluat tänne vastauksia nimenomaan yhden sinun kirjoittamasi tilannekuvauksen perusteella 😂🤣.

On siinäkin meillä trolli...

Ajatuksella kirjoitettu vastaus tai oma kokemus olisi kiva.

Ei sellainen missä ulkopuolisena ehdottomasti kuvitellaan tietävänsä kuinka asia on. Sellaisia trollit kirjoittaa.

Ap

Vierailija
48/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan tapailusuhde, löylyä lyötiin ja viiniä juotiin. Sitten muuta säätöä.

Vuosisadan rakkaustarina.

Kuvitteletko että ihan kaiken kerroin, urpo.

Vierailija
49/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän tuolla juuri kertoi että lemppaa sinut heti jos tulee paremmalta vaikuttava vastaan. Ei jatkoon.

Huomatkaa että naiset tekee tätä samaa ja huomattavasti useammin ja kylmäverisemmin. Nk. monkey branching ilmiö.

Vierailija
50/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa miestä ja ala seurustelemaan. Mitä täältä kyselet kun päätöksen olet jo tehnyt. Et täältä tule saamaan parempia kehoituksia, koska me nähdään tämä tilanne objektiivisesti. Tyyppi on jo rakastunut.

Vierailija
51/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki annat mahdollisuuden koska mies on komea. Mies pani edellista naista jo tarpeeksi jo joten nyt on sinun vuoro. Kyllä nuo jutut tiedetään. Olet kertakäyttötavaraa.

Vierailija
52/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä

Vierailija
53/53 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska selkeästi ei ollut ihastunut sinuun tai edes tarpeeksi kiinnostunut, kun valitsi mieluummin sen toisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi