Tekoälyn mielestä deittiprofiilini on täydellinen, ja vaikka matcheja tulee niin naiset ei vastaa
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Voit alkaa dettailemaan tekoälyä.
Tekoäly ei aseta tavoitteita yhteiselolle tai anna seksiä
mitähän jos joltakin naiselta kysyisit, onko profiilisi täydellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vemputa käteesi. Tavoitteet voit asetaa ihan itse itsellesi, jos et ole tähän mennessä niin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
mitähän jos joltakin naiselta kysyisit, onko profiilisi täydellinen
Ne ei vastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vemputa käteesi. Tavoitteet voit asetaa ihan itse itsellesi, jos et ole tähän mennessä niin tehnyt.
Tavoitteena olisi saada pariutumiskelpoinen naaras, jotta ei tarvitsisi vemputtaa. Ja hyvässä lykyssä jälkikasvua pitämään Suomi asuttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sun pitää alkaa parannella profiiliasi ja viestejäsi.
Hohoijjakkaa. Taas yksi ülinaketju: yyyyy , olen täydellinen mies, mummoni/tätini/äitini/tekoäly/autokauppias on sanonut niin, miksi en saa pillureikää Tinderistä, kyllä naiset on kranttuja ja nirsoja, yyyyyyyyyy.
Miksi olet kiinnostunut sellaisista ihmisistä, jotka eivät vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena olisi saada pariutumiskelpoinen naaras, jotta ei tarvitsisi vemputtaa. Ja hyvässä lykyssä jälkikasvua pitämään Suomi asuttuna.
Tämä+ aloitusviestisi kertovat syyn siihen miksi ei onnistu.
Tekoäly on miesten luoma. Kannattaa alkaa metsästää matcheja miesten kanssa, niin käy parempi flaksi.
Kiitos ideasta! En ollut tajunnut tekoälyltä pyytää profiilitekstiä, mutta sieltähän tuli hieno kuvaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä+ aloitusviestisi kertovat syyn siihen miksi ei onnistu.
Sut olisi tekoälynkin mielestä voinut jättää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ideasta! En ollut tajunnut tekoälyltä pyytää profiilitekstiä, mutta sieltähän tuli hieno kuvaus!
valheella on lyhyet jäljet, tee mielummin itse kuvauksesi ja pyydä tekoälyltä parannusvinkkejä.
AP
Tämähän kertoo vain sen, että profiilisi on täydellinen, mutta ihminen sen takana on jotain ihan muuta.
Jos mä mätsäisin jonkun Jason momoan kanssa ja hän ekassa viestissä laittais mielikuvituksettomasti että
"Moi miten menee?"
Niin en kyllä vastais.
N19
Jaa, mulle taas tulee naisilta viestejä liikaakin joten piilotin profiilin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on liikaa maailman jokaisessa maassa ja syntymä on kuolemantuomio.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän kertoo vain sen, että profiilisi on täydellinen, mutta ihminen sen takana on jotain ihan muuta.
Jos mä mätsäisin jonkun Jason momoan kanssa ja hän ekassa viestissä laittais mielikuvituksettomasti että
"Moi miten menee?"Niin en kyllä vastais.
N19
Tuo on incelin avaus.
Jason Momoa laittais oikeesti: "Kuis skulaa tyty? Tuus tänne kahvilaan X tunnin päästä niin päästään sen jälkeen hommiin!"
Vierailija kirjoitti:
N19
Tuohan on ihan tavallista small talkia, jolla keskustelun voi avata? En todellakaan ymmärrä millaista runoilua ihmiset oikein odottaa.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Tuohan on ihan tavallista small talkia, jolla keskustelun voi avata? En todellakaan ymmärrä millaista runoilua ihmiset oikein odottaa.
N34
Jep ja noin naisetkin enimmäkseen aloittaa keskustelun.