Oispa vielä Anttila. Jos olisi, menisin sinne kuluttamaan aikaa
Kommentit (24)
Anttila oli kiva ku siel oli kaikkee. Ruokapuolikin oli Myrtsis. Kaipaan myös.
Onhan noita kauppakeskuksia jos pitää aikaa nyt välttämättä jossain kaupassa kuluttaa...
Kauppakeskus ja tavaratalo ovat kaksi eri asiaa.
Variston Anttilassa oli jopa aika hyvä ruokala.
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskus ja tavaratalo ovat kaksi eri asiaa.
No mene tavarataloon sitten. On niitä muitakin kuin Anttila.
Anttilasta sai kirjoja,dvdlevyjä,vaatteita ja kosmetiikkaa. Kaikki kätevästi saman katon alla.
Olen kaivannut meikkiosastoa monta kertaa. Ja kodin1, ei ole vastaavaa tullut enää.
Olitteko ysärillä j ä n n ä tyttöjä ja oliko silloin koskaan mitään kilttien poikien kans 😔
No nyt mulle selvisi, mikä Anttilat kaatoi. Ihmiset menivät sinne vain kuluttamaan aikaa. Jos olisitte kuluttaneet rahaa, niin ehkä Anttiloita vielä olisikin.
Ostoksille anttilaan ja syömään siinä olevaan ravintolaan , elämän kohokohtia . Ja anttilan kuvastot !
Vierailija kirjoitti:
Anttilan levyosasto oli iso ja kattava. Nyt kukaan ei osta levyjä.
Ostaisin kyllä, kun olisi se Anttilan levyosasto. En ole parempaa löytänyt
Ja voi että ku ois vielä T-Kauppa ja Rabatti, ja vm83 Opel Corsa 😭😢🥺 byhyy!
Anttila oli hyvä esimerkki surkeasta liikkeenjohtokyvystä.
Vierailija kirjoitti:
Variston Anttilassa oli jopa aika hyvä ruokala.
Eikös se ollut Kodin 1 vai oliko joskus ennemmin Anttilakin?
Minä kaipaan myös, ostin sieltä paljon kaikenlaista, mutta sitten alkoi tulla näitä monikansallisia ketjuja, jotka vei Anttilan asiakkaat ja viimeinen niitti oli postimaksujen hinnannousu sellaiselle tasolle että Anttila ei enää kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Ostoksille anttilaan ja syömään siinä olevaan ravintolaan , elämän kohokohtia . Ja anttilan kuvastot !
And especially those lovely , their favorite pages in them !!!
Odotin aina Anttilan kuvastoa ja mainoksia postista. Niistä sai ideoita pukeutumiseen ja kodin hankintoihin. Anttilasta ostetut verhot on vieläkin hyvässä kunnossa ja käytössä, samoin pussilakanat yms. Hinnatkin olivat kohtuulliset tavalliselle kuluttajalle.
Anttilan levyosasto oli iso ja kattava. Nyt kukaan ei osta levyjä.