Mitä puoluetta äänestäisit nyt?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pienpuolueista vain LiikeNyt ja rkp ovat päässet listalle?
Noita pienempiä äänestäviä ei tarvitse tässä nyt ottaa huomioon.
Toisekseen sellaiset ovat muutenkin pelkkiä provokatiivisia henkilöitä, esim. kommunistit, piraatit, feministit.
Ei niitä tavallinen ihminen voi ottaa tosissaan.
Mikä tekee Liikenytistä vakavastiotettavan? Tai Rkp:sta?
On Harkimolla ollut joskus hyviäkin ajatuksia.
RKP saattaa olla suomenruotsalaisten puolue, mutta varsinkin viime kaudella huomattu, ettei se aja kenenkään muun asioita lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että av:ta kansoittavat syrjäytyneet on persuja 😂
Jos ykkösenä olisikin SDP tai joku muu, niin olisiko viestisi kuulunut kutakuinkin näin:
"Siinäs näette! Ei kukaan enää kannata noita nat s eja. Koska Purra eroaa?"
Perussuomalaiset on täynnä vihaa eikä oo saanu vanhemmilta rakkautta lapsena. Näkyy ja kuuluu kauas :D Kaikki vihakommentit, riitely, katkeruus, harhaluulo siitä että toiset olisivat yhtä lapsellisia kuin he ovat..
Onko PS:t rasisteja. Tutkimus osoittaa, että 30% olisi. Se on valtava määrä, jos puolue sai 500 000 ääntä eduskuntavaaleissa. 150 000 rasistia.
Ketkä roikkuu kesällä vauva-palstalla päivät pitkät?
Persutpa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että av:ta kansoittavat syrjäytyneet on persuja 😂
SDP johtaa äänestystä joten...
Vierailija kirjoitti:
Onko PS:t rasisteja. Tutkimus osoittaa, että 30% olisi. Se on valtava määrä, jos puolue sai 500 000 ääntä eduskuntavaaleissa. 150 000 rasistia.
Mikäs se tämä tutkimus on?
Näyttää älykköpuolueen Vihr. ja Kok. kannattajat pysyvän eri foorumeilla.
Kaksi eri kysymystä tässä, jotka riitelee keskenään. Äänestäisin vihreitä, mutta en siksi että ne ajaisi _minun_ etua. Vaan ympäristön ja luonnon.
Puolueettomana äänestäisin nyt Ps:ä.
Siksi, että on mennyt liian älyttömäksi syyttelyt ja solvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mä äänestäisin sitä puoluetta, jota ennenkin.
Miksi muka vaihtaisin puoluetta, jota kannatan?
Mutta sitä et tiedä, etkä koskaan saa tietääkään, mitä puoluetta kannatan ja äänestän.
Taidat olla opportunisti henkeen ja vereen, kun et voi kyseenalaistaa puoluettasi. Et mitään puolueesi sanomaa, arvoja ja tavoitteita.
Persut heittää ilmoille ihan mitä sylki suuhun tuo. Nyt, kun vastuuta pitäisi ottaa, niin siinä ei ns. "rohkea huuto" enää auta. Valtiomiehet puuttuu täysin!!
Vierailija kirjoitti:
Persut heittää ilmoille ihan mitä sylki suuhun tuo. Nyt, kun vastuuta pitäisi ottaa, niin siinä ei ns. "rohkea huuto" enää auta. Valtiomiehet puuttuu täysin!!
Niin ja muut puhuu sitä mitä enemmistö kuulijoista haluaa kuulla ja näin ongelmista ei uskalleta sanoa mitään.
Minun etua ei aja kukaan muu kuin minä itse.
Nukkuvien puoluetta tietysti. Aivan sama mitkä puolueet on hallituksessa, kansa kärsii aina!!
Sinimustia. PS pettymys kun pyytelevät anteeksi oman kansan edun ajattelua.
Miks tää näyttää tältä? 40% Sdp:lle?!??! 30% Persuille??!!? 4,5% kokoomukselle??!!?
Äänestin kokoomusta mutta nyr viherkommarit ovat ulisseet niin paljon, että kostoksi äänestäisin persuja