Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on hintaeroa runkopatjasänkyissä

Yksin asuja
17.07.2023 |

Sotkan ja jyskin välillä. Samalaiset sängyt niin jyskissä maksaa 300 euroa enemmän. Ainoa ero on sängyn jalat jotka on metalliset jyskin sängyssä. Oon ostamassa uutta sänkyy meinaan ja katselin hintoja,

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Unikulmaa.

Vierailija
2/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkan halvimmat sängyn on uskomattoman huonolaatuisia. Ei todellakaan kannata ostaa, hajoavat muutamassa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hästens on ollut hyvä ja kuin uusi  jo yli 20 vuotta.

Miettikää luontoa. Huolehtikaa siitä, että ette hanki mitään muutaman satasen sänkyä, joka on viiden vuoden sisällä kaatopaikkaromua, kun jouset tai runko eivät kestäneet.

Vierailija
4/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa itse parin sadan sängyn koska eipä ole rahaa enempää. Se kestää sitten sen mitä kestää.

Vierailija
5/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeasti näe ulospäin mikä sänkyjen ero on. Tosin Sotkan ja Jyskin laatu saattaa olla samaa tasoa.

Vierailija
6/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskissä on jatkuvasti isoja tarjouksia, ei sieltä kannnata ostaa mitään "täydellä rahalla". Maskusta ostettiin just runkopatjat, ihan ok nukkua. Maksoi alle 129€/kpl

Vierailija
7/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää luontoa. Huolehtikaa siitä, että ette hanki mitään muutaman satasen sänkyä, joka on viiden vuoden sisällä kaatopaikkaromua, kun jouset tai runko eivät kestäneet.

Miksi se olisi kaatopaikkakamaa? Ostin halvimman ikean runkopatjan ja jalat, vahvistin alapuita ruuveilla ja lisäsin keskijalan. Olen nukkunut hyvin sillä 8 vuotta, toki petari onkin sitten familonin kalleimpia.

Vierailija
8/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyskissä on jatkuvasti isoja tarjouksia, ei sieltä kannnata ostaa mitään "täydellä rahalla". Maskusta ostettiin just runkopatjat, ihan ok nukkua. Maksoi alle 129€/kpl

Maskusta katsoin kans että parilla sadalla saa sängyn. Aion ostaa sieltä. Ostan 120 cm leveen.

Vierailija
9/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoit? 6000 vai 60 000€ ?

Vierailija
10/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjouksesta 2500 euroa eli on kestänyt jo nyt yli 20 vuotta, niin siitä voitte laskea paljonko tulee maksamaan per vuosi. Takuu on 25 vuotta.  Lapset ovat hyppineet siinä, mutta jouset eivät ole siltikään väsyneet ja reunajousethan on vahvistettu.

Kankaat kuin uudet, kun olen uudesta asti suojannut helmalakanalla ja aina välillä imuroinut rungon ja petarin. Ei hiostakaan, kun täytteet on luonnonmateriaalia ja päällikangas puuvillaa.

Vierailija
11/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin kuljetukset maksaa 60 euroa. Motonetista saa 10 eurolla kärryn vuokrattua jolla kuskaa sängyn kotiin joten säästää 50 eurolla.

Vierailija
12/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sänky ollut minulla 3 vuotta ja alkaa ollee loppu jo jouset. Maksoin 229 euroa.

Vierailija
13/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjouksesta 2500 euroa eli on kestänyt jo nyt yli 20 vuotta, niin siitä voitte laskea paljonko tulee maksamaan per vuosi. Takuu on 25 vuotta.  Lapset ovat hyppineet siinä, mutta jouset eivät ole siltikään väsyneet ja reunajousethan on vahvistettu.

Kankaat kuin uudet, kun olen uudesta asti suojannut helmalakanalla ja aina välillä imuroinut rungon ja petarin. Ei hiostakaan, kun täytteet on luonnonmateriaalia ja päällikangas puuvillaa.

Meillä on just sieltä pahamaineisesta Sotkasta aikoinaan ostettu moottorisängyt jotka on nyt noin 20v vanhat. Hyvät on nukkua vieläkin ja ei taatusti maksaneet 2500€.

Vierailija
14/14 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että joku yllättyy eri kauppaketjuijen erilaisesta hinnoittelusta. Maksaahan Valio maitokin K-marketissa enemmän kuin Lidlissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän