Aiotteko mennä katsomaan uuden Barbie elokuvan?
Itse aion. Suurena Margot Robbie ja Barbie fanina haluan nähdä elokuvan.
45v nainen
Kommentit (73)
Kurkkasin Reddittiin erääseen ketjuun tästä leffasta viikonloppuna, ja kyllä nauratti. Siellä eräs käyttäjä oli vastaillut lähes kaikkien leffasta kiinnostuneiden kommentteihin pitkät pätkät omista "korkeakoulutetun" näkemyksistään, että kukaan hänen ystäväpiirissään ei voisi edes kuvitella katsovansa, ja hän on korkeapalkkaisessa työssä ja asunut kolmessa eri maanosassa, ja vain valkoiset roskat, räzshistit ja matalapalkka-aloille koulutetut haluavat nähdä tämän ja diiba daaba. Vaikutti todella pakkomielteiseltä kyseinen tyyppi, kun lähes jokaisen kommenttiin piti vastata. Kävin katsomassa hänen käyttäjähistoriansa, ja viimeisimpiä kommentteja näiden Barbie-negailujen lisäksi oli Meghan Markle -ketjussa. En viitsinyt edes katsoa mitä ylistäviä sepustuksia oli idolistaan sinne laittanut.
Aion mennä ja olen 38 v. Barbieen liittyy niin paljon lapsuusmuistoja, ja muutenkin tuntuu, että se on vaan pakko nähdä.
Aion mennä. Mielestäni on mukavaa, että edes joskus tehdään isommalla budjetilla jotain, jossa pääasia ei ole sairas väkivalta ym. kuten monissa ns. laatusarjoissa on jo pitkään ollut. Haluan nähdä jotain kepeämpää, sillä oikea elämä on jo riittävän raskasta enkä kaipaa oheen enää mahdollisimman karua viihdettä. Leikin lapsena paljon barbeilla ja ompelin niille asuja, joten sikälikin aihe kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Aion mennä. Mielestäni on mukavaa, että edes joskus tehdään isommalla budjetilla jotain, jossa pääasia ei ole sairas väkivalta ym. kuten monissa ns. laatusarjoissa on jo pitkään ollut. Haluan nähdä jotain kepeämpää, sillä oikea elämä on jo riittävän raskasta enkä kaipaa oheen enää mahdollisimman karua viihdettä. Leikin lapsena paljon barbeilla ja ompelin niille asuja, joten sikälikin aihe kiinnostaa.
Se on jo taitoa, kun elokuvissa ei käytetä väkivaltaa sisältönä. Toivottavasti tässä leffassa ei väkivaltaa ole pienissäkään määrin, että onhan se todella mukavaa vaihtelua katsoa harmitonta sisältöä.
Lähes kaikissa leffoissa on jotain tappamista tai toisten hakkaamista. Vähän alkanut tympiäkin liiallinen väkivalta elokuvissa.
Aion käydä katsomassa. Viime kolme vuotta on ollut liian ankeaa ja harmaata niin ihana kun maailmassa on vielä jotain huoletonta pinkkiä höttöä. Vaikka nyt tuollaisen Barbi-elokuvan muodossa.
t. kolmekymppinen tantta
Tuossa Barbie leffassa on kaksi Keniä.
Simu Liu näyttelee myös Keniä.
Näin Googlen mukaan.
Aion katsoa, mutta vasta kun tulee suoratoistopalveluihin tai vuokrattavaksi. Finnkinon lippujen hinnat ovat niin jäätäviä että ihan niin paljon ei kiinnosta :D
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes keksinyt, ketkä ovat tämän leffan kohderyhmä?? Kuka tuota oikeastaan menee katsomaan??
Minä, 40 + v. lapseton nainen saatan olla. Miestä yritän houkutella mukaan Margot Robbien varjolla, mutta menen yksin tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Barbie leffassa on kaksi Keniä.
Simu Liu näyttelee myös Keniä.Näin Googlen mukaan.
Myös Barbieita on monta. Kaikkia ei vain mainita näyttelijätiedoissa.
Oppenheimer perjantaina ja Barbie sitten kun siitä on K18-anniskelunäytös.
Olen viisikymppinen ja sarjaliput hankin virike-edulla.
Toivottavasti floppaa kunnolla. Lelufirma Mattel aikoo vyöryttää kaikki lelusarjat valkokankaalle jos tämä onnistuu.
Tää leffa on ilmeisesti tehty pilke silmäkulmassa ja pääosien näyttelijät ovat hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti floppaa kunnolla. Lelufirma Mattel aikoo vyöryttää kaikki lelusarjat valkokankaalle jos tämä onnistuu.
Jos tuo pitää paikkaansa mitä sanot niin mä todellakin haluan nähdä Hot Wheels -live action elokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen tuosta elokuvasta keskustelin siskoni 4-vuotiaan kanssa, hän on innoissaan. Itse kyllä tykkään Margot Robbiesta ja olin lapsena oikeasti Barbie-fani. Voisin käydä katsomassa.
Suomessa ikäraja on 7 ja USA:ssa ikäraja 13.
Katsomme siis kotona emmekä elokuvateatterissa sitten, no problem.
Minä vien oman 4 v katsomaan tuota
Vierailija kirjoitti:
Aion katsoa, mutta vasta kun tulee suoratoistopalveluihin tai vuokrattavaksi. Finnkinon lippujen hinnat ovat niin jäätäviä että ihan niin paljon ei kiinnosta :D
Ihanaa kun on kilpailua! Vttun Suomen monopolit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo pitää paikkaansa mitä sanot niin mä todellakin haluan nähdä Hot Wheels -live action elokuvan.
Minä haluaisin nähdä, miten ViewMasterista saa leffan aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin nähdä, miten ViewMasterista saa leffan aikaiseksi.
Mun ajatus tuosta elokuvasta:
View Masterin kelojen etsimistä Indiana Jones hengen mukaan.
Todellakin! Molemmat on hyviä näyttelijöitä ja antanut itsestään hyvän kuvan. Lapsuudesta lähtien rakastin Barbia ja niitä mulla olikin ja leffoja
N25
Kylläpä teet elämästäsi hankalaa, kun noin paljon pitää inhota transhenkilöitä. Ajattelepa sitä, että heillekin on avautunut ovet, että pääsevät elokuviin näyttelemään ja heille se on kiitos avautuneesta maailmankatsomuksesta.
Voi sitä maailmaa katsoa muuten kuin woke-lasien kautta.