Kylläpä on postin asiakaspalvelu romahtanut kun
ovat siirtyneet valintataloihin. Tännään vein paketin postiin joka lähti huutonetistä huutaneelle. Tarvitsin pakkausteippiä, ne pitäis kuulemma kotona pakata ja tossa teippi, no missä meidän sakset on? ai ne on joku taas jättäny tonne, ota sieltä ja ne täytyy palauttaa.... AGRRR kun ottaa päähän.. Ennen posti on teipannut paketit..
Kommentit (7)
Jopahan saatas jonottaa postissa jos niiden vielä pitäs alkaa asiakkaiden lähetyksiä teippailemaan. Se ei oo iso vaiva hankkia teippiä tai vaikka pyytää se rulla ja laittaa paikan päällä.
sitä tekemistä on kuule ihan h*lvetin paljon ja asiakkaista jonossa. teipaaan kyllä, jos pyytäjä on esim. vanhus, mutta mikä esim. sinulla on syynä ettet kehtaa itse pakettiasi valmiiksi laittaa???
Asiamiespostin postipalvelu on lisäpalvelu, jota varten eivät taida palkata lisäväkeä, vaan tekevät sen muun työn ohella, jota on varmasti paljon varsinkin joulun aikaan
ja siinä aina yritetään tyrkyttää kalleimpia mahdollisia lähetytapoja, esim. jos en itse tietäis että voi lähettää postipakettina täti kertoo vaihtoehdon vaan maksikirjeestä joka on 5 e kalliimpi jne. muutenkin paljon huonompaa palvelua kuin postissa aikoinaan
En yksinkertaisesti ollut ehtinyt teippaamaan kotona ja postissa on parempaa teippiä.
Meilläki kassa liu' utti alle 3 cm ' kirjettä' mittaläpyskässä ja mietti ääneen mahtuukohan tämä, mahtuukohan tämä.. No mahtuhan se, ei olis edes tarttenu miettiä
Vierailija:
ja siinä aina yritetään tyrkyttää kalleimpia mahdollisia lähetytapoja, esim. jos en itse tietäis että voi lähettää postipakettina täti kertoo vaihtoehdon vaan maksikirjeestä joka on 5 e kalliimpi jne. muutenkin paljon huonompaa palvelua kuin postissa aikoinaan
velvollisuutta pakata, teipata tai sitoa kenenkään lähetyksiä, se yleensä on kiinni tilanteesta ja jopa työntekijästä. Toki useimmat auttavat mielellään jos ei ole ruuhkaa.
Asiamiesposteissa tämä ei toteudu, vaan oletetaan asiakkaan ostavan pientäkin lähetystä varten teipit ja pakkausnarut.
-EXpostilainen