Vaikka syön vatsan täyteen, niin on silti ihan valtava "nälkä"!!
Otan ruokaa. Sitten on kamala nälkä, enemmän kuin silloin, ennen kuin söin.
Söin juuri kanaa, vihanneksia, salaattia, majoneesia, fetaa, parmesania, cashewpähkinöitö. (Tällainen salaatti) ja kaksi viipaletta siemennäkkäriä.
Jälkiruoaksi maapähkinävoita, tummaa suklaata ja tuoreita mustikoita.
Tekisikö mieli syödä lisää? No todellakin!
Isompi ruokahalu kuin ennen kuin edes söin vaikka tätä aikaisempi ateria oli noin klo 11.
Kommentit (5)
Minulla on tuohon auttanut se, että tuollaisen maukkaan ruoan päätteeksi otan järsittäväksi vaikka omenaa, porkkanaa tai kesäkurpitsaa, ja syön sitä kunnes ei tee enää mieli syödä mitään. Parasta on, jos se kasvis on mauton ja tylsä, jää kesken ja lähtee into mättämiseen. Sitten voi keksiä muuta tekemistä.
Olet venyttänyt mahakaukkusi liian suureksi syömällä kerrallaan liian suuria annoksia. Parissa viikossa saisit vatsasi tottumaan pienempiin annoksiin ja tulisit kylläiseksi vähemmälläkin syömisellä ja tällä keinolla saisit myös pudotettua painoasi jos sinulla on niitä ylimääräisiä kilojakin niin kuin ahmimalla syövillä yleensä on. Kukaan muu ei tee sinulle mitään muutoksia, sinun täytyy itse niihin ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Olet venyttänyt mahakaukkusi liian suureksi syömällä kerrallaan liian suuria annoksia. Parissa viikossa saisit vatsasi tottumaan pienempiin annoksiin ja tulisit kylläiseksi vähemmälläkin syömisellä ja tällä keinolla saisit myös pudotettua painoasi jos sinulla on niitä ylimääräisiä kilojakin niin kuin ahmimalla syövillä yleensä on. Kukaan muu ei tee sinulle mitään muutoksia, sinun täytyy itse niihin ryhtyä.
No minä yritän. Kyllä minä normaalisti syön pieniä annoksia mutta joskus kotona lepopäivinä ja jos en ole ehtinyt kunnolla syömään, niin syön kyllä melko isoja annoksia.
Yritän tottua uusiin juttuihin. Tiedän, että mikään ei muutu jos en itse asioita muuta. Omalla vastuulla siis tietenkin.
Ap
Liian pitkät ruokailuvälit. Menee ilta mässäilyksi. Syö päivällä enemmän niin ei illalla iske mässäilyn himo.
Tota mä ihmettelen , töissä kysyin asiakkaalta ostaako makkaran oluen kanssa, mies vastasi että hyvä kysyä miehiltä, kun miehillä on AINA nälkä, täh? Ja miten voi olla nälkä heti kun syö AP? Ei oo kokemusta