Miesystävä halveksuu niitä, jotka seuraa jääkiekkoa ja muutenkin kärkäs mielipiteissään
Älykäs mies ja selvästi sen tiedostaa itsekin. Mukava ja lempeä, mutta toisaalta myös mielipiteissään tiukka. Sanoo nauravansa (yksinkertaisille) lauma-apinoille jotka fanittavat mm. jääkiekkoa. Aika tiukka siis näkemyksissään. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (15)
Eli toisin sanoen hän on ikävä ihminen
Hän on melkein tohtori ja äo korkea, hyvä ihmisten kanssa jne. Silti hän puhuu näin. Sitä itsekin ihmettelen. Ap
Kuulostaa, että on ihan rennosti seurassasi ja kertoo vain omiaan.
Voi tietysti myös testata sinua,
Seuraavassa suhteessasi valitat sitä kun ukko vaan kattoo jäkistä ja kittaa kaljaa kavereineen, usko pois.
T. toinen mies joka ei penkkiurheilua harrasta
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa suhteessasi valitat sitä kun ukko vaan kattoo jäkistä ja kittaa kaljaa kavereineen, usko pois.
T. toinen mies joka ei penkkiurheilua harrasta
Katsoo tai ei, sillä ei väliä, vaan puhetyyli miten muita ihmisiä arvostelee ja ylenkatsoo. Ap
Itse en seuraa jääkiekkoa enkä muitakaan urheilulajeja yhtään. Ei voisi vähempää kiinnostaa En silti halveksi muita. Eikä mua kiinnosta eikä vaikuta mun elämään millään tavalla jos joku mua jostain syystä halveksii.
Vierailija kirjoitti:
No mielestäni ja kokemukseni mukaan älykkäät ihmiset eivät kutsu toisia yksinkertaisiksi tai lauma-apinoiksi. Yleensä myöskään kärjistykset tai hyvin mustavalkoiset mielipiteet eivät ole sellaista, johon älykäs ihminen sortuisi.
No sinä et varmaan ole sitten älykäs.
Olen itsekin ollut kärkäs ja väheksyä varsinkin nuoruudessa. Se on mennyt iän mukana ohi.
Älykäs mies ja selvästi sen tiedostaa itsekin. kuulosta pahalta, kaikki jotka pitää itteensä viksuna on myös yleensä aina oikeessa. olen tavallaan samaa mieltä mutta se kannattaminen on ihan sama politiikassa ja kaikessa muussakin.
Meillä on duunissa tuommoinen muka fiksu ja filmaattinen lukenut ihminen. Kevät kun koittaa ja MM-lampaat kerääntyvät taas jumaliensa luo.. Sitten aika fanaattista kieltä käyttää kaikista urheilua seuraavista ihmisistä. Politiikasta pitää samanlaista älämölöä. vain yksi puolue on ylitse muiden ja muut...
Pyrkii manipuloimaan ihmisiä ihan huvikseen. Pelaa ihmeellistä ihmissuhdepeliään, jota kovin moni ei tajua. Mutta moni on kuitenkin tarpeeksi fiksu, ettei lähde sen peleihin mukaan. Näkevät jo kaukaa sen temput ja sekös sitä keljuttaa. Sitten alkaa taas haukkuminen ja seläntakana puhuminen.
Naimisiin se on päässyt, mutta mitä olen vierestä seurannut, niin nainen on aivan järjettömän alistettu. Mies määrää kaiken, vaatteet, ruuat, menot..
Muahan se tyyppi vihaa yli kaiken. On sanonut monet kerrat, että olen niin v*ttumainen akka, että outoa, että olen päässyt naimisiin. Miestäni se tietenkin haukkuu lapatossuksi jne. Vaikkei ole tätä edes koskaan tavannut.
Mä laitan sille hanttiin. Olen eniten vastaansanomassa ja kertomassa, ettei sun pelejä pelata. Jos haluaa jotain, niin puhuu suoraan.
Fiksut ihmiset eivät käyttäydy noin huonosti kuten hän. Osaahan se kultanenkin olla, kun jotain haluaa..
Saattaa olla vähän kusipäämies. Kyllä se kuusikin haihtuu ajan kanssa.
Voi olla vaikka kuinka älykäs ja silti epämiellyttävä luonteeltaan ja omata vinksahtaneen arvomaailman ja halveksia muita. Ei se liity älykkyyteen. Tunnen yhdenkin henkilön, joka on huippuälykås, mutta narsisti/psykopaatti.
No mut lauma-apinoitahan ne onkin. Miehesti kritiikki on aivan normaalia ja tiedostavaa, en olisi huolissani. Toi jos olet itse lätkä-apina, niin sitten kannattaa olla.
No mielestäni ja kokemukseni mukaan älykkäät ihmiset eivät kutsu toisia yksinkertaisiksi tai lauma-apinoiksi. Yleensä myöskään kärjistykset tai hyvin mustavalkoiset mielipiteet eivät ole sellaista, johon älykäs ihminen sortuisi.