Koirien nimipaivakalenterissa on kylla niin ihmisen nimia ettei ole tosikaan. Siella on esim Mika ja Mari. Aivan alytonta pitaa tuollaista kalenteria, etten sanoisi loukkaus ihmis
yyttä vastaan. Kuka sitä pitää yllä? Palaute olis paikallaan ja koiranomistajat vois lakata antamasta ihmisten kalenterista nimiä koirille
Kommentit (7)
antanut minkään koirien kalenterin mukaan. En usko että moni niin tekeekään. Enemmän se on tsoukki.
4
Minä olin kuolla nauruun, kun tapasin pullean, hyvin ahneen ja ruokaa varastavan cockerin, jolla oli sama nimi kuin minulla. Hyvin tavallinen suomalainen etunimi siis. Siitä tuli heti suosikki-koirani!! :-D
aina omakin pää pyörähteli kun kuuli nimeä huudettavan ja sitten kun tajusi että naapuri huhuili koiraa alkoi vaan naurattamaan. Mun vanhemmilla on myös koirat joilla on ihmisten nimet. Ja mullakin oli ennen.
Lieneekö niissä muuta valinnanvaraa kuin Musti, Rekku ja Ressu? Kaikille koirilleko sitten sama nimi?
joka on keksinyt nimen Gigantti ja nyt joka pönttöpää on antanut bulldogille hänen poikansa nimen!
Just jossain toisessa ketjussa kirjoitettiin että, Mimosa on koiran nimi! Mua nyt vaan nauratti ja ajattelin että on koira saanut ainakin kauniin nimen.
T: Mimosa
Jos koirilla on oma kalenteri, kai niillä on ihmisten nimetkin.
Minua ei kyllä loukkaa pätkääkään! Kaverilla on samanniminen kissa (löytökissa, nimi annettu löytöeläinkodissa) kuin minun esikoiseni ja naapurilla oli samanniminen ajokoira kuin pikkusiskoni.