Haittaako nukkuva vauva pinnasängyssä menoa??
Kommentit (7)
Viereisessä pinnasängyssä nukkuva vauva vie seksistä vapautuneisuuden kirkkaimman terän pois. Vauvan läsnäolo vaikuttaa tilanteeseen heittäytymiseen, seksistä tulee klassisesti pimeässä ja peiton alla tapahtuva akti. Se tosin voi olla toisinaan myös kiihottavaa ja nautinnollista. Lapsien läsnäolo ja seksi on mitä ilmeisimmin mahdoton yhtälö. (M32)
Äiti ja isi, mä oon hereillä! Mitä te oikein teette???
Olen ollut huomaavinani, että miestä ei haittaa, mutta minua kylläkin. Ja sitten vasta haittaakin, kun ikää on vähän lisää. Kuuntelen koko ajan, koska pienet jalat tassuttavat paikanpäälle.
Ja jos " naapuri" seuraa jatkuvasti vierestä, voi seurata aika jänniä tilanteita ja kommentteja.
Meidän muksut ovat olleet melko selkeitä puheissaan jo vuoden - puolentoista vanhoina.
Klassiiko kai on urbaani legenda: " Ja sit pyyhitään" .
Meidän neiti kertoi hoitajalleen, että isi tönii äitiä nukkumassa, ja äiti joskus inisee.
Siihen loppui " pinnasänky-aktit" . Ja aika pitkälti koko seksi-elämä. Nykyään se on lähinnä pehmittelykonsti, jos pitää saada jotain mieheltä tai tekmään jotain vaativampaa...
Läheisyyttä sitten voi saada päivälläkin. Sitä nuoremman vauvan läsnäolo ei haittaa. Sitten kun aletaan tassutella ympäriinsä, voi oven laittaa lukkoon aktin ajaksi - ja sen lukon voi avata panemisen jälkeen.
Toki jokainen tavallaan, mutta meillä näin.
Käy se kai noinkin. Toivottavasti tarvitset tarpeeksi usein mieheltäsi jotain...
Vierailija:
...
Siihen loppui " pinnasänky-aktit" . Ja aika pitkälti koko seksi-elämä. Nykyään se on lähinnä pehmittelykonsti, jos pitää saada jotain mieheltä tai tekmään jotain vaativampaa...
kauheata. Luuletko että hoitaja ei tiennyt että isi sillointällöin tönäisee äitiä ja äiti sitten vähän inisee? Mikä siinä seksissä on niin hävettävää?
Eiköhän se hoitajakin inise siellä jossain kun joku tönii sitä.
Vierailija:
Meidän neiti kertoi hoitajalleen, että isi tönii äitiä nukkumassa, ja äiti joskus inisee.
Paljonkin.
M36