Missä kaikki vanhat tutut? Oletteko täällä vielä?
Aalo,green,Tara,LinneaS,Tinuri,uppo-nalle2,Tempakka,Alliisa,LuruLude ym ym. en millään muista kaikkien nimimerkkejä. Käyttekö täällä vielä? Itse olen ollut muualla kohta vuoden ja muutamaa hassua kertaa lukuunottamatta olen unohtanut koko tämän palstan. Olisi mahtava kuulla mitä teille kuuluu! Muistan sen ajan kun päivittäin tänne tuli naputeltua ja tutut ninimerkit hengaili täällä yhtä usein.
Mitä kuuluu? :o)
Kommentit (4)
Täällä yksi nimimerkeistä, joita kaipailit. Harvemmin tulee enää nykyään käytyä täällä av:lla, toisin kuin pari vuotta sitten :) Tätä nikkiä en ole kyllä aikoihin ottanut esille.
Meillä on edelleen perheessä kolme lasta, ja lisää ei ole tulossa. Aikoinaan pähkäiltiin miehen kanssa sitä iltatähtiasiaa. Tulimme siihen tulokseen, että lapsilukumme on nyt kuitenkin täysi. En millään jaksa enää aloittaa alusta sitä kaikkea. Nuorin on nyt 3-vuotias vesseli ja hän saa olla se " kuopantukko" . Isommat lapset käyvät koulua hyvällä menestyksellä. Itse olen hoitoalan töissä.
Siniperho, kerrohan vähän enemmän, mitä sinulle ja perheellesi kuuluu? Muistan sinut kyllä hyvin :)
Ja kyllä, minustakin olisi hauskaa kuulla esim. Tempakan ja Alliisan perheen kuulumisia. Terveisiä ja hyvää joulunalusaikaa vaan heillekin, jos sattuvat tämän lukemaan.
LinneaS
LinneaS: Kiva kun vastasit. Löytyi edes joku tuttu :)
Me asustellaan edelleen samassa kaupungissa ja asunnossa, töissä olen eräässä yksityisessä päiväkodissa (tänään on tyttö kipeenä niin kotona siksi). Mies kulkee edelleen toisessa kaupungissa töissä ja tyttö samassa hoitopaikassa kuin ennenkin eli perhepäivähoidossa, haetaan steiner-päiväkotiin ensi keväänä.
Joulua odotetaan kovasti kun lähdetään pohjoiseen mummulaan joulun viettoon ja uudeksi vuodeksi tullaankin sitten sinne :)
Lunta kaipaan hirveästi ja siksipä olikin ihana yllätys kun aamulla herättiin ja oli valkoinen maa!
Että tällaista kuuluu minulle ja meille. Käytkös muuten muilla vauvapalstoilla kuin täällä?
on tosiaan kyllä porukka ja jutut muuttunut noista vuosista! Miksiköhän ;)
t. Kiraly
Kiva olisi kuulla onko perhe kasvamassa tai kasvanut jo.