Milloin räkä alkaa nousta kun lopettaa tupakanpolton?
Kommentit (5)
Vieroitusoireet tulevat vasta parin päivän kuluttua lopettamisesta. Minulla ne kestivät kaksi päivää. Kyllä sinä kestät, kun pidät tuon " en takuulla retkahda" -asenteesi. Toivotan onnea lopettamisessa.
Jos olisin tienny et on näin helppoa lopettaa niin olisin lopettanu jo 10 vuotta sitten =)
on oikestaan helpompi kuin eilinen. Eli koko ajan parempaan suuntaan kuljet, kun et polta. Tupakan mieliteko menee ohi noin viidessä minuutissa, kun et ruoki sitä ajatuksillasi! Itse saatoin katsoa kellosta, että no niin, nyt jos oisin polttanut, tupakka ois loppu. Oisko mulla nyt yhtään sen parempi olo kuin äsken?
Netissä on hyviä keskustelupalstoja, joista saat vertaistukea ja tietoa.
Tsemppiä! Päivääkään en ole päätöstäni katunut.
en aio enää ikinä poltaa. ei nouse räkä, mutta energisyys on tosi korkea. sen huomaan kun pyöräillessä (n. 13km/ siivu) on ihan eri tempo. ja haistan kaikkea. ja oma reilu 1 vee haluaa pussailla mua paljon enemmän kuin ennen.
mulla oli toi poissaoleva fiilis parisen päivää vaan. kyllä sä pystyt olemaan ilman!
ei ole helppoa, mutta tiedossa onnellinen elämä kun tästä paskasta (röökistä) eroon pääsen
ja vasta eilen alkoi tehdä mieli tupakkaa! ja tänään tekee ihan mahdottomasti mieli polttaa!
Mikä kumma siinä on?! Sanotaanhan, että kaikki myrkyt poistuvat ensimmäisten parin päivän aikana, miten tämä sitten on mahdollista???
Olen juonut tuhottomasti vettä ja harjannut hampaita (uudella hammasharjalla!), se tuntuu vähän auttavan.
Mieliala on poissaoleva, väsynyt ja apea. Mitä tämä on? En kyllä aio polttaa, se on varma, mutta olen kuin unissakävelijä.