Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aikuiselle naiselle olemassa miestä

Vierailija
16.07.2023 |

jonka kanssa voi saunoa, ulkoilla, lojua tylsänä, vitsailla, hieroa toistaan, laittaa ja syödä ruokaa? Mökkeillä?
Olla oma itsensä ilman rooleja ja suorituspaineita?
Viihtyä, niin ettei vaadi toiselta ikuista, kaikenkattavaa täyden palvelun suhdetta, vaan olla ihmisenä toiselle ihmiselle?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Moisen miehen löytäminen voi kyllä olla työlästä.

Tsemppiä etsintään.

Vierailija
22/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos valitset kiltin ja kunnollisen miehen. Jos valitset miehen ulkonäön perusteella niin joudut palvelemaan sitä komeaa miestä ja olemaan koko ajan sen käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

On jos valitset kiltin ja kunnollisen miehen. Jos valitset miehen ulkonäön perusteella niin joudut palvelemaan sitä komeaa miestä ja olemaan koko ajan sen käytettävissä.

Ihan niin kuin kiltti ja komea olisivat toistensa vastakohdat.

Vierailija
24/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on, paljonkin.

Olen deittailut kevyesti fwb tyyliin pari vuotta, ja olen tänä aikana tavannut lukuisia kuvailemiasi kaltaisia miehiä. Rentoja, hauskoja, mielenkiintoisia ja kaikin puolin hienoja tyyppejä joiden kanssa ollaan nautittu yhdessä elämästä hetken aikaa, kunnes jatkettu molemmat eteenpäin tahoillemme.

Vierailija
25/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Sanoin vaan totuuden miten asia on. Monet naiset pettyneet ja joutuneet kokiksi, siivoojaksi, pyykinpesijäksi ja lasten hoitajaksi Koska valitsevat miehen ulkonäön perustella.

Vierailija
26/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Sanoin vaan totuuden miten asia on. Monet naiset pettyneet ja joutuneet kokiksi, siivoojaksi, pyykinpesijäksi ja lasten hoitajaksi Koska valitsevat miehen ulkonäön perustella.

Täähän se ois. Komean ei tarvi panostaa suhteessa mihinkään ja on tottunut siihen, että saa kaiken helposti. Myös tottunut siihen, että rumemmat on alaisia jotka palveluu kauniita. Moni nainenkin tähän halpaan mennyt, mutta kunhan viisastuu ja tulee aikuisen kypsään ikään 40-50v välillä. Niin voi löytää vihdoin sen aidon tasa-arvoisuuden ja itsearvostuksen.

Vierailija
27/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa miellyttää komeaa miestä ja tekevät uran palvelemalla sitä koska pelkäävät että parisuhde olisi huono tavis miehen kanssa.

Vierailija
28/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Täähän se ois. Komean ei tarvi panostaa suhteessa mihinkään ja on tottunut siihen, että saa kaiken helposti. Myös tottunut siihen, että rumemmat on alaisia jotka palveluu kauniita. Moni nainenkin tähän halpaan mennyt, mutta kunhan viisastuu ja tulee aikuisen kypsään ikään 40-50v välillä. Niin voi löytää vihdoin sen aidon tasa-arvoisuuden ja itsearvostuksen.

Tälleen komeana miehenä pakko todeta et tuo on ihan harhaista soopaa, me tutustutaan ehkä helpommin naisiin mut jos me halutaan onnellinen perhe ja elämä niin me joudutaan panostaan siihen tismalleen samalla tavalla kun rumemnatkin.

Ooks sä oikeasti kateellinen komealle kuspäälle joka ei pysty pitään naista?

Te rumat tykkäätte retostella älyllä, nyt ois hyvä hetki käyttää sitä.

Vierailija
29/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Ihan niin kuin vain valittaisiin kuin tavara hyllystä.

Liian kiltti, ts. saamaton kahnukka, ei kiinnosta. Pitää olla luonnetta, positiivisesti. Luja mutta lämmin. Joustava mutta jämäkkä. Ei pura huonoa tuultaan muihin. Järjestää asiansa parhain päin.

Vierailija
30/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on, paljonkin.

Olen deittailut kevyesti fwb tyyliin pari vuotta, ja olen tänä aikana tavannut lukuisia kuvailemiasi kaltaisia miehiä. Rentoja, hauskoja, mielenkiintoisia ja kaikin puolin hienoja tyyppejä joiden kanssa ollaan nautittu yhdessä elämästä hetken aikaa, kunnes jatkettu molemmat eteenpäin tahoillemme.

Tuokin on ok, mutta kunnon ystävä olisi minulle sopiva vaihtoehto. Ei silti mitään kevyitä suhteita vastaan.

Vierailija
31/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene etsimään äläkä odottele siellä. Hyviä miehiä on vailka kuinka paljon.

Vierailija
32/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene etsimään äläkä odottele siellä. Hyviä miehiä on vailka kuinka paljon.

Ei tullut mieleen, että olen nähnyt liikaakin? Turhauttaa etsiä, kun tielleni osuvat ne ei niin päiväunet.

Ok miehet ovat liian nuoria tai varattuja.

Vierailija
33/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta nainenkin tajuaa että luonne on enemmän merkitsevä juttu kuin miehen ulkonäkö.

Vierailija
34/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Lopulta nainenkin tajuaa että luonne on enemmän merkitsevä juttu kuin miehen ulkonäkö.

Olen aina ollut tuota mieltä.

Vierailija
35/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut naapurissa riitoja ja miten naisen mies haukkunut naista huoraksi ja kaikkea mahdollista ja kerran sanoin sille naiselle että ei se mies niin komea ole ettei sitä voi jättää. Kerroin myös miten suruissani olen ja kuulen kaikki ne riidat. Nainen alkoi itkemään

Vierailija
36/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuollaisiakin. Aika nappiin osuva kuvaus nykyisestä suhteestani.

Vierailija
37/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Noin ihan vakavissaan myös rumat ja lihavat miehet osaavat ihan lahjakkaasti vältellä kotitöitä ja perheellisen velvollisuuksia.

Vierailija
38/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuollaisiakin. Aika nappiin osuva kuvaus nykyisestä suhteestani.

Sepä se, että ovat varattuja.

Vierailija
39/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä saatavissa aikuiselle naiselle, joka tietää arvon rakkauden!

Vierailija
40/42 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mul on tuollainen mies, kyllä niitä on.

Seksi vaan puuttuu, ja se että kokisin itseni haluttavaksi. Tuotahan ei ap siinä sun listassa lukenutkaan. Mutta minä olen vielä liian nuori selibaattiin, miehellä mielestään kaikki Ok tällaisenaan vaikka hänkin on vasta 45v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi