Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseekö teillä mies pyykkiä ilman, että joudutte sanomaan, että laitatko pyykit koneeseen ja koneen päälle?

Vierailija
16.07.2023 |

?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, meillä minä hoidan pyykinpesun hyvin pitkälti. Samoin hoidan ruoanlaiton. Minä hoidan myös vessojen ja kulpyhuoneiden siivouksen. Mies imuroi ja luuttuaa, täyttää ja tyhjää tiskikonetta joskus, ja vie roskat. Ja lisäksi hoitaa kaikki ns. miesten työt.

Mitkä ovat miesten töitä?

M56

Kaikki autoon liittyvät asiat, remontointi, tavaroiden ja huonekalujen korjaaminen, raskaiden tavaroiden ja esim. kauppakassien kantaminen jne.

Mä teen nuo kaikki.

N65

Nostan hattua. Itse en tee, enkä ole ajatellut, että olisi tarvettakaan tehdä.

Vierailija
62/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee ja siivoaa, mutta tunnepuoli on ala-arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelet! Odotas jos ja kun muutatte saman katon alle.

Mies ei kohta osaakaan.

Miksi noin väität? Mun mies tekee kotihommia ja asumme yhdessä.

Ohis

Vierailija
64/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pese. Kerran pesi ja laittoi tarkoituksella valkoisten lakanoiden joukkoon oranssin  sipulipussin. Olen ihan varma, ettei tuo koko pyykin värjäys pysyvästi keltaiseksi ollut mikään vahinko.

Jos oikeasti tahallaan teki tuon niin aikamoinen mieslapsi kyseessä

Nykyään mies kyllä kantaa kaiken pyykin pesukoneen luo, hoitaa osittain pyykit kuivauskoneeseen ja kuivauskoneesta pois. Silitti myös omat vaatteensa aina kun teki ns. pikkutakkitöitä. Mutta pesuohjelmat, pesuaineet  ja mitä sinne koneeseen voi yhdessä laittaa, tuota hän ei suostu ymmärtämään, ei vaikka sen kuinka monta kertaa selitin. Sama koskee vähän sitä kuivauskonettakin. Joka kerta pitää sanoa erikseen mitä tekstiilejä ei saa laittaa kuivauskoneeseen. Mies ei ymmärrä ollenkaan miksi kaikkea ei voi rumpukuivata.

Sipulipussimiehen vaimo

Meillä seurustelusuhteen alussa DI-mies pilasi minun kallita paitoja liian kuumassa pesten. Nosteli pilalle menneen paidan ylös ja naureskeli, että miten tässä näin kävi. Pikkuisen tuli tunne, että esittää avutonta. Selostin kuitenkin pesuohjeet, materiaalit, pesulämpötilat jne. Kun sama kävi hetken kuluttua uudellen, ostatin hänellä uuden paidan ja tietysti hieman kalliimman, kun en ollut sitä ensimmäistä maksattanut. Sen jälkeen dippani oppi lukemaan pesuohjeita ja pesut ovat sujuneet hyvin nyt jo 22 vuotta.

Vierailija
65/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Totta kai hän osaa hoitaa itsenäisesti pyykinpesun. Seurustelen aikuisen miehen kanssa.

Seurustelet! Odotas jos ja kun muutatte saman katon alle.

Mies ei kohta osaakaan.

Ollaan asuttu saman katon alla viimeiset viisi vuotta ja ihan samat aikuisuuden taidot ovat miehellä tallessa mitkä olivat hänelle ennen suhdettamme.

Vierailija
66/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen itse vain oman pyykkini.

Miehelle jätän omansa - muutoin saisin pestä aina kaikki.

Ja jos mies ei kerää kuivia pyykkejään pois narulta, niin sullon ne myttynä hänen kaappiinsa, kun tarvitsen tilaa omilleni.

--pikkuhiljaa on oppi alkanut mennä perille.

Vierailija
67/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että mies koskee pyykkikoneeseen, se on mun aluetta. Imuriin ja keittiöön koskee pyytämättäkin.

Vierailija
68/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese. Mutta on muuten hyvä mies joten olkoon asia niin.

Vierailija
69/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei ole ikinä pessyt pyykkiä tai laittanut ruokaa, ei ole muuten käynyt edes ruokaostoksilla.

Miten on mahdollista, ettei edes ruokaostoksilla ole käynyt? Miten hän pärjää, jos vaikka joutuisit sairaalaan?

Vierailija
70/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei ole ikinä pessyt pyykkiä tai laittanut ruokaa, ei ole muuten käynyt edes ruokaostoksilla.

Miten on mahdollista, ettei edes ruokaostoksilla ole käynyt? Miten hän pärjää, jos vaikka joutuisit sairaalaan?

Miten ei ole mahdollista? Minä käyn kaupassa koska mulla on aikaa.

Vierailija
71/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla omat pyykkikorit ja kumpikin pesee omat. Aina on pessyt.

Vierailija
72/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käski laittamaan pyykit koneeseen ja koneen päälle. Laitoin pyykit ensin koneeseen, sitten nostin ne koneesta koneen päälle.

Sen jälkeen vaimo on tajunnut pestä itse pyykit. 

Vierailija
73/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies pesee omat pyykit ja minä omat. Homma toimii hyvin. Juuri mieheni pesikin pyykkiä.

Vierailija
74/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen meillä pyykit.

Vierailija
75/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese. Ei ymmärrä mitä pestään missäkin lämpötilassa ja minkäväriset pestään yhdessä jne. Pyykit ripusti niin että t-paidat rutattiin toistensa viereen ns haitariksi. Eli ruttuun.

Itse sanoo kylläkin ettei tajua koneen päälle mitään.

Minä siis hoidan pyykit meillä ja tasan oman aikataulun mukaan. Jos on jokin kiireellistä pesua vaativa vaate, tulee se viedä koneen viereen ja ilmoittaa minulle koska sen vaatteen pitää olla puhtaana käytössä.

Vierailija
76/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen aina pyykit. Mieheni käy kaupassa, grillaa, huolehtii laskut, auto huollon, remppatyöt,vie poikaa harrastukseen ym. Kyllä minä siitä hyvästä voin hänenkin pyykkinsä pestä.

Vierailija
77/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ruokaa, pesee pyykkiä, petaa sängyn ja tykkää tehdä kotitöitä. Mies on ulkomaalainen.<3

Vierailija
78/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha-aloitus valui tyhjiin oivoi😆

Vierailija
79/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee ruokaa, pesee pyykkiä, petaa sängyn ja tykkää tehdä kotitöitä. Mies on ulkomaalainen.<3

Muslimi?

Vierailija
80/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimi?

EI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi