Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseekö teillä mies pyykkiä ilman, että joudutte sanomaan, että laitatko pyykit koneeseen ja koneen päälle?

Vierailija
16.07.2023 |

?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pesi ukon vaatteet ennen sua?

Äiti?

Itse pesi pyykkinsä, mutta kun alettiin seurustelemaan, niin jännästi pyykkihuolto ja kotityöt jäi pelkästään minulle.

Vierailija
22/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, että joku tekee jotain. Vaikka edes kehotuksesta. Sinkkuna tekisit kaiken yksin. Aamukahvin keitosta lähtien. Maksaisit myös kaiken yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pese. Kerran pesi ja laittoi tarkoituksella valkoisten lakanoiden joukkoon oranssin  sipulipussin. Olen ihan varma, ettei tuo koko pyykin värjäys pysyvästi keltaiseksi ollut mikään vahinko.

Jos oikeasti tahallaan teki tuon niin aikamoinen mieslapsi kyseessä

Vierailija
24/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen, että joku tekee jotain. Vaikka edes kehotuksesta. Sinkkuna tekisit kaiken yksin. Aamukahvin keitosta lähtien. Maksaisit myös kaiken yksin.

Voi kamala. Yksin asuessa pitää tehdä kaikki.

Vierailija
25/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese ja jos ja kun asiasta sanoo, saa mennä kädestä pitäen näyttämään. Ei tiskaa, jos ei anna ymmärtää että olisi suotavaa. Ei tee pihatöitä tai mitään muutakaan.

Niin, pitäs pistää vaihtoon.

Vierailija
26/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa itsenäisesti hoitaa pyykkihuoltoa, on jopa tarkempi kuin minä.

Vierailija
27/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on häneltä kielletty. Kotityöt on kyllä sinänsä sovussa jaettu ja yhdessä todettu että pyykit on mun tonttiani.

Vierailija
28/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin tyytyväinen.

Mutta on se outoa, kun aikuiselle joutuu aina erikseen sanomaan, että pyykkikori on ihan täynnä, laittaisitko koneeseen ja koneen päälle

Vierailija
29/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen mieluummin sinkkuna kuin miehen kanssa, jolta täytyy erikseen pyytää normaaleja arkitaitoja.

Vierailija
30/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä minä hoidan pyykinpesun hyvin pitkälti. Samoin hoidan ruoanlaiton. Minä hoidan myös vessojen ja kulpyhuoneiden siivouksen. Mies imuroi ja luuttuaa, täyttää ja tyhjää tiskikonetta joskus, ja vie roskat. Ja lisäksi hoitaa kaikki ns. miesten työt.

Vierailija
31/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se on häneltä kielletty. Kotityöt on kyllä sinänsä sovussa jaettu ja yhdessä todettu että pyykit on mun tonttiani.

Just näin. Pyykit ei oo mun juttu ja ruoka ei vaimon, joten kumpikin tekee omalla vahvuusalueellaan.

M56

Vierailija
32/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne koneet on suunnitelletkin. Miksi nait kehitysvammaista ap?

Vierailija
33/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikustumatta jääneen kumppanin kanssa alkaa parisuhde ennen pitkää vaikuttaa lapsen ja vanhemman väliseltä suhteelta. Niin, ei tuo rahaakaan talouteen, joten elättämään myös joutuu sekä passaamaan.

Aina se nurmi aidan toisella puolella, vaan ei ole vihreämpää.

Vierailija
34/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pese ja jos ja kun asiasta sanoo, saa mennä kädestä pitäen näyttämään. Ei tiskaa, jos ei anna ymmärtää että olisi suotavaa. Ei tee pihatöitä tai mitään muutakaan.

Niin, pitäs pistää vaihtoon.

Meillä aikalailla sama. Mutta sitten, kun tosissaan alan miettiä vaihtoon laittamista ja yksin pärjäämistä, niin huomaan hänen tekevän kaikenlaista. Mies hoitaa mm. autojen huollot, katsastukset, talotekniikan, raha-asiat yms. Joskus päätin, että meille molemmille on riittänyt hommia, joten tehköön kumpikin sitä mitä paremmin osaa.

Vierailija
35/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, meillä minä hoidan pyykinpesun hyvin pitkälti. Samoin hoidan ruoanlaiton. Minä hoidan myös vessojen ja kulpyhuoneiden siivouksen. Mies imuroi ja luuttuaa, täyttää ja tyhjää tiskikonetta joskus, ja vie roskat. Ja lisäksi hoitaa kaikki ns. miesten työt.

Mitkä ovat miesten töitä?

M56

Vierailija
36/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on normaaliälyinen - osaa pestä pyykkiä ja tehdä muitakin kotitöitä ilman ohjeistusta.

Vierailija
37/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan pyykit, mies tietysti laittaa koriin omat pestävänsä.

Hän imuroi koska pedanttina tekee sen

tosi huolellisesti, minä huitaisen pikaimuroiden.

Muuten kotityöt menee tasan.

Vierailija
38/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaimo sanoi kerran. Tein työtä käskettyä ja laitoin pyykit koneeseen sekä nostin koneen tiskipöydän päälle. Sai olla viimeinen kerta kun mikään ei kelpaa !

Vierailija
39/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese, mutta ei minun tarvitse muistuttaa autoasioista. Samalla menee koneeseen miehen pyykit kuin muittenkin. Se on ollut iso edistysaskel, että on oppinut laittamaan likavaatteet koriin, ja likaisimmat suoraa koneen viereen.

Vierailija
40/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee kyllä. Toisaalta ei meidän pyykinpesusta tarvitse keskustella, koska la tai su on aina pyykkipäivä. Keskustellaan lähinnä siitä laitetaanko mitä pyykkiä pesuun ja missä järjestyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän