Nyt miehet saavat neuvoa - miten nainen saa miehen kesäterassilta?
Oletetaan että on kaunis kesäinen päivä ja lomaa. Nainen låhtee kaupungille istuskelemaan katukahvilan terassille toiveena saada miesseuraa. Miten kannattaa toimia?
Onko joku seikka ulkonäössä, mikä toimii, eli mieluummin esim kesämekko vai halvemmannäköiset tyrkkyvaatteet? Paljon meikkiä vai ei juurikaan? Pitäisikö naisen olla vesiselvä vai huppelissa? Miten toivot naisen toimivan, jos hän huomaa mielestään kiinnostavan miehen?
Jos kesäterassi on ihan väärä paikka, niin parempaakin saa ehdottaa. Vinkit kehiin!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Minari ilman pikkareita ja rohkea avau: Panolle puskaan? Nyt saat.
Eikös silloin ole sama mennä nakuna, ja rojahtaa pöydälle makaamaan?
Kai tässä kysyttiin vähän hienovaraisempaa tyyliä?
Vierailija kirjoitti:
Jos täytyy täällä kysellä, ei mitään mahkuja. Em.
Jep, ja kyselee todella tyhmiä. Mutta ehkä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pitkä katsekontakti merkitse mitään. Ole itse aktiivinen. Naiset kyllä tuijottaa kuin tollot, mutta kun tuijotat takaisin kääntävät he katseet pois. Mitä helvettiä?
M33
Hymyile äläkä mulkaise vihamielisen näköisenä.
Pitkä päätyyn ja perään kirjoitti:
Moi, mä oon Maija. Kukas sä oot?
Mä meen aina tähän.
-Lars Einari
Kysyt onko tässä vapaata ja istut pöytään.
Istu miehen pöytään, ole positiivinen ja mukava. Juttele.
Mies on nyt hankittu.
Ihan vain menemällä juttelemaan. Aivan sama minkä näköinen tai kokoinen olet, tai mitä sulla on päälläsi. Se on niin paljon helpompaa naisille. Ihan vain mennä juttelemaan ja joku sieltä terassilta aivan varmasti mukaan. Miehillä vastaava ei tietenkään toimi. Ehkä ainoa millä nainen voi tuon mokata, on erittäin huono hygienia. Jos siis haiset metrien päällä talilta, hieltä ja halitoosilta, niin sitten voi olla ettei miehet kelpuuta.
Mitäs jos vaikka tekisit itse aloitteen, etkä passiivisena odottele vaan että se johon olet silmäsi iskenyt tulee sinulle juttelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terasseilla on vain rikkinäisiä ihmisiä.
Niin on nykyään kaikkialla. Ja jos ne terassilla istuvat ovat sinkkuja, niin todennäköisesti ovat myös Tinderissä. Eli sama saatavilla olevien sinkkujen setti pyörii samoissa paikoissa. Osa Tinderissä olijoista ei tosin löydy terasseilta.
Parhaat ja sielukkaimmat miehet paskovat tinderiin, sillä koko äppi on suunniteltu boteille perheinstituution romuttamiseksi.
Kyllä, mutta ei näitä miehiä löydy terasseiltakaan. Tällaiset miehet joko eivät löydä ketään, tai sitten kaveripiiristä löytyy nainen.
Jos oot lihava, ei mitään makuja. Sopusuhtaiset lähestykööt. KTM37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että kunhan et ole liian lihava niin seuraa löytyy. Läskit on ällöttäviä
Mun mitat on 175 cm ja 60 kg. Rinnanympärys 88 cm, vyötärö 68 cm ja lantio 98 cm, kuppikoko 65D. Yksikään mies ei lähesty MISSÄÄN.
Onko tässä sydämet sulattava hymy?
https://i.pinimg.com/originals/6a/45/c8/6a45c892ef00af7f18d0b8b1eba4e28…
Miksi sun vientis nyt yhtäkkiä nousisi? Ei nouse.
Joillain ON aina vientiä, joillain ei koskaan.
Jotkut vaan huomataan joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ihan ehjä ihminen olen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kyllä osaa miehen ottaa, heillä on luontainen taito olen kokenut sen, upee nainen oli 10++
Eli yhden naisen perustella julistat tälläistä. Samalla logiikalla miehet ovat kaikki väkivaltaisia hulluja, koska minun isänikin oli -100.
Minä naisena en ole koskaan "osannut ottaa miestä", mutta sehän ei sua haittaa kun voit välttää tuonkin tilastorumentuman vain sanomalla etten sitten ole nainen. Koska nainenhan saa aina.
Täysin selvinpäin reippaasti lähestyvä nainen löisi ainakin minut lukkoon. Pienessä sievässä aloitettu rento keskustelu vapauttaisi ainakin omaa fiilistä enemmän kuin tällainen "itsevarma selväpäisen naisen lähestyminen".
Kyllähän se nyt niin menee, että ihan tavallinen juttelu riittää. Voi myös mennä yksin ja kysyä mieheltä, että saako istua pöytään ja me miehet olemme heti ihan pyörryksissä.
Eikä meitä kiinnosta meikit ja asusteet, jos kiva tyyppi lähestyy niin olemme valmiita keskustelemaan. Olemme imarreltuja.
Ihan kännitila päivällä, huomattavan runsas ylipaino, tai typerän ronskit jutut ovat ehkä turn off, muuten lähes kaikki on ok. Ei meitä kiinnosta, onko meikkaamaton naapurintyttö/nainen, tai ylilaitettu kesämekossaan. Me olemme helppoja. Enkä tarkoita seksuaalisesti, vaan me miehet oikeasti ihailemme naisia, eikä toisinpäin, kuten palstalla usein väitetään. Ylilaudan pojat on toki eri juttu, mutta he ovatkin reppanoita.
Miehet on yleensä helppoa seuraa eivätkä torju naisen lähestymistä kuten jotkut naiset on tottuneet tekemään. Eli ovat siis vastaanottavaisia. Ja sen takia kehotankin naista olemaan rento, sosiaalinen ja rohkea. Näillä eväillä sitten vaan juttelemaan jollekin miehelle ja siitä se alkaa. Juttelemaan pääseminen lienee se tärkein juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on nykyään kaikkialla. Ja jos ne terassilla istuvat ovat sinkkuja, niin todennäköisesti ovat myös Tinderissä. Eli sama saatavilla olevien sinkkujen setti pyörii samoissa paikoissa. Osa Tinderissä olijoista ei tosin löydy terasseilta.
Parhaat ja sielukkaimmat miehet paskovat tinderiin, sillä koko äppi on suunniteltu boteille perheinstituution romuttamiseksi.
Kyllä, mutta ei näitä miehiä löydy terasseiltakaan. Tällaiset miehet joko eivät löydä ketään, tai sitten kaveripiiristä löytyy nainen.
Mistäköhän ammennat näkemyksiäsi? Esim. itse viihdyn kesäisin toisinaan terassillakin ja klubeilla tulee käytyä aina naisenkaipuun kolkutellessa. Jotkut kaverit ovat ihan samanlaisia. Kaveripiirin naiset alkavat olla kaikki jo perheenäitejä ja pääosin parisuhteissa.
Parhaiten seuraa edelleen löytyy yöelämästä, vaikka koronan jälkeen meno on ollut hiukan hiljaisempaa siellä.