Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihana pistää koko talon sisustus uusiksi. Hirveästi ei olisi säästettävää nykyisissä huonekaluissa, muutama peritty puuhuonekalu

Vierailija
16.07.2023 |

Ja ehkä yks kirpparilta löytynyt villainen persialaismatto. Niin ja ehkä aika uusi ikean sohva joka on kiva. Mutta muuten kaikki on sellaista että ei tulisi ikävä. Joku 20 000-30 000€ kun olisi ylimääräistä niin tulisi aika eri näköistä meille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmasti edullisemminkin kuin 20000-30000e.

Olen nähnyt huippuhienoja ja tyylikkäitä lopputuloksia, jopa käyttäen kierrätyshuonekaluja kun vaan osuu kohdalle ja osaa valita oikein. (sohvat, sängyt suositellaan uutena)

Vierailija
2/7 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt huippuhienoja ja tyylikkäitä lopputuloksia, jopa käyttäen kierrätyshuonekaluja kun vaan osuu kohdalle ja osaa valita oikein. (sohvat, sängyt suositellaan uutena)

Meillä on paljon kierrätettyä. Siksi haluaisinkin kerrankin uutta ja juuri sellaisen kuin on ajatellut eikä aina sitä kompromissia mitä nämä yleensä tuppaa olemaan kun metsästää käytettyä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen tarkoitus oli? Haluat kertoa, että sinulla ei ole rahaa? Tuo summa on koossa vuodessa, jos oikeasti haluaisit uuden sisustuksen toteuttaa. Jostain syystä ei näköjään itsekuri riitä.

Vierailija
4/7 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on paljon kierrätettyä. Siksi haluaisinkin kerrankin uutta ja juuri sellaisen kuin on ajatellut eikä aina sitä kompromissia mitä nämä yleensä tuppaa olemaan kun metsästää käytettyä. Ap

No sitten vaan se 20000-30000e rahaa jostakin ja tekemään.

Mä olen kyllä löytänyt mieleisiä paljon paljon pienemmällä summalla, mutta meni esim. vuosi jahdatessa yhtäkin huonekalua, en tyydy kompromisseihin.

Vierailija
5/7 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten vaan se 20000-30000e rahaa jostakin ja tekemään.

Mä olen kyllä löytänyt mieleisiä paljon paljon pienemmällä summalla, mutta meni esim. vuosi jahdatessa yhtäkin huonekalua, en tyydy kompromisseihin.

No tuolla rahalla tietenkin laitettaisiin koko talo kuntoon, ei ostettaisi yhtä tai kahta huonekalua. Ap

Vierailija
6/7 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän aloituksen tarkoitus oli? Haluat kertoa, että sinulla ei ole rahaa? Tuo summa on koossa vuodessa, jos oikeasti haluaisit uuden sisustuksen toteuttaa. Jostain syystä ei näköjään itsekuri riitä.

No tämä on tällaista haaveilua. Miksi noin vihamielinen asenne. Ap

7/7 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätetyillä huonekaluilla saa todella ihanan kodin, mutta se vaatii aikaa ja malttia! Itse käyn paljon Fidassa sekä paikallisilla kirppareilla, käytän Facebookin Marketplacea ja Toria. Ainut minkä suosittelen ostamaan uutena, on sohva, sillä paraskin sohva menettää muotonsa vuosien aikana. Ellet satu löytämään  melko uutta käytettynä.  Myös vanhoja huonekaluja tuunaamalla saa ihmeitä aikaiseksi. Katso netistä kuten Youtubesta vaikka "Ikea Hacks" hakusanalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi